- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Manitou #42045 üzenetére
Köszi. Jah Sajnos már régóta felfedezhetőek nálam a gramm mánia tünetei. Csak jelenleg a monti kereke könnyebb mint az országútimé... Egyszer próbáltam outiban egy 1300 grammos szettet, azóta abba is elfogadnék valami ultra könnyű kereket, néztem is már mikből lehetne építeni, de a felni az problémás. Kínai komplett szetteket nézegettem most, de azokat meg luxus lenne bringázgatásra használni, de ha versenyeznék még akkor tuti hogy minél hamarabb berendelnék egyet. Pl ez tetszik: Link Egy könnyű szingóval mit lehetne már vele menni.
A súly az teljesen valós, apám ipari mérlegekkel foglalkozik, egy fej egység össze van rakva egy egyszerű húzócellával a szobába.Mire vadászol?
Mennyire tartós ez a markolat? Neked bevált? Én szerettem régebben is a kemény szivacs markolatokat, remélem ezzel sem lesz baj. Minden esetre ez a markolat iszonyú könnyű, végdugóval 11 gramm egy darab úgy emlékszem.Baltoafarkas
Veled együtt.
Toomy
Köszi, hát igen.. most hogy kicsit össze is sároztam, ugyan úgy vissza került a szobámba.. itt van az országúti is a görgőbe rakva.. elférni már nem lehet, de ez sosem zavart.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Manitou #42069 üzenetére
Én is így indultam neki ennek anno, hogy akarok másik telót, aztán nem kaptam felni féktüskés foxot, jó akkor legyen tárcsás, úgyis szerettem volna egy tárcsás montit, na de akkor kerék? Régi kerekekhez hozzányúlni nem volt érdemes.. akkor csinálok egy könnyű kereket, majd így jött végül hogy akkor építek egy tök új montit.
Ha nem olyan nagyok az elvárások teló terén, akkor még lehet kifogni használtba felnifékeseket.
Tune agyak Jó hogy nem chrisking.
Nem halunk bele ha nem bírja olyan soká ez a markolat.. annyira nem volt drága.Baltoafarkas
Az univerzumban található fekete lyukak.
Hátul ott van a lábad, kicsit el emeled magad a nyeregtől és akkor te vagy a hátsó teleszkóp. Elől elég hogy a kormányzott kereket a földön tartsa, valamint ott könyékből nem tudsz rázkódást annyira csillapítani, kezedet is szétrázza, tehát elől indokoltabb, de van olyan terep ahova MTB -be sem szükséges teleszkóp. Lájtos XC versenyeken előfordul hogy csak egy merev karbonvillával mennek.
Hátsó teleszkópnak akkor van értelme, ha terepen 30-35 felett akarsz menni, vagy gurulni, mert ott a bringán ülve és egyben állva is iszonyat dobál már a merev seggű váz, tekerni se tudsz már ha nagyon ráz, végén meg már megtartani se.[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #43081 üzenetére
Az igen, ennyi erővel aranyba is rakhatnád a pénzt
mod:
Feltűnt, hirtelen nem tudtam hova tenni, így már értem Ez csak személyes vélemény, de akik ide írogatnak, azok között saját anyag ilyetén jellegű beszúrása egyáltalán nem probléma, én szívesen böngésztem át, mert speciel stucnit keresek az ss-re
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
ludsimon
veterán
válasz Manitou #43436 üzenetére
ez szar???? jah, hallottam már vicceket, hogy a Holdon jobb az út meg ilyenek. DDDDDDDDDDD
Konkrétan ahol nagyon szarok az utak: Csomád-Őrbotyán között hatalmas kráterek.
Őrbottyán után is elég rossz, utána pedig Erdőkertesen még elég durva az út.Én nem nagyon nézegetem, de vannak igen brutális útszakaszok, ahol tényleg nem lehet csak max 40-el menni autóval.
Def26:
Sisakkamerával.
RD32II a neve, de a gyári nagyon ótvar.
Számtalan módosítást hajtottam végre amivel felhúztam GoPro Hero 3 és Contour HD között van.Contour HD ismerősömnek volt 2 db is, mindegyik tönkrement, pedig az se drága, valami 45k 1 db.
