- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #12111 üzenetére
Gyárival egyező az ET szám, az is ennyire bent volt de ott még egy rohadt nagy grand kanyon is tátongott a gumi és a karosszéria között.
Ezen segített a felni, de még többet tett az ügyért a 3 centit ültető Eibach Pro rugó.
Itt van 3 teljesen gyári kép:
Itt a kép az új felnikkel eredeti rugókkal:
Itt pedig az új rugókkal lökös fényezés után:
Nem teszek rá szélesítést, de pont ma került fel rá egy első toronymerevítő és 19mm helyett 25mm átmérőjű hátsó anti roll bar, meg vastagabb stab pálca nemrég.
Amennyiben szélesíteném is lehet hogy még kicsit javítana a kinézeten, de több szemetet kapna a karosszéria, illetve egy alapos futómű beállítás és összetartás állítás is kell utána amit sokan elfelejtenek.
De amit tettem a jobb tapadásért annak az útnak a végére értem.
- Nagyobb és könyebb felni
- Tapadósabb Pilot Sport 4 S gumi
- 3 cm-et ültető Eibach Pro set
- Első torony merevítés
- Vastagabb Meyle HD stab pálcák körbe
- Vastagabb hátsó stabilizátor rúd
- Lézeres 4 kerék állításA gyári állapothoz képes ég és föld, illetve nagyon elégedett vagyok vele. Tapadás ügyileg, ahogy viselkedik, úttartás + kinézet is közel tökéletes számomra.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #12113 üzenetére
Én nem változtattam rajta, annyira van bent ahogy legördült a sorról. Nekem nagyon adja de értem hogy mit mondasz. Ha ránagyítasz az első gyári képre ott megnézed a hátsót az is ilyen, de engem jobban zavart hogy elveszik a felni a nagy kerék ívben amit ugye megoldottam. Az nem jó ötlet hogy csak a hátsót változtatod, akkor az egész futómű, úttartás, geometria változik, most egy nyomvonalon mennek egyenesben, akkor a hátsó nem követné le az elsőket ha kijjebb tenném.
Lehet találni előnyösebb és előnytelenebb szögeket, de nekem nagyon adja ahogy van.
Szilentek leellenőrizve mind tökéletes állapotban van akárcsak a motortartók. Így is épp eleget rontottam a komforton. Nem öltem meg teljesen de kicsit keményebb ugye az egész. Powerflex után lerázná a vesémet is. Nekem ez a gép a tökéletes kompromisszumokról szól. A Powerflex jó, egy csak játszós autóba biztos azt tennék. Amiket fentebb felsoroltam az a lista nekem elég volt. Így most nekem ez az arany középút jó közúton jó verseny pályán. Jobban nem akarom eltolni egyik irányba sem, de nézegettem már a Powerfelxeket, csak nem nekem / most / ebbe a kocsiba valók.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #12126 üzenetére
CTEK, igen de a motortérben van az akksi, a szélvédő alatt kb. Be lehet csukni a csomagtartót, enged annyit a gumi tömítés hogy szépen oda fogja.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #12127 üzenetére
Esetleg annyi hogy a hátsó ablak felé vezetném ki ahol nagyobb a rés, de én is mindig becsukom, csak a szélvédő felé vezetem ki a motortérből, bőven enged annyit az alsó gumi tömítés az ablak alatt. Próbáld ki egy sima 2 eres kábellel, és ha működik mehet a CTEK.
Első genes S80 és MK2 V70-nél volt csomagtartóban az akksi.
-
FeRRaR1
őstag
válasz csiry007 #12134 üzenetére
Korábban is ilyen volt? Nem töltötted túl a tankot?
Biztosat nem tudok mondani, de amit én csinálnék az az hogy felállnék deszka / rámpa akármire, kefe, slag, mosogatószer és vagy féktisztító és tisztára vakarnám hogy látom e egyből a hibát. Amennyiben nem és száraz / tiszta akkor használnám és megnézném aznap később, pár nap múlva hogy mi a helyzet. -
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #12166 üzenetére
Szép munkának tűnik, ha alaposan előkészítetted és tisztítottad a felületeket akkor tartós lesz. A féltengely csavarok úgy tudom egyszer használatosak, azokat nekem is cserélték rugó szereléskor. De én a beteg fejemmel körbe maszkoltam azt a lyukat is és lefújtam a csavart. Illetve porvédő felrakása után annak a csavarját is
Szép iparos munka, FeRRaR1 APPROVED!
