Elkészült az első Windows Phone 7 reklámfilm

A Microsoft új operációs rendszere egyértelműen nem a régi Windows Mobile platform rajongói táborát próbálja megcélozni, hanem azt a réteget, akik kényelmesen használható egyszerű kezelőfelületre vágynak, mely multimédiás fronton és kezelhetőség terén egyaránt komoly előrelépéssel kecsegtet. Az új reklámkampány, melynek képvilágát egyértelműen a Palm webOS bemutatója ihlette szintén erre próbál rávilágítani, kiemelve, hogy az új megoldás az élet minden pillanatában jó társ lehet. A Microsoft új stratégiája tehát egyérteműen az Apple által definiált irányvonalat próbálja követni, mellyel tökéletes ellentétben a Symbian és a MeeGo platformok a teljes nyíltság és bővíthetőség szabadságát próbálják az átlagfelhasználók számára is kényelmesen használható felületekkel kombinálni. Hogy melyik lesz hosszú távon a sikeresebb nehéz megjósolni, de a Microsoft által választott út veszélyesnek tűnhet, hiszen a Windows Mobile platform kedvelői közül a rendszer kötöttségei miatt csak kevesen fognak áttérni az új megoldásra, míg a látványos menürendszerek kedvelőinek jobb választás lehet az iPhone vagy az Android alapú modellek népes családja.

Hirdetés