- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Android szakmai topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Telegram
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sakkay
aktív tag
válasz -Solt- #18738 üzenetére
Igen ez problémás lehet-azonban-a csapatban ahol repülök az egyik srácnak htc vive proja van, a másiknak odyssey+. Teljesen repülhető max garfikán nekik. Persze nem 90 fps hanem 40, de erre az áldozatra hajlandó vagyok. Ami még számít, hogy itt semmi pixel és élsimítást nem kellene állítani (azok bekapcsolása nekem 25-35 fps-) és lehet ugyanaz lenne az fps. Meg fogom tudni, mert az egyik dcs társ megjelenés napján megveszi Angliában és azonnal jelenti mi a helyzet. Igen, jó gép kell hozzá de az van nekem. Meglátjuk. Nem lehet tudni mennyit eszik a natur felbontás emeléssel a DCS.
-
izomman1
senior tag
válasz -Solt- #18742 üzenetére
45 FPS ha elérsz Pimax 5K + ba az bőven elég és a Pitool csinál neked 90 et belőle tökéletesen tudok játszani így bármivel magas supersampling értékkel. Túl van ez misztifikálva elvégre a PS 4 is 60 FPS számol és 120 ra duplázzák a PS VR sisakba és senki nem anyázik ez nem native 120 FPS észre se veszi senki se..
-
-
barcalaci84
őstag
válasz -Solt- #18746 üzenetére
ha jól számolok akkor a HP reverb felbontása kb = egy rift cv1 1.9 -es supersamplinggel
mondjuk izomman összezavart ezzel az "alacsonyabb felbontáson generálással"... ez mit akar jelenteni?
kisebb lesz a gépigény ehhez képest is..?ui: amúgy szerintem izomman tuti cseréli majd a pimaxát , mert azért jóval jobbnak tűnik a képminőség a pimax 5k+ hoz képest a számok alapján , meg az eddigi kipróbálók alapján
-
izomman1
senior tag
válasz -Solt- #18775 üzenetére
Itt egy 1080 TI fizikailag mit tud:
Maximum Digital Resolution
7680x4320@60HzÉs a régi kábel szabványnak is van limitje..
És ez nem szemeként és nem 90 hz... Tehát csak azt akartam mondani szerintem nem egyenlő a supersamplinngel előállított magasabb felbontás a native magasabb felbontással.
8K ebből kifolyólag a régi kábellal és jelenlegi GPU kal nem látható el megfelelő Native információval (Ezért lesz X verzió is belőle ha lesz hozzá megfelelő GPU ) és ezért nem is sokkal jobban ( ha egyáltalán jobban- élesebben) néz ki mint az 5K+ esetén.. Ezt Sweviver beszámolójából tudom legalább is ő ezt állítja
De lehet én tévedek..[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz -Solt- #18840 üzenetére
Hát, akkor majd itthon valahogy tovább fejlesztem a szemüvegeket, mert hogy én nem megyek vissza monitorra szimulátorozni az biztos
Egyfelől zavar, hogy nem képesek a 3 éves CV1hez képest érdemben előre lépni normális áron, másfelől meg örülök hogy nem kell százezreket költenem ez miatt. Én 1.5 éve vettem, akkor is volt már róla szó, hogy érdemes várni, örülök hogy nem tettem. Mindegyik szemüvegnek van valami hátránya. Simán a nagyobb felbontásért nem váltanék, az még bőven kevés.
Egy ilyen szemüvegért nem sajnálnák pénzt kiadni:
- AMOLED kijelző (próbáltam LCD-t, zavart a fekete)
- CV1 kényelem, súly, szoftveres támogatás, sweet spot
- Pimax5K+ felbontás és FOV
- Odyssey+-os Screen Door Effect[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
-
Márton
nagyúr
válasz -Solt- #19029 üzenetére
Köszi,
Tehát autoban már 88fps-nél is 45-re ugrik és azt duplázza, nem tud a 88-ból 90-et generálni. Mondjuk én a microstuttert is utálom, biztos kiszúrom a 88Hz-es képet egy 90-es megjelenítőn.
Alapból minden app Auto ASW-vel indul? És a debugtool vagy traytool-ban beállítod az appoknak a profilját?
Mert a játékok menüjében (úgy rémlik) nem láttam még asw-re vonatkozó beállítást, csak supersampling-re.Robo Recall akkor már 2.0-t tud? Valaki észrevett bármi változást (nyilván gyengébb vason)?
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Enton
addikt
-
kiskuplung
őstag
válasz -Solt- #19130 üzenetére
"Tapasztalataim alapján a vga-k esetében nem az van mint a cpu-k esetében, hogy órákat megy valami stressz teszt, utána játékok alatt meg elhasal..."
Nem olvastad amit írtam? De, nálam pontosan ez volt.
Amikor eladtam a legutolsó ilyen kártyámat (GTX660) azzal is az volt, hogy 1 órán át ment rajta a szintetikus teszt, aztán imádkoztam, hogy ne olyan játékot akarjon játszani rajta a vevő, ami percek alatt megdöglik rajta.
