A Motorola RAZR2 újra pusztít

Hirdetés

Nem is olyan rég mutattuk be a Motorola RAZR2 pusztító reklámját, melyben egy autót szelt ketté az amerikai gyártó új üdvöskéje. Habár sokan a finn Nokia marketingeseit tartják a szakma legjobbjának azért el kell ismerni, hogy a Motorola kampánya lényegesen figyelemfelkeltőbb és provokatívabb elemeket vonultat fel, mint amit a finn gyártó valaha is fel tudott mutatni. Jó példa erre a gyártó újabb húzása, azaz vágása is.

Habár a reklám kissé Mézga Aladár kalandjainak ablaktörő motívumát idézi nyilván nem pont ez inspirálta a gyártót. Mindenesetre a készülék megérkezett a T-Mobile üzletekbe és ezt, ennél figyelemfelkeltőbb módon talán már nem is lehetne jelezni. Talán, mert úgy tűnik a Motorola marketingeseinek agymenése minden képzeletet túlszárnyal.

Hirdetés

Középkategóriás vagy prémium telefon? Nézd meg, melyik éri meg jobban 2025-ben!

PR Ha őszintén közelítünk a témához, akkor viszonylag gyorsan ráláthatunk azokra az érvekre, amik végül segítenek a döntésben.

Azóta történt

Előzmények