Ötszázezer Galaxy Gear okosórát szállított le a Samsung

Egyre több hangsúly kerül az okostelefonokhoz tartozó kiegészítőkre, melyek közül egyértelműen kiemelkednek az okosórák. A tavaly megrendezésre kerülő IFA kiállítás alkalmával a Samsung lerántotta a leplet a Galaxy Gearről, amit a szakma igencsak nagy lelkesedéssel fogadott. A Strategy Analytics elemzései szerint a dél-koreai gyártó az idei év első három hónapjában körülbelül 500 ezer Geart szállított le, ami a jelenlegi okosóra piac 71%-át teszi ki. A szám maga egyébként nem mondható lélegzetelállítónak, de ha belevesszük, hogy ebbe csak az első generációs eszközök tartoznak bele, akkor már másként lehet értékelni az eredményeket.

A majdnem háromnegyedes piaci uralom jól jelzi, hogy a Samsung mekkora előnyre tett szert a konkurensekhez képest, holott sorra érkeznek az ellenfelek a Sony, az LG, vagy éppen a Motorola gyártósorairól. Érdekesek lesznek majd persze az adatok a Gear 2, a Gear 2 Neo és a Gear Fit szerepléséről, ám mivel ezek a kiegészítők még csak most kerültek piacra, egyelőre erre még várni kell. Szintén érdemes figyelemmel kísérni azt is, hogy a Samsung okosóráin futó Tizen felhasználói felülethez képes mennyi változást hoz majd az Android Wear platform, amit az említett konkurens gyártók használnak majd készülékeiken. A verseny tehát egyre kiélezettebb, aminek a legjobban mi, felhasználók örülhetünk majd.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés