Visszaesés előtt állhat a Research In Motion

Hirdetés

Matthew Robison, a Wunderlich Securities elemzője szerint a Research In Motion hosszabb távon egészen biztosan nem tud lépést tartani a piac bővülési ütemével, még akkor sem, ha a PlayBook a többi iPad konkurenshez képest igen jól teljesített. Robison szerint a számos funkciót nélkülöző táblagép szinte kizárólag a BlackBerry telefonnal rendelkezők számára volt meggyőző, vagyis új ügyfeleket nem igen hozott a kanadai cég számára. Az elemző állítása szerint az is komoly probléma, hogy a BlackBerry World 2011 során egyetlen modell került csak leleplezésre, melyet csak ősszel követhetnek újabb ajánlatok. Az eddig kiszivárgott információk és az előzetes tesztek alapján az idei termékpaletta nem mutat túl az Apple és Google megoldásain, inkább csak felzárkózni próbál. Az elemző szerint a Research In Motion ügyfélköre rövidesen csökkenésnek indul, melyet 2013-tól a nyereség jelentős csökkenése követhet.

Azóta történt

Hirdetés