-
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #12174 üzenetére
Volt 2 nagyobb, több kisebb ráncfelvarrás, 2006 végétől 2016 elejéig gyártották. Nekem személy szerint volt 3 (most is van egy) családban 5db volt megtalálható.
Wiki oldal elég részletes bár a felszereltségi szintekre nem tér ki.
Elég nehéz kérdés mert sokáig gyártották, és ahogy haladtak az évek egyre több opcionális extra lett alap felszereltség, vagy alsóbb szintekhez is adták már stb. Szóval még egy extra csak opcionális volt 2011 előtt, pl keréknyomás figyelő, 11 után alapfelszereltség lett.
Ránézhetsz BigBlackDog kolléga ajánlott oldalára és itt is segítünk ha van kiszemelt.
Sokszor elő fordul hogy egy alacsonyabb felszereltségi szint mellé annyi opciót bepipáltak, hogy eléri vagy meghaladja a magasabb szintet is.
Angol oldalt tudok ajánlani, csak itt másképp hívják a szinteket de egyébként nagyon jó. SE, SE Lux, SE Sport, Executive.
-
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #12180 üzenetére
Igen fura összeállítás. Fapados, még parkradar sincs elől, de benne van a hűtött fűtött ülés + manuális váltó? Fa kormány egyébként felejtős. Kényelmetlen és a díszcsík a fa és bőr között kijött már 2 ismerősömnek, mondjuk én is lecseréltem R-Designra.
A kormányon a fa bevonat már darabokra hullott, és az egyetlen jó hang cucc a Dynaudio hiányzik. Anyós oldalon az eleje is kapott egy pofont.
Szóval lenne vele munka, nem tudom mennyit szánsz rá, mire használnád mik a preferenciáid de nekem ez a konkrét példány egy fura kicsit lefingott öszvér, amiből sok nekem fontos dolog hiányzik.
Ha bele gondolsz 300 ezer felett futott 13 éves autó, egyszer el kell kezdenie csökkenni az árnak. No meg ez egy olyan példány ami nem hiszem hogy keresett. Fura mert városba inkább automata kéne + benzin, országútra, pályára mehet a diesel + manuál. Évi 25 ezret futott kb. Kormány kicserélhető, szerviz történet lenne a fontos de nekem ez a konkrét egy nagy nem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #12183 üzenetére
Nem sok manuális MK2 S80 amit valaha láttam, talán egy kezemen meg tudnám számolni. Nagy részük automata, általában az alacsonyabb felszereltségűek között van kézi. Értsd fullos jól felszereltet még csak automatát láttam. Ez a váltó kérdés kicsit necces. Egyrészt még a Volvo márkaszerviz sem ajánlja a váltó olaj cserét. Ez a fő probléma, ehhez hozzá jön hogy sokszor hosszabb utakra nagy távokra vesznek S80 típusú autókat. Így valami már biztos volt a váltóval. Olajat cseréltek benne párszor és vagy felújították már avagy éppen elkezdte feladni...
Nem rossz az automata, passzol a kocsi karakteréhez, csak tudni kell az előéletét. Illetve ha hidegen, melegen átnézetés után is tökéletes, azonnal olajat cserélni benne vásárlás után, gyárira.
Hosszabb vagy rövidebb távokra lesz / éves futás / napi vagy eseti használatra?
-
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #12185 üzenetére
Mi a cél? A-ból B-be jutás, fogyasztás, élmény?
