Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rhino666

    őstag

    válasz Parci #490 üzenetére

    Hálás vagyok, hogy elolvastad és vetted a fáradtságot hogy érdemben reagálj rá, erre valahogy nem számítottam.

    Viszont! Ha konverzióban mérik a reklámokat, akkor annak az alapja feltételezem a átkattintás/megjelenítés arány, nem? Ha igen, és a reklámblokkolót használók egyik napról a másikra kikapcsonák a blokkolást, de ugyanúgy nem kattintanának semmire, mint eddig, akkor nem éppen hogy rontanák ezt az arányt? :F Tfh. 20%-os átkattintás helyett most már csak 10% volna, mivel kétszer annyi emberből ugyanannyi kattintott. Így nem ugyanazt a bevételt produkálná, ami még mindig ugyanúgy kevés?

    Hát, én sem a kövek alatt gubbasztottam az elmúlt 10 évben és végignéztem, ahogy a YouTube gazdaggá tett néhány videóst, aztán szép lassan átvándorolt mindenki Twitch-re, mert a reklámból származó bevételek durván visszaestek, az előfizetés alapú tartalomszolgáltatás vette át a szerepét. És ez az egész internetre igaz, ahogy én látom.

    Nem az a közösség bomlasztása, hogy megkéritek a felhasználót, hogy ne blokkoljon, de még csak nem is az, hogy blokkerrel jelenleg nem működik az oldal (ami ugye nem a ti hibátok), hanem az, hogy belesinyítjátok a felhasználói szerződésbe, nyaggató macskát dobáltok és a bosszús panaszos ügyfelet úgy kezelitek, hogy el lehet húzni ha nem tetszik.

    Nyilván nem olyan egyszerű a megoldás, ahogy vázoltam, mert rengeteg mindenbe nem látok bele, kockázastos vállalkozás, DE. Ha van választási lehetőség a biztos halál és a bizonytalanság között, akkor nem logikus az utóbbit választani? :F

    Nem kell az adblockeres témába tekerni erőforrást, éppen ez a lényeg. Aki blokkol, blokkolni fog és semmiképp nem átkattintani! Olyan megoldást kell találni, amivel függetleníteni lehet a bevételt a reklámblokkolóktól, mert a reklámblokkolás egész addig (egyre növekvő) jelenség lesz, amíg létezni fognak reklámok.

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

Új hozzászólás Aktív témák