Megosztotta a 2020 második negyedévre vonatkozó népszerűségi és előfizetési adatait a Spotify, és bizony egyáltalán nem kell szégyenkezniük. Aktív hallgatóik száma 299 millióig jutott el (ez 29%-os növekedés a tavaly ilyenkori, 5%-os a negyedévvel ezelőttihez képest), prémium előfizetőből pedig 138 milliót számolnak, ami azt jelenti, hogy pár hónap alatt 8 millióval bővült ez a kör.
A felhasználók közül Európa (34%) és Észak-Amerika (26%) adja a régiós többséget, Latin-Amerika még nyomós a 22%-kal, a maradék 18% pedig össze-vissza oszlik el a világban. Ha az előfizetőket nézzük, az európai többség 39%-osra duzzad, Észak-Amerika 29%-os, Latin-Amerika pedig 29%-os számokat mutat fel, a világ többi része pedig mindössze 11%-ot tesz ki.
A MAU ez esetben a Monthly Active Users, azaz a havi aktív felhasználók arányát láthatjuk itt [+]
Nagy általánosságban még mindig a Spotify a legnagyobb ilyen szolgáltató, de nagyon erős versenyző az Apple Music és az Amazon Music is, miközben megannyi, kisebb cég próbálkozik akár jobb árakkal, akár rétegigények betöltésével.