GoPro Hero 3 a felsőkategóriát képviseli, A Ferrari szintet. Ára a black versionnak 450 euró, a leggyengébbnek, ami szegényke nagyon buta és nem lehet feltuningolni se a white edition, 250 euró.
Ezt az RD32II-t én anno 33k-ért vettem ingyen postával Hong-Kongból plusz és egyéb költségek nélkül.
Az első kormánybefogója eszméletlen hulladék műanyagból önötték ki.
Csavartam a műanyag menetes csavaron befelé 2-t és el is törött.
Írtam eladónak, küldött egy sokkal jobb felfogatást hozzá.
Sisakra pedig úgy tudtam feltenni (NEM adnak hozzá ilyet), hogy egy lámpának a tépőzáras rögzítőjét tettem a sisakra és erre ment rá a kormányrögzítős megoldás. Nem húz, meg semmi bajom vele, mert a sisak legobb pontján van, középen.Elég kreatívnak kellett lennem, hogy kiötöljem ezt az elsőre nagyon bonyolultnak tűnő sisakrögzítést, de így nem remeg, meg rázkódik, stabil és kibír mindent!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Teasüti
nagyúr
válasz Manitou #44069 üzenetére
TY-22 van nekem - azt hiszem -, és ez a förmedvény 10 éve szolgál rendületlenül lényegében karbantartás mentesen. És ha jól be van állítva, akkor kifogástalan váltásteljesítményt nyújt.
Most rendeltem hozzá új váltógörgőket kemény 500 ft-ért. Kap egy kis zsírt itt-ott és indulhat a következő 10 évre.
Igaz még sosem vertem oda sehova, sőt váltóvédő van felette. Rozsda nincs rajta. A 2 éves króm becsúszóm előbb rozsdásodott be. -
belaazallat
addikt
válasz Manitou #44535 üzenetére
Üdv!
Műhely pumpa itt sem volt már Kaposváron mire mentem.(3 lidl-ben voltam) Délre ki lett fosztva az összes.
Itt volt motorszelepes belső, 26" és 28"-os kivitelben. Engem a 28-as érdekelt volna, de 47 méretben volt, az meg nagy a 32, vagy a 35-ös külsőkbe.
Mindenkitől:
XXL-es férfi kék fölsőt látott valaki. Az XL-es nagyon kicsi rám.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
hoffman_
nagyúr
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Manitou #44666 üzenetére
Nem értem, hogy lehet ezzel ugrálni. Az én össztelós biciklim lehet kb. 13-14 kg körül, ami nem éppen trial-ra van kitalálva
ui.: Lehet, hogy a világítós szelepsapka dobja meg az árát
Az egyik képen kb. 30 centit ki van emelve a nyeregcső....érdekes egy trial bringán ilyet látni
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #44776 üzenetére
Nem is néztem át tüzetesebben, csak megnéztem a vázat, meg a leírást gyorsan, és ment parking. Most hogy mondod, tényleg a fél bringa más. Mindenesetre rég elvitték, szóval tárgytalan. De még a képen lévő gép is jó 100-ért. A váz kis mérete mondjuk feltűnt nekem is egyből, de nem nézegettem tovább.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #45007 üzenetére
Utálom látni az ilyet, mert nem az van, hogy megörülök, hogy huha, na most! Mert tudom, hogy valszeg ez valakinek hiányzik(bár akkor miért van fent az aprón), úgy meg nem venném meg. Jobbik eset, ha valami kamionról kukázta az alkatrészeket, értett hozzá, és összerakta, de hát erre mennyi az esély.
