Hirdetés
A OnePlus már 2016-ban tervezgetett, de lásd a mellékelt ábrát, legrosszabb esetben is rajzolgatott hordható okoseszközt. A skicc ugyan egy okosórát ábrázol, a tweet viszont aktivitáskövetőről beszél, ami valóban kisebb falat új belépőként egy piacon, ami mellesleg köztudottan rohamosan bővül. Nem lenne meglepő, ha a OnePlus a brand megszilárdítását követően szélesítené a portfólióját. Mert a terv ez volt. Jelenleg ezt egy okos TV-vel teszik.
Tervrajzok 2016-ból
A Never Settle szlogen validitása a mobilpiacon talán megkérdőjeleződött, de nem jelenti azt, hogy az immár valódi piaci tényezőnek számító gyártó megelégedett volna a pozíciójával. A OnePlus 7, 7 Pro és 7T kitűnő készülékek, de a flagship killer címre, leginkább az árképzés miatt már konkurens gyártók (például az Oppo, a Realme vagy a Xiaomi) pályáznak. A folyamatosan bővülő okos kiegészítő piac azonban ésszerű lépés lenne a OnePlustól, akik nyilvánvalóan integráns ökoszisztéma kiépítésére törekszenek. És még a Google is úgy érezte, mostanában érdemes komolyan foglalkozni ezzel a szegmenssel.