Aztán persze mondtam is neki, hogy erre azért számítson.Természetesen hívott is 3 nap múlva, hogy SZ@R a kártya, mert a World of Tanks ugyanígy percek alatt összeomlik, mint nálam az Elite. Pontosan így, ahogy itt is írják: [link]
Nekem csak az segített, hogy ha visszavettem a gyári tuningból 1 picit.
-
Raymond
félisten
válasz -Solt- #19130 üzenetére
"Fix 45 FPS (asw) mellett cirka 1800 MHz környékén ketyeg a kártya ha kitolom a power limitet, ha nem, ha 100%-ra húzom a voltage csúszkát, ha nem. Emellet a power limit végig 100% alatt van, akkor is ha kitolom 120%-ra.
Ehhez képest Superposition alatt majdnem 2 GHz-n jár, power limit plafonon és “visítanak” a ventik."
Megnezted a GPU Usage mennyi 45FPS+ASW mellett? Mert ha a Rift levalt 45FPS-re akkor nem lesz annyira leterhelve a GPU es nincs is oka hogy a max orajeleket tolja.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
sheep
addikt
válasz -Solt- #19155 üzenetére
Amikor megvettem a Lenovot fostam én is mert olvastam azt a beszámolót. Jó mondjuk az Dell , de gondolom egy kaptafára készülnek nagyjából.
Szerencsére nálam nincsen ilyen probléma, és tökéletesen elégetett vagyok, sokkal többet kaptam a pénzemért mint amire számítottam, főleg úgy hogy előtte próbáltam a CV1-et és a Vive-ot is, így voltak elvárásaim.
De most már azt mondom örülök hogy nem adtam több százezer ft-ot értük, és a következő hmd-m is valszeg wmr lesz a szimulátorhoz.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
-
kiskuplung
őstag
válasz -Solt- #19161 üzenetére
Úgy látom, hogy elég diverz csapat jött itt össze, és idéntől még nagyobb lesz a VR választék, és ez jó.
Szóval elég ha csak összehívjuk a bandát, és mindenki hozza, amilye van.
Én amúgy komolyan kíváncsi vagyok a2d2 telefonos megoldására is, mert én még mindig az évekkel ezelőtti SW-es támogatást ismerem, és bevallom, GearVR még sosem volt a fejemen.
Meg aztán én márton-on kívül senkivel sem találkoztam innen személyesen, és vele is csak keveset, egy Inateck-es biznisz kapcsán -
Jacek
veterán
válasz -Solt- #19169 üzenetére
Kevés
De alapvetően többet eszik egy nativ 4k mint egy WMR felbontás 1.5-ös SS-el? Nativnak eleve mindig jobb képe van. Eke vagyok ezért kérdezem?Én reverben gondolkodom, mivel nagyrészt iRacingot tolnák rajta, ott meg 4k-ban is maxgrafon is van 120 fps kb egy 1080-al, ezt cserélem ugyis minima egy 2080-ra szóval ez akár jó is lehetne.
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz -Solt- #19267 üzenetére
Közben kutakodtam még kicsit bár ez az egész HL3 téma olyan, mint az UFÓk létezésének kutatása no meg a lapos föld hívők.
Volt egy interjú a Valve-al, még 2017-ben a VR témáról. Nagyon sok dolgot kiveséztek, és egyébként nagyon érdekes az egész interjú. Itt felhozták témának a HL3-at VR-ban. A reakciókból nem lehet sokmindent levenni, de megtaláltam azt a cikket ahol megmutatták a kinyomtatott képet amit körbeadtak Gabe-nek és a többi Valve-os arcnak. Ilyen logót igazából bárki tudna készíteni a parancsikon nevét meg persze semmibe kerül átírni.
Mondjuk ha 17-ben már teszteltek volna egy EP3-at vagy hasonlót akkor idén már tényleg kiadhatják akár az Index-szel. De ezt már offba is teszem mert ez csak nagyon nagy találgatás.(#19269) -Solt-: Bizony eljött az idő amikor azt mondhatjuk "Mi már pajszerral hessegettük a headcrabeket mikor még járni tanultál..."
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz -Solt- #19272 üzenetére
A HL2-nek van VR verziója githubon fent van asszem de lehet már steam workshopban is bent van. Annyira nem néztem utána de redditen olvastam róla.
A HL3VR-t én is kétlem de persze a világból kiugranék ha kiadnák az Index-szel.
Képeken az Index base station-ök. Többet nem linkelek redditről mára befejeztem.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz -Solt- #19344 üzenetére
Van irasban is
Hands-on: Valve’s Index Headset Sets an Impressive New Bar for VR Fidelity
Valve Index Hands-On: Steam’s Big Upgrade From Vive Takes A Crowbar To Rift SNekem az eredeti Rift-rol egyertelmuen upgrade lenne (meg az LCD-vel is), de sajnos az 1000EUR+ nem olyasmi amire lelkileg ra tudnam venni magam.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz -Solt- #19344 üzenetére
Én eddig az első 7 percet néztem meg. Abból:
A nagyobb frissítés látványosan jobb. Azt mondta persze ettől még el lehet lenni 90 vagy kevesebb hz-en, de a nagyobb frissítéssel olyan az élmény, mintha a követés gyorsabb lenne. Sokkal gyorsabban tudsz reagálni dolgokra, olyan hasonlattal élt "mintha bekokóztál volna". Az immerziót nagy mértékben növeli.