Ekkora kilométer mellett már számít a fogyasztás is, lehet megnéznék egy 5 hengeres D3-4-5 változatot ha szóba jöhet a diesel. Nekem volt több S80 D5, igazi autó pálya faló szörnyek. Mikor nagyobb távokat mentem, évi 30 ezer felett napi használatban diesel volt, mióta más a napi verda és csak hétvégén megy + néha egy egy túrára, azóta az élmény a sokkal fontosabb tényező, ezért benzines. -
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #12188 üzenetére
Jó, csak itt egy kicsit elválnak a dolgok. Legjobb fogyasztás D2 első kerekes 1.6 diesel, sok élményben nem lesz részed csak 6 liter alatti fogyasztásban. Legjobb élmény 4.4 V8 AWD, de ott ne is nézd a fogyasztást
D5 jó kompromisszum lehet, elég karakteres az 5 hengeres diesel, megy is szépen, de beéri 7-8 literrel normális használat mellett.
Akkor rangsorold a 3-at hogy melyik a legfontosabb, úgy már le lehet elég konkrétan szűkíteni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #12190 üzenetére
Az első szépen felszereltnek tűnik, hátsó ülés is fűtött, holttérfigyelő, park radar körbe, kulcs nélküli nyitás / indítás... Kanyar xenon, ami nagyon hasznos kanyargós úton sötétben. De most elolvasva ezeket nagyjából le is írta, csak a képek alapján mondtam én. Nem túl sok a kép ami nekem hiányozna nagyon így elsőre az a memóriás ülés és Dynaudio. Amennyiben ezek nem életbe vágóak nálad érdemes lehet megnézni.
A második az fapadosabb, jobban megviselt, parkradar sincs elöl, butább halogén lámpa, meg van húzva a vezető oldali hátsó ajtó elég mélyen. Dynaudio ugyan úgy nincs, se memóriás ülés. Az elsőről a képek alapján nem tudom megmondani, de a második az pedál kézifékes, ami nagyon fapadra utal S80 MK2-nél.
A második az nekem meg se nézném kategória. Az első jó lehet, de át kell nézetni illetve egy alapos váltó próba hidegen melegen, és ha jó minden akkor is azonnal olajat cserélni benne. Magyarországon vásárolt ami nagy előny kár és km történet lekérdezéskor. Sőt azzal kezdeném, ha az okés mehet a megnézés, átnézetés. Így hirdetések alapján hirtelen ennyi. Leggyakoribb probléma a szívócső hossz állító leragadása, illetve a váltó hiba a magas futás és nem cserélünk olajat miatt.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #12193 üzenetére
Egyetértek az előttem szólókkal.
Azt hogy észrevennéd e az attól függ milyen állásban marad úgy. Lehet hogy csak többlet fogyasztás lesz valamennyi, de nem lesz gyengébb. Nekem volt egyszer, és nem vettem észre csak az éves szerviznél szóltak. Utána 0,5 - 1 literrel kevesebbet evett de ugyan úgy ment.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12214 üzenetére
Ez így kevés. Lehet alacsony futású lelkiismeretesen karbantartott, magas futású 2x visszatekert ott spóroltak ahol tudtak példány. Illetve a motor ami számít még, mert ha benzines akkor nem nagyon lesz vele gond. Ellenben a D5-nél már több minden elő jöhet. Persze nem kell félni tőle nagyon jó motor, de vannak tipikusan elromló részei.
Nekem lengéscsillapítókat kellett cserélnem körbe, illetve a váltó ha sokat futott és nem cseréltek benne olajat lehet problémás. Faternak a kormánymű dobta el az olajat egyszer. Egyik ismerősömnek a hátsó diffi ment szét.
Egy teljes folyadék csere akkor is szükséges ha minden rendesen működik, ami rengeteg. Váltó, szöghajtás, haldex, hátsó diffi, motor olaj, hűtő folyadék, fék folyadék, szervó folyadék, összes szűrő (haldex és üzemanyag is).
Egyébként általánosságban nagy és nehéz autó ami jobban eszi a fékeket és gumikat.
Szóval még ha nem megy tönkre semmi sem olcsó, viszont nagyon jó vezetni és olyan érzésed van hogy ez egy tank ami átmegy mindenen. Illetve terepen is nagyon jól boldogul.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12216 üzenetére
Tedd be ide ha van kiszemelt, és ránézünk amit tudunk segítünk.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12218 üzenetére
Bár manuálisnak írja de a képeken automata van. Nem vennék facelift előttit, 2006 második felétől egyes régiókban 2007-től. A tükör is színre fújt indexes meg a hátsó lámpa a kockás nem a két körös megoldás.
