Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz Chal #11194 üzenetére

    Ahogy én használom:
    A) Hétköznap jellemzően 2x 9 km-t megyek Pure-ban, ez kb. 25-40 perces út, keresztül Bp. belvárosán. Hazafelé az utolsó 2 km hegymenet; nagy melegben itt is üvölt a ventilátor mire befordulok az utcánkba, és még a garázsban is pörög leállítás után.
    A mostani 20 fok környékén általában kussol, múlt héten hallottam 1 vagy 2 alkalommal, hogy alacsony fordulaton megy a ventilátor hazaérkezéskor.
    B) Hétvégén autópálya (M7) és országút, 200-230 km egyben (vegyes üzemmód, de az utolsó 5 km Pure). A tapasztalatom megegyezik az A) pontban leírtakkal; nyári forróságban üvölt a végén, most csendben marad.

    Nyári forróságban dobott 2x check engine-t az enyém, elvittem utána vezérlés-cserére. Az alapvető probléma a turbószeleppel volt, ennek cseréje óta minden OK, DE kiolvasták, hogy panaszkodik az indító akkumulátor feszültségére, illetve gyanús, hogy nem mindig nyitja ki a hűtőzsalut, ami összefügghet az akkumulátor feszültséggel, ill. parkolási kocc miatt is szorulhat a zsalu.
    Zsalu: nézz be szemből a hűtőrácson, hogy kinyitja-e rendesen mikor üvölt. (Múlt héten fényezték mindkét lökhárítót, akkor megigazgatták szétszedett állapotban is, de amúgy a nyári hibakód-törlés óta nézem, és rendben rendben működött mindig.)
    Indító akkumulátor: Állítólag képes random elektromos hibákat, hibakódokat generálni mikor a végét járja már. Itt is beszéltünk róla. A lökhárítók visszaszerelése után kellett törölni pár hibakódot (parkoló radar); és a szerviz ismét javasolta, hogy cseréljek akkumulátort, mert panaszkodik az alacsony feszültségre (11,8 vagy 10,8 V, nem emlékszem*). A hétköznapok során nem érzékelem, hogy bármi gondja lenne az akksinak. De biztos ami biztos alapon, kedden megvettem az új akkut, hamarosan belekerül az autóba.

    *Előtte 5 napot a szervizben állt az autó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák