Samsung márkaboltok nyílnak Európában

Hirdetés

Az Apple piaci stratégiájának egyik fontos eleme a saját bolthálózat üzemeltetése, ahol a potenciális vásárlók nem csak kipróbálhatják a termékeket és szolgálatsásokat, de az azokat maximálisan ismerő alkalmazottak segítségét is kérhetik, ráadásul mindezt világszerte egységes arculatú márkaüzletekben. A kaliforniai vállalat világszerte 422 saját üzlettel rendelkezik, azokban az országokban ahol nincs jelen, ott pedig partnerek segítségével üzemeltetnek azonos színvonalú üzleteket.

A világ legnagyobb gyártójaként a Samsung is elérkezettnek látta az időt exkluzív márkaboltok megnyitására, ám ezt nem egyedül, hanem a rengeteg tapasztalattal bíró Carephone Warehouse segítségével szeretné megvalósítani. A Spanyolországban tavaly megnyitott első három márkabolt sikerén felbuzdulva a két vállalat további 60 üzletet fog nyitni Európa szerte, ahol a Samsung telefonjain és táblagépein túl laptopok és kiegészítők is kaphatóak lesznek. A Samsung márkaboltok várható helyéről egyelőre nincs információ, de nagy valószínőséggel minden fontosabb nagyvárosban jelen lesz.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés