Az elektromos autók elérhető hatótávját leginkább az akkumulátor méretének és kapacitásának növelésével szokták bővíteni, viszont a modellciklus közepén sokszor néhány egyszerű optimalizálás is elég ahhoz, hogy több kilométert tudjunk megtenni, szinte ugyanazzal az autóval. A nálunk is járt Corsa-e WLTP hatótávja 330 helyett most már 359 kilométer, a hasonló technikával felvértezett Mokka-e esetében pedig 324 kilométerről ugrottunk 338-ra, ám ezek csak az elméleti számok, a gyakorlatban az Opel szerint a téli fogyasztás javult látványosan, így százalékosan még jobb hatótávokat érhetünk el rossz időben.
Mi történt az autókkal? Egyrészt, a fűtő- és szellőzőrendszer működését optimalizálták, a hőszivattyúhoz tartozó szenzorrendszert fejlesztették, a hajtás áttételét pedig növelték, így a menet közbeni fordulatszámokat csökkentették, 9,71-ről 8,68 lett az új áttétel: végsebesség szempontjából ez nem jelent változást, mert a 150 km/h eddig is elektronikusan korlátozott volt, a gyorsulás tompult valamelyest, de a 9 helyetti 9,2-es érték (Mokka-e) biztosan nem lesz perdöntő ebben a kategóriában. A motorok maradtak 136 lóerősek és 260 Nm nyomatékúak, a bruttó akkumulátorkapacitás pedig továbbra is 50 kWh.
Némi változást jelentenek az A+ energiaminősítésű gumiabroncsok is, amik a Corsa-e esetén 16, a Mokka-e esetén pedig 17 hüvelykes keréktárcsán feszülnek. A Mokka-e esetén a korábbi, hivatalos fogyasztási érték 17,4 - 17,8 kWh/100 km volt, mostantól viszont 15,8 - 16,2 kWh/100 km-rel lehet számolni. Az Opel ismét hangsúlyozza 2024-ig a teljes palettáját szeretné elektromos változatban is kínálni, 2028 után pedig teljes mértékben az akkumulátoros elektromos hajtású modellekre koncentrál majd a márka az európai piacon.