Benzinesből nem erőltetném a 2.5T-t. Akkor már inkább D5 a nagyobb nyomaték miatt. Illetve sokkal többet enne a 2.5T kb 3-4 literrel láb függő. A sok városi használat nem baj a dízelnek sem ha havonta egyszer kap egy hosszabb utat ahol kitisztulhat minden.
2.5T-t nem is gyártották 2006 után mivel eléggé alul motorizáltnak érződött vele és túl fogyasztott.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12221 üzenetére
Amennyiben kap havi egy hosszabb utat is igen, 2007-től és D5.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #12399 üzenetére
Nem igazán DRL-ként inkább ha esik valami, köd van, rosszabbak a látási viszonyok akkor sokat segít. Közvetlen közelben jobban terít, de egyébként elég erős a Xenon. Pláne majd most hogy lecserélem a 13 éves gyárit benne
A nappali menet fény az a W5W Ring 3D led lesz, most is az csak az egyik elment 4 év után. Benne van a lámpa testben, jó a fénye, nappal is látható de este sem vakít. Csak a középső állásra kell tekerni a lámpa kapcsolót hogy ne égesse a xenont. Az esetek nagy részében így megyek. Csak mostanában sok volt a rossz útviszony / látási körülmények mondom fejlesztek rajta ha már úgy is kiégett egy.
Itt is csak a Ring 3D led működik és nagyon jó nappal.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #12401 üzenetére
A gyári xenon egész jó esőben, de az Osram emelt fényerejű sem ment el szerencsére kék irányba. Akinek arra porcosodik arra ott a Cool blue 6000-es vagy 7000 kelvines verziója. Amit vettem az valami 4000-4500. Annyira nem az érdekel hogy én lássak mert nagyon is jól látok, csak hogy jobban látható legyek mint egy kamion, de nem vakítva persze. Gondolkoztam sárgában, néztem teszteket de ködben valami 10 vagy 15% volt a max eltérés a sárga és a kékes fehér fény erősségén, amit a LED az erősségével kárpótol, meg a ködlámpa egyébként sem világít messzire talán 30-40 méterre mondanám.
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #12403 üzenetére
Én is cseréltem tükröt annak idején a 2001-es V70-emben. Viszont nem volt teljesen egyforma így lebontottam amennyire tudtam és csak a lapot cseréltem nem a teljes modult így nem kellett kódolás. Nem tudom mennyire bonyolult illetve miként lehetséges de hátha van valami Youtubeon. [link] Utólag már lehet okoskodni, de nem kellett volna kidobnia mert így viheti újra programozni amit megspórolhatott volna ha úgy csinálja mint én, vagy a videón.
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #12416 üzenetére
Elég húzós napjaim vannak így nem írtam regényt róla.
Csere amég bent van az S80 V8 éves műszakin és szervizen.Pozitívum:
- Jó vezetni (kormány viszont teljesen szintetikus élettelen 0 visszajelzés)
- Jól össze van rakva
- Jól felszerelt
- Jól működik a hibrid rendszer
Az út amit a Volvo elkezdett a 2015-ös XC90 megjelenésekor most kezd beérni. Már nem találni olcsó megoldásokat a kabinban, nem nyekereg a kardán box, és végre úgy működnek a radarok, kamerák, asszisztensek hogy nem idegesítenek csak finoman alád dolgoznak. Illetve nagyon jól néz ki kívül / belül.Negatív:
Kényelmetlen, pláne Volvós mércével. Olyan kemény az ülésnek a tömése hogy nem tudom elképzelni valaki azt hogy bírhatja ki hosszabb utakon. Egy megváltás volt vissza ülni az S80-ba ebből a szempontból. Illetve a rugózása is fura, néha nagyon jól tompít nagyobb kátyúkat, néha a közepeseken is érezni a rázkódást rendesen. Ráadásul ballonos gumikkal, peresebbel el se merem képzelni.Jól megy, szépet lép, a villany motor szépen elfedi a turbó lyukat. Ellenben megmaradt az a fura dolga, hogy padlógáz után pl előzéskor miután elveszed is tovább nyomja még egy másodpercig a gázt. Pont ahogy a tavalyi V90 T6 csinálta.