csabi: Igen-igen, tudom.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #45011 üzenetére
Na, arra kíváncsi leszek. Sírok még egy kört, hogy megint nem ez lesz az én gépem mod: Minden annyit ér, amennyiért el lehet adni Nem tudom mi van rajta, szerintem nem fog nehezedre esni belőni
csabi:
Talán Bár az itthoni boltosok sem arról híresek, hogy minél gyorsabban és olcsóbban adjanak túl a jó szajrén
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #45020 üzenetére
Hát igen, manapság nem csinálnak igazán felsőkategóriás villát V-fékhez, így megértem a döntést. Csak hát ez nagyon megdrágítja a dolgot. Ha szívesen szöszölsz vele, és van rá keret, akkor legyen kerek az érzés De aki ért hozzá, az valszeg rá fog nézni így is
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Manitou #45439 üzenetére
Azért annyival nem. Váz szerintem elég jó darab, festése sem rondák közé tartozik, teleszkóp egy az egyben ugyanaz, egyszerű dupla falú felnik ezen és azon is, 7-es sor van Megarange-el Shimano szettel. A fékeket lecseréltem rajta, jó fékpofák voltak rajta, jól fogott. Kenda és Panaracer gumik, B+ alu pedál. És akkor még jó állapotra is volt hozva a cucc. Ja és nem szarrá kopott sorral, amit ugye elvileg azon egyből cserélni kéne amit Ő venne.
Arról nem is beszélve, hogy annak az RST villának elég erősen csavarodik a szára minden tárcsafékkel...Tehát a teló is szépen lötyöghet már.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Manitou #45443 üzenetére
Ha megnézed az U alakot akkor bal oldalról már kifele dől, mert kikopott gondolom a megnyúlt lánctól. De én se cserélem addig amíg szét nem rohad, gondolom érthető. Így is úgy is cserés az egész majd rajta, tehát szarrábaszni már nem tud jobban semmit. Majd mikor tényleg fos lesz annyira elkopik akkor cserés. Remélem a fékek, csapágyak, telkó stb. minden rendbe van és nem valami szétzuhant fos.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Manitou #45443 üzenetére
Hát mondjuk mondasz valamit.
ami a fura, hogy ez a belépőszintű megaranges csoda cucc néha alázza az XT váltómat is gyorsaságban, igaz markolatváltó, de hihetetlen mennyire igénytelen a cucc. Nem állítódik el, könnyű belőni.
Jó valóban lehet kis túlzás volt, de 50 körül biztos nem adnék érte amennyiért az elején szó volt. Én olyan 30-33 körül venném meg ha nagyon kéne, egy sor csere azért nem olcsó még ebben a kategóriában sem. Aztán ki tudja, hogy a csapágyak és egyéb finomságok milyen állapotban van....
-
-
D.Orion
veterán
válasz Manitou #45954 üzenetére
Az, de nagyon érdekes a képeken, hogy a hajtókar felől kezdett el repedni, nem pedig "elölről". Mivel ugye ha az ember halad vele, akkor minden egyes erőhatás ami az út egyenetlenségéből adódik az a fék felőli oldalt nyújtja és a váz felőli oldalt zömíti. Itt meg pont fordítva történt, olyan, mintha a fékezések ereje(mert ugye csak ez hat nyíró/húzó erővel a váz felőli oldalra) tépte volna szét. Számomra elképzelhetetlen, hogy ez mitől jön szét pont így. Az agyag és gyártási hibán kívűl.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz Manitou #45954 üzenetére
Azt észrevetted, hogy mind két repedés fölött sérült a villa, mintha ütés miatt lepattant volna a festék.
Szerk:
A kommenteket nem olvastam, csak a képeket néztem.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Manitou #45954 üzenetére
Ez egy tömör alu villa?
(#45960) D.Orion
A fékezés is hátrahajlítja a villákat, nem előre.
Ennél a villánál jól szemléltetik a jelenséget.(#45966) _seth_
Ilyen üzlet nincs Magyarországon, vagy igen? Futócipőnél már feljött ez az oldal, meg tegnap épp egy Angliában dolgozó barátom is mesélt az üzletről, csak épp hogy érvényesíted a garanciát itthon? Meg eleve cipőt csak próbával...Ahhh Miskolc és Debrecen!!
Megint kimaradok a jóból. -
Teasüti
nagyúr
válasz Manitou #46260 üzenetére
Nyilván, nekem is ilyen van. Nem az a kérdés, hogy pöckölésre nagyobb kerékre vált-e a fordított.
