A HMD Global mindent megtesz, hogy a várakozáson felül népszerű koncepciót a gyakorlatban is vonzóvá tudja tenni. A Nokia 3310 újrakiadása nyilvánvalóan zseniális ötlet volt, be is vált; mind a szakma, mind a fogyasztók figyelme az újra piacra lépő Nokia brandre irányult, ami jobbára a klasszikus 3310-es újraélesztésének köszönhető. Van is mire figyelni, a terméktámogatás például igen előremutató: a Nokia 6 már 7.1.1-es rendszerrel fut, a napokban pedig a júliusi biztonsági csomagot is megkapta.
A gyakorlatban a nosztalgiakészülék azonban nem aratott osztatlan sikert . A mai kor követelményeihez a lehetőségekhez mérten igazított eszköz több ponton is fájóan elmarad a maga idejében kitűnő és nem mellesleg elérhető választásnak számtó alapmodellel szemben. A vásárlási kedv felélénkítésére a HMD új csomagolást talált ki, amelyben felbontás előtt is megcsodálható a kütyü, bár nem tudjuk, hogy ez mennyire lesz motiváló, amíg az errefelé 20 ezer forintos árcímkén nem módosítanak kicsit.