- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ahogy én használom:
A) Hétköznap jellemzően 2x 9 km-t megyek Pure-ban, ez kb. 25-40 perces út, keresztül Bp. belvárosán. Hazafelé az utolsó 2 km hegymenet; nagy melegben itt is üvölt a ventilátor mire befordulok az utcánkba, és még a garázsban is pörög leállítás után.
A mostani 20 fok környékén általában kussol, múlt héten hallottam 1 vagy 2 alkalommal, hogy alacsony fordulaton megy a ventilátor hazaérkezéskor.
B) Hétvégén autópálya (M7) és országút, 200-230 km egyben (vegyes üzemmód, de az utolsó 5 km Pure). A tapasztalatom megegyezik az A) pontban leírtakkal; nyári forróságban üvölt a végén, most csendben marad.Nyári forróságban dobott 2x check engine-t az enyém, elvittem utána vezérlés-cserére. Az alapvető probléma a turbószeleppel volt, ennek cseréje óta minden OK, DE kiolvasták, hogy panaszkodik az indító akkumulátor feszültségére, illetve gyanús, hogy nem mindig nyitja ki a hűtőzsalut, ami összefügghet az akkumulátor feszültséggel, ill. parkolási kocc miatt is szorulhat a zsalu.
Zsalu: nézz be szemből a hűtőrácson, hogy kinyitja-e rendesen mikor üvölt. (Múlt héten fényezték mindkét lökhárítót, akkor megigazgatták szétszedett állapotban is, de amúgy a nyári hibakód-törlés óta nézem, és rendben rendben működött mindig.)
Indító akkumulátor: Állítólag képes random elektromos hibákat, hibakódokat generálni mikor a végét járja már. Itt is beszéltünk róla. A lökhárítók visszaszerelése után kellett törölni pár hibakódot (parkoló radar); és a szerviz ismét javasolta, hogy cseréljek akkumulátort, mert panaszkodik az alacsony feszültségre (11,8 vagy 10,8 V, nem emlékszem*). A hétköznapok során nem érzékelem, hogy bármi gondja lenne az akksinak. De biztos ami biztos alapon, kedden megvettem az új akkut, hamarosan belekerül az autóba.*Előtte 5 napot a szervizben állt az autó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Spórolós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Háztartási gépek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...