Illetve az elmaradhatatlan kifolyik a szemem a fűtött szélvédőtől. Zavar még mindig, ráfókuszál a szemem, homályosabban látok tőle. (semmi baj a látásommal, tavaly azt mondta a szemész a rutin vizsgálaton hogy mindegyik tökéletes)
Összességében jó autónak mondanám, de nem tudott lebeszélni az Lexus RX 450h-ról. Nagyon nem, az más liga. Kényelmesebb, kevesebbet eszik, nem romlik el soha, és még finomabban működik mindene.
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #12418 üzenetére
Valahogy mindig úgy alakul hogy csak nappal megyek HUD kocsikkal. Szerintem az is este lehet igazán zavaró ha túl erős illetve nem jó a pozicionálása és mérete.
A fűtött szélvédő is nappal kevésbé zavar, csak kicsit homályosabb a kép ami engem mondjuk rohadtul piszkál. Viszont este amikor a közvilágítás és a szembe jövők fénye is játszik a retinámmal a fémszálakon csillogva, na azt végképp nem értem hogy ez hogy mehetett így forgalomba, vagy ki az akit ez nem zavar.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #12421 üzenetére
El sem tudod képzelni mennyire. Beteszed, és van rajta egy bevonat. Egyből szupernek érzed. Yellow Stuffról tudok nyilatkozi, de ha ez az ami high friction nagyot harapó akkor a többibe bele se merek gondolni. 200 mérföld után végig csináltam a bed in process-t ahogy az oldalukon írják. Utána lekopott a felület, és horrorisztikus lett. A forgalomban rendszeresen féltem hogy nem tudok megállni. Nincs annál rosszabb érzés mint egy erős gyors autóban nem tudsz bízni a fékben. Atom sz@r volt, roszabb mint a gyári kopott. Voltam egy garázsba ahol versenyautókat is készítenek fel mondták hogy tudnak róla, csak EBC-t ne. Annyira rossz volt hogy kiszedtem megnézni, és darabokra málott. Nem voltam pályán, 200 óvatos mérföld + bejáratás és közveszélyes lett. Írtam nekik hogy ez mégis mi? Mondták hogy küldenek újat, mondtam kösz ne. Ring parkolóban is beszélték utána hogy nagyon gyenge az EBC, illetve fórumokon is meg YT kommentekben is sok embert találtam ezzel... Nem ajánlom senkinek. Koszol mint állat, nem lassít, szét málik és konkrétan veszélyes. Most a gyári ATE betét helyett egy ATE ceramic betét van bent. 0 fékpor, sokkal jobban fog mint az EBC a coating lekopása után és nem kopik.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #12424 üzenetére
Szerintem meg fogod találni a számításodat bennük.
Annyi hogy az EBC az első 100 mérföldön fog jól utána siralmas, az ATE ceramic meg klasszikus bekoptatós, szóval először fog minimálisan gyengébben, majd hamar összeszoknak / kopnak. Én nagyon boldog vagyok velük, igaz még versenypályán nem próbáltam de ha minden másban jobb szerintem ott is rendben lesz.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #12430 üzenetére
Nem volt hátsó fékemre ATE creamic betét, és kiderült hogy valamelyik Ford Galaxynak ugyan az a hátsó betét mérete, annak meg volt. Így tudtam venni full szettet, pedig a kereső csak előre talált.
S40/V40 ford focus alapú így van rá esély hogy ott is megoldható a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #12432 üzenetére
Akkor meg arra, vagy ami azonos méretű, általában több típus használ egy méretet.
-
FeRRaR1
őstag
válasz daninet #12440 üzenetére
Ez ugyan az mint ami volt az S80 / V70 esetén is.
Tavaly kaptam a levelet, múlt héten csinálták meg az éves szerviz alkalmával.0 sérülés vagy baleset volt miatta, egy belső ellenőrzésen mutatta sérülés jeleit a biztonsági övet tartó flexibilis fróton, így inkább javítják és cserélik egy nem flexibilis verzióra.
Semmi különbséget nem vettem észre se ránézésre, se használat közben.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #12449 üzenetére
Istenem de jót szakadok a hozzászólásokon.
