Orange: Az SMS felett eljárt az idő

Hirdetés

Az Orange megbízásából készített felmérés rávilágított arra, hogy az SMS hamarosan a múlt homályába veszhet. A TNS által végzett felmérés 30 ország 17.000 előfizetőjének szokásait vizsgálta. A fiatalok többsége, akik hozzászoktak az azonnali üzenetküldő alkalmazások használatához, mint például az MSN vagy AIM, csak nagyon ritkán küldenek szöveges üzenetet. Száz mobiltelefonról elküldött SMS, MMS és e-mail közül 38 hagyományos szöveges üzenet azon ügyfelek esetén, akik nem használnak IM (Instant Messaging – azonnali üzenetküldő) alkalmazásokat, míg az IM felhasználók körében az SMS aránya 23 százalékra csökken. Matthew Kirk, az Orange üzleti megoldásainak vezetője szerint az idősebb korosztály továbbra is a szöveges üzeneteket részesíti előnyben. Az Orange ügyfelei havonta átlagosan 1,3 milliárd üzenetet küldenek, mely az elmúlt 3 hónap során 21%-os növekedést mutatott.

Előzmények

Hirdetés