A HERE Maps felhasználói visszajelzéseiről

Hirdetés

A Nokia hivatalos blog oldala időnként a különböző részlegek munkájába is betekintést nyújt, melynek legújabb állomása a térképszoftvereken belüli felhasználói visszajelzések feldolgozási menete volt. A finn gyártó jól tudja, hogy felhasználói igényeket maximálisan kielégítő szolgáltatásokat csak úgy lehet készíteni, ha közvetlenül tőlük szerez be információkat, éppen ezért a HERE Maps, Drive és Transit alkalmazások mindegyikéből közvetlenül lehet visszajelzéseket küldeni. A Nokia az itt adott néhány mondatos válaszokat angolra fordítva katalogizálja, majd automatikus keresésekkel szűrik a hasonló panaszokat, szolgáltatások, funkciók iránti igényeket és egyéb visszajelzéseket. Az automatizált szűrések mellett természetesen teljes átolvasások is vannak, de a napi több mint 400 visszajelzés manuális katalogizálása bonyolult lenne. Az adatbázisban rögzített kérések és panaszok feldolgozási sorrendjéről a fejlesztőcsoportok vezetői döntenek, de természetesen fontos szerepet játszik az is, hogy hányan küldtek hasonló témájú üzenetet. A visszajelzésekért felelős csapat vezetője elárulta, hogy a legaktívabbak Németország, Franciaország és Olaszország lakói, míg a legkevesebb válasz az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból és Indiából érkezik.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Nokia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés