A Xiaomié az indiai piac közel fele

A hordható okoseszközök piaca dinamikusan fejlődik, India rekordokat döntöget.

Hirdetés

Nem véletlen, hogy a gyártók külön figyelmet fordítanak az indiai piacra, ami volumenénél fogva önmagában is szignifikáns, Kína után a második legnagyobb pálya. Rengeteg gyártó készít specifikusan az indiai felhasználási szokásokhoz és igényekhez idomított eszközt, a Realme Band például külön krikett funkciókkal készül bemutatkozni a hordható eszközök területén legnagyobb növekedést produkáló piacon.

A Mi Band 3 és Mi Band 4 nem véletlenül népszerű.
A Mi Band 3 és Mi Band 4 nem véletlenül népszerű.

Az IDC adatai szerint éves összehasonlításban összesen 168,3%-kal nőtt a leszállított eszközök száma, amelyek között kategória-bontásban az egyszerű aktivitáskövetők vezetnek 96,7%-kal. A Xiaomi egyértelműen dominálja ezt a szegmenst, piaci részesedése 48,9% és folyamatos növekedést mutat, az egyszerű okosórák között pedig az Amazfit modelljei a legnépszerűbbek. A felsőbb kategóriában meglepő módon a Fossil vezet, őket az Apple követi.

A legnagyobb növekedést a fülhallgatók produkálták, éves összehasonlításban 443,6%-kal több készüléket szállítottak le 2019-ben, mint a megelőző évben. A helyi BoAt Lifestyle mellett természetesen az Apple termékei a legnépszerűbbek, a valódi vezetékmentes fülhallgatók 43,1%-án látható almás logó. A piac továbbra is dinamikusan fejlődik, 2019 Q4 volt a hetedik egymást követő negyedév, amelyben kétszámjegyű növekedést mutattak ki.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés