A MacRumors és a 9to5Mac birtokába jutott két belsős dokumentum, amelyek hivatalos iránymutatást biztosítanak a szervizközpontoknak és a technikai ügyfélszolgálatnak az adott meghibásodások esetén elvárt ügymenettel kapcsolatban. A két eltérő, egymástól független hibajelenség két különböző iPhone modellt érint, az egyik esetben garanciális időn túli szervizkötelezettséggel.
Egyes iPhone 7 és iPhone 7 Plus készülékek esetében mikrofonhiba lépett fel az iOS 11.3-as vagy frissebb szoftververziók mellett, lehetetlenné téve így a hanghívásokat. Hanghívás közben a mikrofon ikonja inaktív, amelyet első körben a Bluetooth kikapcsolásával és minden csatlakoztatott BT eszköz lecsatlakoztatásával kell megpróbálni orvosolni. Amennyiben ez nem jön be, a hardverteszt pedig nem talál eszközt, vagy azt jelzi, hogy az nem támogatott, akkor a szervizszolgáltató köteles a garancia lejárta esetén is javítást felajánlani.
Az Apple erre a problémára még nem reagált nyilvánosan, noha a MacRumors szerint a szervizútmutató hivatalosnak tekinthető, csak éppen belsős dokumentum. Arról, hogy ez térítésköteles-e, nincsen iránymutatás az anyagban. A másik probléma a Face ID-t érinti, ami úgy tűnik, valamiféle kapcsolatban áll a főkamerával, mivel a probléma elhárítására a főkamera diagnosztikáját kell bevetni. Elvileg a True Depth kamera és a telés lencse közvetlen kapcsolatban áll. Amennyiben az Apple által előírt eljárás sikertelen, a hibás iPhone X-eket ki kell cserélnie a szerviznek. Legalábbis a 9to5Mac birtokába jutott anyagban ez áll.