Eddig bovden húzásról beszéltünk és húzási irányokról. Ami mindkét esetben ugyanaz a váltókar felőli oldalán.(#46258) D.Orion
Erre miért kellene még külön ruha?
Montizás alatt nem csak DH-zást és egyéb zúzdákat lehet érteni amúgy.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Manitou #46265 üzenetére
Átolvasva elölről úgy hiszem a bovdenhúzás irányának cseréjére asszociáltam.
Hogy a váltókarok ugye csak egyik irányban tudnak húzni, másik irányban meg ereszteni.
Aztán rágerjedtem erre, hogy nem lehet megcserélni a funkciókat a Rapidfire rendszernél - pöcögtetős karral húzni, és a húzóssal ereszteni. Meg úgy semmilyen karnál sem.Második nekifutásra jah, azt hiszem egyre gondoltunk.
(#46265) Manitou
Pontosan az ilyen homályos fogalmazás miatt értettem félre.
csak a szerepe változik, mint ahogy írtam is előző hszbenSzerepe a te értelmezésedben: normálnál a "pöcögtetős" kar kisebb kerékre léptet, fordítottnál nagyobbra.
Szerepe az én értelmezésemben: fordítottnál a pöcögtetős karral húzod a bovdent, normálnál meg ereszted. Persze nem így van, és én erre ugrottam.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Manitou #46265 üzenetére
Meg úgy egyáltalán egyetlen váltókaron sem lehet irányt cserélni.
Na meg a bovden, mint olyan is csak húzható, tolni elég nehéz lenneNa szóval erre akartam íri, hogy én hol írtam, olyat, hogy irányt cserélsz a váltókaron?
Mod:
Akkor ezt megbeszéltük
Nekem úgy rémlik 2000-ben már volt fordított Dualcontol meg 2003-tól volt úgy rémlik.[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
nagyúr
válasz Manitou #48792 üzenetére
Most fogytam 20 kilót, szal még 15 és slank leszek. Esetleg nem.
BÁ Nutrition: alapvetően nem nagyon árulnak készen 120 kg környéki arcokra gépeket, szal két lehetőség van. Van megveszel egy mérethelyes gépet, és idővel lecserélsz rajta ezt-azt, vagy építesz egyet magadnak.
Amiket javasolt megfontolni vásárlás esetén: mindenképpen javasolt felpattanni a gépre egy körre, jobbra-balra bedönteni a bringát, kiállva a nyeregből, és csekkolni, hogy a fékpofák ütik-e a felnit, vagyis, hogy az első és hátsó villák mennyire kornyadoznak az oldalirányú terheléstől. Meg kell nézni, mekkora erővel tudod belehajtani a tányért az átdobóba, vagyis mennyire tolerálja a váz középrésze a tömegedet és az erőt, amivel hajtasz, stb., ugyanígy a stucnit, kormányt is érdemes megvizsgálni ilyen szempontból, mennyire rugalmasak. Szal kell egy masszív váz, de ahhoz tudni kellene, hogy milyen gépben gondolkozol. A linkelt crosshoz hasonlóban kb? Ha megvan a váz, akkor kell egy masszív hajtómű, ami lehetőleg nem négyszögtengelyes, mert azt hamar gallyra fogod vágni. Masszív kerekek, dupla falú felniből minimum 32 lyukkal, nem vékonyított küllőkkel, stb. Nyerget is olyat célszerű nézni, ami inkább nehezebb, de a pálcái acélból vannak, és nincs kikönnyítve.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #48897 üzenetére
hm, akkor 80-90 rongyért drága és lehet nem repülnének rá gyorsba 60ért viszont itthon nem kapni, nagykerből tudom ezt az árat én is, külföldi oldalakon kicsit olcsóbb, bár úgy is több, mint az xt.
mindegy, elment a hajó, tökéletes lett volna nekem, pláne ilyen áron
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -40% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
- -100e Ft Dell Latitude 5440:i5 1345U,16GB,512GB,Iris Xe,vil.MAGYAR bill,Win11, 3 év Dell NBD gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen