Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz Rhino666 #480 üzenetére

    lehet ezeken gondolkodni, de az is ott van közben, hogy a nálunk futó reklámokat alapvetően konverzióban mérik, azaz azt, hogy mennyire volt hatásos a gyakorlatban. ha ez tényleg nem lenne elég jó, ahogy állítod, nem rendelné meg legközelebb -- a tapasztalat ezzel ellentétes. elégedettek szoktak lenni a kampányokkal nálunk, alapvetően azzal szívunk, hogy fele akkora kapacitást tudunk kiszolgálni, mint a valós. az épp fele bevétel.

    összetettebb kérdés ez annál, mint hogy egy topikba bele lehessen írni, hogy a reklám, mint olyan en bloc halott és mindenki agyhalott, aki ezt nem fogja fel tegnapra.

    másrészt, jó lenne, ha mindenki megértené, hogy mi annyit teszünk, hogy szólunk párszor, hogy ne blokkolj. az, hogy valaki ettől is tikkelni kezd és ezért mindenképpen billentyűt ragad és beküld valamilyen kódot, csak hogy leszedje, majd a kód szétbarmolja a fél oldalt, az nem lehet a mi hibánk, és távol áll attól, hogy mi közösséget bomlasztunk.

    ezzel együtt van igazságtartalma annak, amit írsz, valóban célszerű lenne más alapra helyezni a bevételeket. de azért ez olyasmi, amin nálunk sokkal komolyabb szereplők gondolkodnak igen régóta, felemás eredményekkel. nem várhatod el tőlünk, hogy mindennel szembemenve majd jól megfejtsük.

    de teszünk érte. van prémium tagsági, van hardverapró, például. meg vannak ötletek, amiket jó lenne megcsinálni, ha például nem ebbe az adblockeres témába menne az erőforrás :(

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

Új hozzászólás Aktív témák