A mérés előtt: "Az autópályán 240-250-nél is csak pislognak a tizen huszon milliós autókból" A 199 lóerős mérés után: "Ettől Én még így is szeretem, hiszen ez nem egy versenyautó"
A jó hír, hogy hozta a T6 gyári értékeit. A rossz, hogy a Transporterét...
A többiek is tudták, hogy racsing van? Vagy ők csak vitorláztak a külső sávban?
Viszont, új helyre költöztünk a V8-al, 1 hónapot dolgoztam a garázson (nem minden nap) mennyezet, festés, elektromos rész, fény technika, gumi szőnyeg, polc rendszerek....
Illetve most be tudtam szerezni gombokért egy elöl törött 2014 végi S80-ból a face lift hátsó lámpákat + vettem futó fényes fekete tükör indexet.
Minden jól megy időjárás téren jön egy képcsokor a hétvégén
local1
Kolléga is írta meg a videóban is látszik hogy kontárok kiherélték a kiput. Alapból csak magasabb fordulaton sportos, hosszú úton is csendes, csak előzéskor hallod.Egy enyhe módosítást én is csináltam és kapott egy katalizátorok utáni rendszert, rozsdamentes viszont kapott dobokat mert csak egy kicsit akartam sportosabbra, de nem zavaróan vagy hülye gyerekesen.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz Valaki87 #12484 üzenetére
Amennyiben csak melegen csinálja akkor valószínűleg mágnes szelep tömb és nem segít az olaj csere. A mágnesek idővel veszítenek erejükből, ezt elősegíti a folytonos melegedés lehűlés. Igazából mondhatni természetes jelenség. Ehhez még hozzá jön hogy a mágnesek gyengébbek melegben mint hidegben, így melegen fogod először észrevenni és egyre rosszabb lesz. Viszont akár évekig használható maradhat.
local1
Ez téves információ. Nagyon ritka és speciális esetekben működhet valamennyire. Alapesetben a Volvo váltó tanul. Igazodik a vezetőhöz, az olaj állapotához, kopáshoz. Így nincs már mit "tanítani" neki. Volt egy dadogós váltós S80-am és XC90-em is. S80-on semmit se segített, az XC ideig óráig kicsivel jobb lett de ez kb hetekben volt mérhető.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz #05304832 #12488 üzenetére
Előfordulhat, de ez nagyságrendekkel ritkább eset. Illetve majd melegben derül ki mert ha jól sejtem most elég hideg van ott. Melegben ez nagyságrendekkel jobban érződik. Az elején nekem is csak 20 foknál, tartós használat után jelentkezett, majd egyre gyakrabban. Télen teljesen eltűnt, majd tavaszra nagyon rossz lett megint. Így még várnék azzal, mert lehet hogy csak a hideg miatt vált szebben mert jobban működik a mágnes.
Valaki87
Amennyiben minden más rendben van elég egy mágnes szelep tömb csere. Persze nézze meg egy profi váltós cég előtte, de volt a családba 20+ Volvo nekem is 7-8 így van valamennyi rálátásom. Illetve ezek miatt sok Volvo szerelőnél jártam, találkoztam, beszéltem. -
FeRRaR1
őstag
válasz Valaki87 #12491 üzenetére
A leírtak alapján mágnes szelepnek mondanám. Van rá egy módszer, le kell húzni a kábelköteget vagy elektronikát a váltóról, és ellenállásokat mérni van hozzá egy táblázat. Ott vannak értékek, és úgy ki lehet deríteni hogy melyik van hiba határon túl. Érdemes cserélni mindet ha egyszer hozzá nyúlnak, és így meg lehet bizonyosodni arról hogy tényleg az e a probléma, mert a hiba tárolóba nem írja bele általában. (csak ha már nagyon rossz a helyzet)
Illetve arra figyelj hogy egy autó specialista nem feltétlenül váltó specialista. Az általában egy külön szakma. Nem zárom ki de általában így van. Kimérni a jobb szerelők ki tudják a hiba pontos okát, de utána váltó specialistát javasolnak az esetek nagy részében.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honda topik
- Bestbuy játékok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen