Európában sikeres lehet a Palm Pré

Hirdetés

Habár a Palm Pré amerikai bemutatkozása közel sem volt akkora siker, mint azt a gyártó és a piaci elemzők előrejelezték, azért úgy tűnik, hogy egyelőre nincs veszve minden. A TNS felmérése szerint az Egyesült Királyságban a megkérdezettek 26 százaléka szeretne magának O2 előfizetéssel Palm Pré készüléket, mely azzal összevetve, hogy 2007-ben a megkérdezettek mindössze 16 százaléka gondolkodott el iPhone vásárlásán mindenképp kedvezőnek tűnik. A TNS szerint a kizárólag O2 előfizetőket érintő felmérés még ennél is nagyobb, 27 százalékos érdeklődést mutatott, szemben a 2007-es iPhone iránti 17 százalékos értékkel. Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy az Egyesült Királyságban a Palm Pré szerződés hosszabbításakor, illetve új előfizetés megkötésekor ingyen elvihető, míg az Apple üdvöskéje 2007-ben 269 angol fontba került. A Palm számára természetesen az ok teljesen lényegtelen, igazából csak az számít, hogy a gyenge amerikai premier után Európában jobb eredményeket tudjon felmutatni.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés