- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Digitális detox a Nokiától
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rhino666
őstag
Hálás vagyok, hogy elolvastad és vetted a fáradtságot hogy érdemben reagálj rá, erre valahogy nem számítottam.
Viszont! Ha konverzióban mérik a reklámokat, akkor annak az alapja feltételezem a átkattintás/megjelenítés arány, nem? Ha igen, és a reklámblokkolót használók egyik napról a másikra kikapcsonák a blokkolást, de ugyanúgy nem kattintanának semmire, mint eddig, akkor nem éppen hogy rontanák ezt az arányt? Tfh. 20%-os átkattintás helyett most már csak 10% volna, mivel kétszer annyi emberből ugyanannyi kattintott. Így nem ugyanazt a bevételt produkálná, ami még mindig ugyanúgy kevés?
Hát, én sem a kövek alatt gubbasztottam az elmúlt 10 évben és végignéztem, ahogy a YouTube gazdaggá tett néhány videóst, aztán szép lassan átvándorolt mindenki Twitch-re, mert a reklámból származó bevételek durván visszaestek, az előfizetés alapú tartalomszolgáltatás vette át a szerepét. És ez az egész internetre igaz, ahogy én látom.
Nem az a közösség bomlasztása, hogy megkéritek a felhasználót, hogy ne blokkoljon, de még csak nem is az, hogy blokkerrel jelenleg nem működik az oldal (ami ugye nem a ti hibátok), hanem az, hogy belesinyítjátok a felhasználói szerződésbe, nyaggató macskát dobáltok és a bosszús panaszos ügyfelet úgy kezelitek, hogy el lehet húzni ha nem tetszik.
Nyilván nem olyan egyszerű a megoldás, ahogy vázoltam, mert rengeteg mindenbe nem látok bele, kockázastos vállalkozás, DE. Ha van választási lehetőség a biztos halál és a bizonytalanság között, akkor nem logikus az utóbbit választani?
Nem kell az adblockeres témába tekerni erőforrást, éppen ez a lényeg. Aki blokkol, blokkolni fog és semmiképp nem átkattintani! Olyan megoldást kell találni, amivel függetleníteni lehet a bevételt a reklámblokkolóktól, mert a reklámblokkolás egész addig (egyre növekvő) jelenség lesz, amíg létezni fognak reklámok.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
Új hozzászólás Aktív témák
Kivételek hozzáadása a reklámblokkolókban
Ha nem szeretnéd oldalainkon a reklámokat kiszűrni, akkor a reklámblokkolódban így tudod hozzáadni a nem blokkolt oldalak listájához az oldalainkat.
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- Windows 11
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Posta, csomagküldés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...