Hirdetés

Kindle Fire – túl a hatmillión

A táblagépek piacán a legsikeresebb készülék minden kétséget kizáróan az Apple iPad lehet, mely csak az elmúlt negyedéven több mint 15 millió példányban talált gazdára. Idő közben a konkurens gyártók ugyan jóval erősebb ajánlatokat is letettek az asztalra, ám szolgáltatások terén csak egyetlen valódi kihívó akadt, méghozzá a jóval alacsonyabb árszegmensbe szánt Kindle Fire. Jordan Rohan, a Stifel Nicolaus piaci elemzője szerint az Amazon első Android-alapú táblagépéből a tavalyi év utolsó három hónapjában legalább 6 millió talált gazdára, mely révén a piac második legnagyobb gyártója lett. A Strategy Analytics szerint a karácsonyi negyedévben összesen 10,5 millió internettáblát dobtak piacra a Google szövetségesei, melyen belül a Kindle Fire részaránya 57 százalék körüli. Nem árt megjegyezni, hogy az Amazon 199 dolláros megoldása egyelőre csak az Egyesült Államokban kapható, vagyis további piacok meghódítása esetén a gyártó előnye még tovább nőhet.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés