Bár a Lenovo felvásárolta a Motorolát, az amerikai márka megmaradt, sőt: többé-kevésbé önállóan működhet világszerte. Céljai a Lenovóval azonban megegyeznek: piacvezető pozíciót szeretnének kiharcolni magunknak a mobilvilágban. A globális eladásokban az olyan hatalmas piacok, mint Délkelet- vagy Közép-Ázsia, illetve Dél-Amerika tetemes részt vállalnak, és sok helyen még csak most robban be az okostelefon láz igazán.
A Motorolának Indiában éppen ezért komoly tervei vannak, a The Economic Times szerint a helyi piac dobogós helyét megcélozva. „A váltás 4G hálózatokra gyorsan végbe fog menni” – nyilatkozta a lapnak Rick Osterloh, a Motorola Mobility elnöke. „Éppen ezért jövőre nagyon erős 4G-s ajánlatokkal fogunk előrukkolni. India kiemelkedő fontossággal bír az eladások tekintetében. Mindig India és Brazília jut az eszünkbe, amikor a terjeszkedés szóba kerül, mert ebben a két régióban bővül a mobilpiac a legdinamikusabban.” Osterloh hozzátette, hogy a Motorola indiai eladásai januárra átléphetik a hárommilliós küszöböt.