Befutott az orvosság az LG G7 ThinQ újraindulási hibájára

A minap komoly hibába futott jó néhány LG G7 ThinQ felhasználó világszerte, több olvasónkat beleértve: a phablet valamiért folyamatosan újraindult, amelyen állítólag a gyári visszaállítás sem segített, a SIM eltávolítása pedig nem minden esetben jelentett még ideiglenes megoldást sem. A gyártó gyors javítást ígért, és már itt is van, alább az LG közleménye következik.

A betüremkedés már a 2018-as csúcsmobilok többségének védjegye

„Az utóbbi napokban több európai országban probléma lépett fel egyes felhasználók LG G7 ThinQ készülékeivel, aminek következtében a telefonok nem kapcsolnak be. Az érintett felhasználókat szeretnénk biztosítani arról, hogy a probléma nem okoz maradandó kárt a készülékükben.

Az LG a mai nap folyamán rendelkezésre bocsájtott egy szoftveres megoldást, aminek segítségével a felhasználók visszaállíthatják készüléküket a probléma előtti állapotba. A visszaállításhoz szükséges teendőkhöz részletes információ a https://www.lg.com/hu/g7thinq-szoftver-frissites oldalon érhető el.

Természetesen az LG telefonos ügyfélszolgálata és központi márkaszervize is készséggel áll a felhasználók rendelkezésére, hogy segítsenek a telefon helyreállításában. Az érintettek elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért, és szeretnénk mindenkit biztosítani arról, hogy a probléma gyors megoldása a kezdetektől fogva abszolút prioritás az LG számára.”

  • Kapcsolódó cégek:
  • LG

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés