Kínában minden évben megtartják az angolul csak Singles' Day-nek fordított ünnepet, amely a Bálint-nappal ellentétben az egyedülálló férfiak és nők napjának számít, és az amerikai Fekete pénteket és Kiber hétfőt megszégyenítő vásárlási láz kapcsolódik hozzá. Az IT Cafén már beszámoltunk arról, hogy az említett napon csak az Alibaba online értékesítési csoport 9,3 milliárd dolláros forgalmat bonyolított, és persze ország- és internet szerte sok másik üzlet is jól jött ki az elképesztő pénzköltésből.
A Xiaomi nem lenne a leggyorsabban fejlődő mobilgyártó, ha nem használta volna ki az alkalmat piaci részesedésének növelésére. A korábbi Google-ös Hugo Barra, a Xiaomi nemzetközi csapatának a feje el is büszkélkedett a Twitteren arról, hogy a Singles' Day során 1,16 millió telefonjuk talált gazdára, 254 millió dolláros bevételt hozva a konyhára. A Xiaomi hihetetlen népszerűségnek örvend Ázsiában, de már Európába is betörtek és nálunk is megvásárolható több okostelefonjuk. Mindez, úgy tűnik, még csak a kezdet: gyártanak már okoskarperecet, okostévét és persze táblagépeket is, a portfólió pedig csak egyre bővül.