A FOV növelést a legjobban a kis tekerővel lehet kihasználni amivel minél közelebb tudjuk húzni a kijelzőt az arcunkhoz. Szemüvegesekről nem volt szó de ezt csak én gondolom, hogy így még számukra is vonzóbb - talán vesztenek egy kis FOV-ot, de legalább befér a szemüveg alá.(#19345) Raymond: El kell adnod a Riftet, a Go-t és csak kicsit kell kipótolni (mondjuk egy Rift árával).
Egyébként én nagyon gondolkozom rajta, de mikor kimondom, hogy 1080 Euró, akkor "Áhh mégsem" érzésem van és nyúlok a Rift felé, hogy felvegyem mondván jó nekem ez is. Ráadásul a Riftet nem szeretném eladni.[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
repvez
addikt
válasz -Solt- #19351 üzenetére
amugy az index mit tud felmutatni amivel jobb vagy másabb a többinél? ahogy láttam ez még külsö mozgáskövetést használ, miközben már majdnem mindenki vált az inside out fejkövetésre.
HA ez is tudja akkor a két kamera nem épp ideális hozzá.Amugy ezeknél az inside out megoldásoknál nem értem, hogy ha pontosan meg tudják határozni a környezetet akkor miért nem tudják felismertetni vele, mondjuk a kezeket vagy épp a joystikot kormányt stb, hogy ne vakon kelljen megtalálni öket , hanem a játékban is ott legyen ahol a valóságban van.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz -Solt- #19368 üzenetére
Hát én maradok a Rift-nél egy Index akcióig. Nem sietek mert végül is a Rift sem rossz, de a Rift S-re semmiképp nem váltok. Cosmos-ról egyelőre semmi.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
válasz -Solt- #19416 üzenetére
Az Oculus-Facebook sokkal agresszívebben áraz, mint a Valve-HTC.
Az Oculus-Facebooknak a minél nagyobb user bázis a célja, még ha - a konzolgyártókhoz hasonlóan - eleinte veszteséggel is adja a hardvert, a Valve-HTC pedig tudatosan a pro piacot célozza. Ebből nekem az jön le, hogy talán lesz az Indexhez ideiglenes black friday deal, de stabil áresésre nem igen lehet számítani, főleg ha már most Szeptember 30-nál tartanak az előrendelések.
Szvsz a szeptemberi oculus konferencián fognak a Rift-S árából faragni egy kicsit, ha az eladások elmarak a várakozásoktól, aztán talán jövőre lesz komolyabb árcsökkentés. Addigra talán lesz hivatalos Quest-PC kapcsolat is, így a Quest megmaradhat a 400USD árkategóriában a Rift S pedig lecsúszhat a WMR-ek árszintjére (~300USD). -
#54625216
törölt tag
válasz -Solt- #19420 üzenetére
A CV1 megjelenése más stratégiát kívánt, mert akkor még nem létezett consumer réteg, csak korai belépők, így nyilván mindenki ahhoz képest árazott.
Amikor az első adagok kifutottak, azonnal el is indultak a leárazások, mert azzal már a vékonyabb pénztárcájú átlagfogyasztókat célozták.Ami az S árát illeti: egy dolog, hogy mi mennyit ér (szvsz az S még a kompromisszumaival is többet, mint egy átlag WMR) és megint más, hogy mennyiért adják. Ha gyengébben fogy, akkor simán lemehetnek WMR árszintre, mert a lényeg a minél több Oculus felhasználó és nem a per unit haszon.
-
#54625216
törölt tag
válasz -Solt- #19434 üzenetére
Csak az első roham erejéig volt az élen, most a #21. Igaz a többi cucc nagyrészt kiegészítő vagy feltöltő kártya, egyedül a Ninento Switch előzi meg a #15 helyen. És a 128GB-os model és a Rift S is ott van az első 30-ban.
Ez még a hype hatása, az igazán érdekes számok majd fél év múlva jönnek, hogy sikerült-e trended generálni. -
Raymond
félisten
válasz -Solt- #19516 üzenetére
Foltosodas amire itt az Ars es a Road To VR is hasznalta, legalabbis a leirasbol es kepekbol ez jon le. A TV-knel ezt clouding-nak hivjak. A Rift-nel is van de ott ilyen noise pattern mert a pixelek kulon vannak vilagitva es egyenletlenseg nem foltkent jelentkezik mint az LCD-nel hanem pixelenkent.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Autós topik
- Sweet.tv - internetes TV
- XPEnology
- Android szakmai topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos autók - motorok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen