- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz #65675776 #438 üzenetére
Hali
Azt írod "a HMMWV kategóriája valószínűléeg sosem lesz képes teljesíteni a mai elvárásokat" . Akkor talán megindokolnád miért vegyük meg? Az amik lecserélik őket, akkor nekünk miért jó? Már csak azért is , mert a páncélozott Toyotáktól indultunk , akkor a HMMWV miért lenne jobb helyette?A Dingo nem tudom , hogy kerül ide , de ajánlom figyelmedbe a következő cikket [link]. Talán ezért cserélik a HMMWV -ket ezekre?
"Nem mondtam, hogy rendszeresíteni kellene a Pinzgauer-t" Akkor most kifejtem: nem steyr, csak olyan irányba induljunk , hogy egy típuscsaládban kellene gondolkodni , sok egyező alkatrésszel.
A csepelek és zilek vonatkozásában nekem nem ismerőseim vannak , én majd 20 évig üzemeltettem őket. A terhelhetőségükre vonatkozóan egy példa : a répaföldön megrakták 6.7 t -val ezt ki is hozta a szántásról, és 60- 65 ös tempóban vitte kb. 15 km-re. Ezt onnan tudom , mert mögötte mentünk , a vasúton meg minden kocsi mérlegeltek. Mielőtt újra elfogultsággal vádolsz ,szerintem is eljárt felette az idő , viszont a maga idejében /50-60 as évek/ nem volt rossz jármű , és képes volt meglepetéseket okozni. A zillel kapcsolatban, azért egy V-8-as 150 lovas és egy sor 4-es 85 lovas kocsit összehasonlítani kicsit nonszensz, legalábbis szerintem.
Amennyiben nincs szervó egy járművön ,akkor ajánlom figyelmedbe a Kraz-t. Párszor volt benne részem , lehet azért voltam akkor vékonyabb .Én egész végig normális állapotú járművekről beszéltem , a müszaki hiba az egy más kategória . Ural , Rába , Dac vonatkozásában a Dac volt a legkönnyebben kezelhető /itt most 3 normális állapotban lévő kocsiról beszélek/. A Dac legnagyobb hibájának a váltó szinkronizálatlansága tűnt a kezdő sofőröknél , nekem pontosan ez tetszett benne ,sokkal gyorsabban tudtam vele váltani . J a, hogy ezt meg kellett tanulni , az igaz,aki nálunk volt az meg is tanulta.
Az AWD-ről annyit , szerintem országúton feleslegesen növelte a fogyasztást és a kormányzás erőszükségletét , ráadásul az Ural hajtása 60 fölött már igen zajos volt , sírt .Terepen viszont megfizethetetlen volt , ugyanis a vezetők nagy részének hiába tanítottad , hogy az "akadály" előtt megáll , első hajtás bekapcsol és úgy ,általában miután a lendület a dágvány közepén elfogyott , a kocsi megállt , akkor kezdett variálni .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- TCL LCD és LED TV-k
- Ukrajnai háború
- Politika
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OLED TV topic
- Energiaital topic
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs