- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
volvoguy #3222 üzenetére
295ezret futott JTD16V (belső faceliftes) 156-tal a következő tapasztalatok vannak eddig 11hónap/9ezer km alatt:
-egr-t írasd ki, falazd le mielőbb.
-vezérléscserekor szedesd le és tisztíttasd ki a szívósort, mert az egr telenyomja korommal.
-futóműbe meg kell venni a TRW cuccot és akkor nem lesz vele bajod. hasonló kategóriájú autóhoz képest nem drágább a fenntartása (1.gen A4, bmw e36-46)
-kettőstömegű van. ha nem vagy botlábú, 300ezret simán lefut. de ha félsz tőle, keress olyat, amiben az elmúlt 3 évben cserélték. egyébként 150ezer alatt meg lehet úszni a cseréjét, ha kuplungot nem cseréltetsz, de azt is illik. azzal együtt, 200-250 között vagy jó, LUK kuplunggal.
-elektromos hibákat a facelifttel nagyrészt száműzték. ha mókolták a kocsi elektromos rendszerét, akkor persze előfordulhat ez-az. nekem eddig egy izzó égett ki, meg eddig 2x a rendszámvilágítás volt kontaktos, de rácsapsz és megjavul. van izzóhiba jelzés, hasznos dolog.
-alkatrészből érdemes megvenni a jó minőségűt. nincs akkora árbeli differencia a legolcsóbb szar és a gyári között, hogy ne érné meg sok esetben az utóbbit berakni, de a gyári beszállítóival jársz a legjobban.
-olajból ha jót akarsz, motul vagy liqui moly. selenia nem az igazi már egy ideje. váltóolajból, fagyállóból jó a gyári ajánlás.-rozsdára kell figyelni.
-ha a beltér le van lakva (mert mondjuk egy 120kg-os illetőé volt), de műszakilag tip-top az autó, vedd meg nyugodtan. komplett belterek 20-70 között vannak, utóbbi ritka színű, jó állapotú bőr már.
-legolcsóbban fenntartható az 1.9 8V, kormolás nélkül fel lehet húzni 140-150 ló közé. 16V-nál 140->170 a max, amit a gyári kuplung bír. 2.4-esből a 20szelepes tud problémás lenni, sokkal drágább hozzá a kuplung, kettőstömegű, cserébe disznó a hangja.
-ha nem jársz többet évi 15ezer km-nél, keress 2.5 V6-ot.
Új hozzászólás Aktív témák
- creation: Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- Politika
- VPN topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okos Otthon / Smart Home
- Tőzsde és gazdaság
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!