Hűtlenebb az előfizetéses, mint a kártyás?

Hirdetés

A Nokia megbízásából a GfK NOP által az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Németországban, Thaiföldön és Brazíliában 3900 felhasználó bevonásával elvégzett felmérés szerint a költségek sokkal kevésbé játszanak szerepet a már meglévő ügyfelek megtartásában, mint az új felhasználók megszerzésében.

Az ügyfelek megtartásában a márka arculata, a hálózat minősége, és a szolgáltatóváltás nehézségei nagyobb súllyal esnek latba, mint a költségekkel kapcsolatos megfontolások, a tervezett telefonálási szokások - idézte a Nokia közleményét az MTI Eco.

Szolgáltató-választás előtt sok felhasználó körültekintően utánanéz a lehetőségeknek, a legtöbbször a fiatal, közepes vagy magas fizetésű, és nem régi felhasználók váltanak szolgáltatót: ők általában többet költenek mobiltelefonálásra, és jellemzően előfizetéssel rendelkeznek.
Az előfizetéses felhasználók kevésbé tűnnek hűségesnek a kártyásoknál, noha erősebb szerződés köti őket a szolgáltatóhoz. Ennek az lehet az egyik oka, hogy az előfizetéses ügyfeleket jobban érdeklik az elvándorlásra ösztönző ajánlatok.

Hirdetés