Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lsc

    nagyúr

    válasz #65675776 #438 üzenetére

    Hali
    Azt írod "a HMMWV kategóriája valószínűléeg sosem lesz képes teljesíteni a mai elvárásokat" . Akkor talán megindokolnád miért vegyük meg? Az amik lecserélik őket, akkor nekünk miért jó? Már csak azért is , mert a páncélozott Toyotáktól indultunk , akkor a HMMWV miért lenne jobb helyette?

    A Dingo nem tudom , hogy kerül ide , de ajánlom figyelmedbe a következő cikket [link]. Talán ezért cserélik a HMMWV -ket ezekre?

    "Nem mondtam, hogy rendszeresíteni kellene a Pinzgauer-t" Akkor most kifejtem: nem steyr, csak olyan irányba induljunk , hogy egy típuscsaládban kellene gondolkodni , sok egyező alkatrésszel.

    A csepelek és zilek vonatkozásában nekem nem ismerőseim vannak , én majd 20 évig üzemeltettem őket. A terhelhetőségükre vonatkozóan egy példa : a répaföldön megrakták 6.7 t -val ezt ki is hozta a szántásról, és 60- 65 ös tempóban vitte kb. 15 km-re. Ezt onnan tudom , mert mögötte mentünk , a vasúton meg minden kocsi mérlegeltek. Mielőtt újra elfogultsággal vádolsz ,szerintem is eljárt felette az idő , viszont a maga idejében /50-60 as évek/ nem volt rossz jármű , és képes volt meglepetéseket okozni. A zillel kapcsolatban, azért egy V-8-as 150 lovas és egy sor 4-es 85 lovas kocsit összehasonlítani kicsit nonszensz, legalábbis szerintem.

    Amennyiben nincs szervó egy járművön ,akkor ajánlom figyelmedbe a Kraz-t. Párszor volt benne részem , lehet azért voltam akkor vékonyabb :) .Én egész végig normális állapotú járművekről beszéltem , a müszaki hiba az egy más kategória . Ural , Rába , Dac vonatkozásában a Dac volt a legkönnyebben kezelhető /itt most 3 normális állapotban lévő kocsiról beszélek/. A Dac legnagyobb hibájának a váltó szinkronizálatlansága tűnt a kezdő sofőröknél , nekem pontosan ez tetszett benne ,sokkal gyorsabban tudtam vele váltani . J a, hogy ezt meg kellett tanulni , az igaz,aki nálunk volt az meg is tanulta.

    Az AWD-ről annyit , szerintem országúton feleslegesen növelte a fogyasztást és a kormányzás erőszükségletét , ráadásul az Ural hajtása 60 fölött már igen zajos volt , sírt .Terepen viszont megfizethetetlen volt , ugyanis a vezetők nagy részének hiába tanítottad , hogy az "akadály" előtt megáll , első hajtás bekapcsol és úgy ,általában miután a lendület a dágvány közepén elfogyott , a kocsi megállt , akkor kezdett variálni .

    [ Szerkesztve ]

    Az élet kegyetlen .

Új hozzászólás Aktív témák