Hirdetés

Véleményes a Lenovo új bootanimációja

A kínai gyártó fennhatósága alá került egykori Motorola Lenovo Moto brand néven él tovább, noha a Lenovo igyekszik elszakítani az új termékvonalat az amerikai gyártó emlékétől. Érdekes kettősség viszont, mivel a Motorola név még mindig jól cseng, az ebben nyilvánvalóan benne rejlő, valószínűleg fajsúlyos marketingpotenciált a Lenovo sem kívánja veszni hagyni, mindamellett igyekszik hangsúlyozni, hogy a Moto teljes mértékben az ő termékük.

Ennek ellenére, vagy pont ezért érdekes a Lenovo mostani húzása, amivel egyrészt feltámasztja a Motorola két ikonikus jellegzetességét, másrészt megdöbbentően nyersen és félreérthetetlenül teszi vissza oda, ahonnan előhúzta. A Hello Moto! szlogen és a Motorola klasszikus, denevérszárnyakhoz hasonlított logójának integrálása a Moto készülékek bootanimációjába kedves gesztus a felhasználók felé. Az még talán fel sem tűnne, hogy a nosztalgikus mondatot erős kínai akcentussal halljuk viszont, ennek jelentősége csak a nyolc másodperces képanyag végén esik le, amikor a Lenovo nemes egyszerűséggel kiüti a képből a Motorola karakterjegyeit. Egyrészt persze érthető, másrészt talán kissé diszkrétebb módot is el tudnánk képzelni a Motorola márkanév jelenlegi helyi értékének érzékeltetésére. Főleg egy ilyen kedves gesztusnak tűnő előkészítés után.

Hirdetés

Előzmények

Hirdetés