Megállíthatatlan az Apple

A még mindig növekedő okosóra piacot közel ötven százalékos részesedéssel dominálja az Apple.

2019 harmadik negyedéve is sikeresnek tekinthető az okosórák szempontjából, amibe ezúttal nem számoljuk bele az egyre szélesedő, hordható okoseszközök, mondjuk okos fülhallgatók piacát. Annyiban viszont mindegy lenne, hogy mindkettő élén az Apple áll. A szegmens éves összehasonlításban 42%-kal több leszállított készüléket tud felmutatni, aminek majdnem felén almás logó van.


[+]

Az Apple 2 százalékpont híján 50%-os globális piaci részesedéssel rendelkezik, az idei harmadik negyedévben pedig 51%-kal több készüléket bocsájtott piacra, mint a tavalyi megegyező időszakban. Alapvetően ez azt jelenti, hogy jelen pillanatban minden második okosóra a cupertinóiak gyártósoráról gördült le.

A harmadik negyedévet tekintve ennél már csak a piacvezető második Samsung alakított nagyobbat 73%-os növekedéssel, ami piaci részesedés tekintetében 13,4%-os tortaszeletet jelent a koreaiaknak. A Galaxy Watch Active és Watch Active 2 viszi az eladásokat, az ünnepi szezon pedig még el sem kezdődött. A harmadik helyen álló Fitbit pedig szerény növekedéssel számolhat, ami a tavalyi megegyező negyedévhez képet 7% plusz jelent, ami globálisan pedig még mindig a piac 11,3%-ának birtoklását jelenti, de a Fitbit Made by Google eszközök érdekes fejleményeket hozhatnak a szegmensben erőviszonyait illetően.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés