Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
nagyúr
Szép kis szamár még mindig, de a külsőket majd hangold össze azért.
Én meg KRESZ-be öltöztettem ma a bringát. Kapott első lámpát (eddig csak fejlámpa volt), csengőt, hátsó prizmát (eddig csak lámpa volt), és UN/ECE 104 szabványnak megfelelő fényvisszaverő kontúrcsíkokat nyomi prizmák helyett.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #853 üzenetére
Nem is lesz, mivel így könnyebb lesz eladni, ha ősszel jön az utód. Egyébként a Yeti fejcsöve 1.5-ös, a teló nyaka meg 1.1/8-as (szintén azért, mert könnyebb lesz eladni), így egy szűkítő fejcsapi van a homlokcsőben, ami alul semmit, fölül pedig kb. 3 mm-t lóg túl, ergo az amúgy is rövid fejcsövet alig nyújtja meg, szal, ha ehhez méretre vágnám, tuti nem tudnám eladni senkinek a telót. Egyébként le lett vágva a nyakából, így most szabványosnak mondható 210 mm-es (bár kétségtelenül többnek látszik).
Tamoo: köszi!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #856 üzenetére
Azóta szentem vágtam belőle, durva 25 mm-t.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Fox-nál minimálisan drágábbak az 1.5-ös nyakú villák (20 dolcsi mondjuk nem nagy differencia egy 1.000+ dolláros telónál). Mivel itthon még mindig elég kevés 1.5-ös fejcsövű váz van az utcán, így eladni könnyebb az 1.1/8-as nyakú villákat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz DemonDani #892 üzenetére
Azt nem érdemes figyelembe venni, hogy mikor ér le a pedál, legfeljebb, ha fixizel, vagy pályagépet hajtasz, mindössze meg kell tanulni kanyarodni, és figyelni a hajtókarállásra bedöntéskor, ugrásoknál. Inkább aszerint válassz, hogy melyikkel szeretsz/tudsz hatékonyabban/kényelmesebben tekerni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha pontosan érdekel:
A kerékpárra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
116. §
(1) A kerékpárt fel kell szerelni
a) könnyen kezelhető, megbízható kormányberendezéssel,
b) két, egymástól függetlenül működtethető fékszerkezettel, melyek közül az egyik az első, a másik a hátsó kerékre hat,
c) hangjelző berendezéssel, amely csak csengő lehet,
d) egy előre fehér, vagy kadmiumsárga fényt adó lámpával,
e) egy hátra piros fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható helyzetjelző lámpával,
f) hátul egy vagy két, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú, piros színű fényvisszaverővel,
g) legalább az első keréken legalább 1 db borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával).
A g) pontban előírt fényvisszaverőt a kerékpárokra 1991. évi december hó 31. napjáig kell felszerelni.
(2) A kerékpárt fel szabad szerelni
- elöl fehér,
- oldalán borostyánsárga,
- mindkét oldali lábpedálon elöl és hátul borostyánsárga fényvisszaverővel, továbbá a kerékpár bal oldalán elhelyezett szélességjelzővel, amely előre fehér, hátra piros színű fényvisszaverőt tartalmaz.
(3) A kerékpárra felszerelt fényvisszaverőknek sötétben, tiszta időben - olyan járműből, amelynek távolsági fényszórója azt megvilágítja - 150 méterről észlelhetőnek kell lenniük.
(4) A kettőnél több kerekű és 0,80 méternél szélesebb kerékpárt mindkét oldalon fel kell szerelni az (1) bekezdés d)-f) pontjában említett világító, illetőleg fényjelző berendezésekkel. Ezek a berendezések a jármű legszélső pontjától 0,15 méternél távolabb, egymáshoz pedig 0,60 méternél közelebb nem lehetnek.
(5) A kerékpárra gyermekülés oly módon szerelhető fel, hogy az ülés és a rajta ülő gyermek a vezetőt a kilátásban és a vezetésben ne akadályozza, a kerékpár világító- és jelzőberendezéseit ne takarja. Az üléshez kapaszkodót és lábtartót is fel kell szerelni. Az ülés, a kapaszkodó és a lábtartó nem lehet összefüggésben a kormányzott kerékkel, illetoleg az azzal együtt elforduló szerkezettel.
(6) A kerékpárhoz kapcsolható legfeljebb 0,70 méter széles és legfeljebb 70 kilogramm össztömegű, egytengelyű, két nyomon futó vontatmány (kerékpár utánfutó).
(7) A kerékpár utánfutót fel kell szerelni
a) hátul egy, az utánfutó középsíkjában, vagy attól balra, az úttest szintje felett legalább 0,35 méter és legfeljebb 0,60 méter magasságban elhelyezett piros színű, háromszög alakú - a pótkocsira előírt - fényvisszaverővel,
b) a kerékpárra előírt hátsó helyzetjelző lámpával. A kerékpár utánfutó hátsó helyzetjelző lámpája elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy bekapcsolása a kerékpár hátsó helyzetjelző lámpáját kikapcsolja.
(8) A kerékpár lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy a lámpák együtt legyenek be- és kikapcsolhatók.
(9) A kerékpár világító és fényjelző berendezéseit a következőképpen kell elhelyezni:
a) Az (1) bekezdés
- d) pontjában említett lámpát,
- e) pontjában említett hátsó (piros színű) helyzetjelző lámpát és
- f) pontjában említett hátsó (piros színű) fényvisszaverő(ke)t,
valamint a (2) bekezdésben említett első (fehér) fényvisszaverőt a kerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjában úgy, hogy
- az úttesthez 0,35 méternél közelebb,
- a lámpák az úttesttől 0,90 méternél távolabb,
- a fényvisszaverők az úttesttől 0,60 méternél távolabb ne legyenek.
b) Az (1) bekezdés g) pontjában említett, kerékre oldalsó (borostyánsárga színű) fényvisszaverőt (küllőprizmát) úgy, hogy annak távolsága a kerékabroncstól 0,10 -0,15 méter legyen.
c) A (2) bekezdésben említett szélességjelzot úgy, hogy az a kerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjától balra 0,30-0,40 méterre és az úttest szintjétől 0,35-0,60 méterre legyen.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #2034 üzenetére
Otthon áll egy ilyen villa a szekrényben, egy évig használtam, kérdezz!
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #2044 üzenetére
Hirdettem egy darabig, amikor megjött az utódja, aztán nem foglalkoztam vele, úgyhogy otthon áll friss olajjal, bedobozolva.
A nyomást be tudod lőni a gyártó táblázata alapján, legalábbis kezdésnek jó lesz, aztán úgyis magadnak és a felhasználási területnek megfelelően lövöd be a SAG-ot. Arra készülj fel, hogy igen bonyolult beállítani pöpecre - igaz, utána szépen dolgozik. A nyomás beállításánál figyelj majd arra, hogy a kamrák közötti nyomásviszony megfeleljen a gyártó ajánlásainak.
A dolgot némileg bonyolítja, hogy 3 kamra van a villában, úgymint SFA, PL, PAR. Ezek rendre a fő kamra (main chamber/valve - jobb láb tetején), az előfeszítésért felelős kamra (preload chamber/valve - bal láb tetején), illetve a PAR kamra (Progressive Air Resistance valve - jobb láb alján). Emellett tudod állítani az rugóutat, és a csillapítást, tehát szám szerint 5 paramétert.
A főkamra nyomásával lövöd be a telót a súlyodhoz a táblázat, majd SAG alapján. Ha ez megvan, belövöd a PAR kamrát SFA+30 PSI-re (ez a gyártó ajánlása, a lényeg, hogy a PAR kamrában mindig nagyobb nyomás legyen, mint az SFA-ban).
A PAR kamrával állítod be a teló progresszivitását, vagyis a befelé történő mozgás minőségét, tehát, hogy milyen karakterisztikája legyen a befelé útnak, hol keményedjen fel, mennyire legyen lineáris, vagy épp progresszív. Ki kell kísérletezni, neked, az általad preferált felhasználási területre melyik jön be legjobban.
A Preload kamra nyomásával állíthatsz plusz keménységet, illetve azt, hogy milyen erőhatásra nyisson a szelep, milyen könnyen induljon meg, stb. A te tömegedhez itt maradhat a normál, légköri nyomás.
A csillapítást értelemszerűen beállítod, a szád ízlése szerint, csakúgy, mint az utat.
Az útállítás fokozatmentesen történik, tehát 140-től 180 mm-ig bármennyit beállíthatsz. Azt természetesen szem előtt kell tartanod, hogy ha 180-ról összenyomod 160-ra vagy 147,4-re akkor az SFA-ban csökkeni fog a nyomás. Ezzel érik el, legalábbis törekszenek rá, hogy elkerüljék az útállítós telók egyik rákfenéjét, hogy a kisebb út nagyobb progresszivitást is jelent egyben. Itt tehát a teló elereszt némi levegőt, hogy nagyjából ugyanazt az arányos nyomást produkálja - több-kevesebb sikerrel. Ugyanakkor ez azt is jelenti, hogy ha ezután visszaállítod 180 mm-re, akkor vissza kell állítanod az SFA nyomását a normál értékre, úgyhogy telópumpa legyen nálad mindig!
Emellett szükséged lesz egy speciális szeleptoldalékra is, ugyanis az SFA-hoz nem férsz hozzá a normál szelepekkel, ugyanis fölötte van az egész ATA és afölött a tekerője, ezért nem fér be oda rendes pumpa, csak egy spéci toldalékkal (én esztergáltattam hozzá, meg tudom adni a paramétereit, vagy akár kölcsön is adhatom, hogy lemásold, csak örökbe nem tudom adni, mert majd ha vki elviszi a telót, odaadom ajcsiba).
Ha sikerül belőnöd, akkor szépen fog mozogni, bár nem egy rugós villa, ezt azért ne felejtsd el! Ellenben könnyű, stabil, erős, merev, és nem utolsó sorban szép is. Meg voltam vele elégedve, de érezhetően levegős villa, ami miatt nem hasonlítható össze egy hasonló kategóriájú (ez fontos szempont, tehát még egyszer: hasonló kategóriájú!) rugós villa mozgásával. A csillapítása etalon, durván jól dolgozik az RC3, ami végülis elvárható a Marzo csúcsrendszerétől, mindegy, hogy 140 cm-re letolva ugrálsz vele, vagy 180-on lejtőzöl, pár kattintással simán be tudod lőni a visszaút csillapítását.
Nem tudom, használtan veszed-e vagy újonnan, de úgy kezdd, hogy szétszeded, megnézed, ha kell cseréled az olajat, tömítéseket, szimmeringeket, stb., vagy ha nincs hozzá kedved/affinitásod, elviszed egy megbízható emberhez/szervizbe ez ügyben.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #2049 üzenetére
Az RCV és az RC3 a villában levő csillapítóegységet jelöli, ami magában foglalja a bővebb állíthatóságot és persze a minőségi, technológiai különbségeket is. Ettől függetlenül, bármilyen pengén állítod is be, azzal meg kell barátkoznod, hogy a különböző szelepeken átáramló levegő, mint rugózó közeg sosem fog olyan finoman megindulni/mozogni, mint egy acél, vagy titán rugó.
Én itthoni nagykerből vettem, és nem kaptam hozzá se pumpát, se szelep-toldalékot, de ez lehet, hogy csak az itthoni piacot jellemzi.
A rugóútról nincs visszajelzés, hogy éppen hány mm-en van, tehát nincs tele a becsúszó rovátkákkal, mint pl. az RS termékeiben.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz albiosz #2261 üzenetére
Az újabb és/vagy minőségibb teleszkópokat sokkal jobb szimmeringekkel szerelik, így hatékonyabban tudják a port, koszt kint, a kenőanyagot/csillapítóközeget bent tartani, így ott nincs szükség gumiharmonikára. A legrosszabb az a megoldás, amikor egy gyenge szimmeringekkel szerelt, olcsó telót gumiharmonika nélkül dobnak piacra, hogy jobbnak tűnjön.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #12935 üzenetére
Atom nem, zOrg is csak (web)technikailag. A többi név hozzávetőlegesen változatlan, HBalage még kérdéses, de szerintem jönni fog.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #12938 üzenetére
Atom visszatérése nem kizárt, de személy szerint nem tartom valószínűnek.
Apró is lesz, természetesen, picit más üzletpolitikával, és ténylegesen karbantartott háttérrel (szoftver, adatbázis tekintetében), ami a BM-en sajnos nem volt jellemző. Egyelőre a Revo szervere harmatos, de vhonnan el kell indulni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Ł-IceRocK-Ł #26188 üzenetére
Nyilván attól függ, milyen út- és terepviszonyok között, milyen kanyarról beszélünk.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz salieri. #26309 üzenetére
A bringás kesztyűk a megfelelő helyeken párnázva vannak, hogy hosszabb etapokon se gátolják a kézfej vérellátását, emellett megerősített tenyér résszel rendelkeznek, hogy a markolat ne kezdje ki idő előtt az anyagukat, illetve sok esetben az ujjbegyeken rendelkeznek csúszásgátló felületekkel, amik a biztosabb fékkar-fogást biztosítják. Egy autószerelő kesztyű ezekből semmi sem tud, ezért nem ajánlott bringázáshoz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ugorj be a két pedállal egy szervizbe, és kérd meg, hogy mérjenek rá a menetekre, akkor kiderül a turpisság. Ha nincs eltérés a menetemelkedésben, akkor az apró reszelő lehet a megoldás. A - képen - jobb oldali menet eleje mondjuk elég megviseltnek tűnik.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nyugdíjas: konvencionális ízléssel bírok.
hoffman_: van jó pár alkatrész már hozzá, de a többi beszerzésével leálltam, mert a váztól függ, milyen kell, azonban váz terén még nem sikerült döntenem. Szívem szerint egy penge gépet raknék össze fullos alkatrészekből, csak akkor pont azt a funkcióját veszítené el, amiért készül, vagyis hogy bárhol ott tudjam hatni (lakattal nyilván) pártíz percre.
venember83: valahogy úgy az alkatrészek jó része mindenféle zacskókból, dobozokból szokott előkerülni a nagyobb pakolások során. Most úgy állok éppen a tervezéssel, hogy megpróbálok viszonylag jó alkatrészekből és egy faja vázból egy nagyon ronda gépet összehozni. Outi/pálya vázak körül nézelődöm, 59-es körüli méretben. Aztán majd adok neki matricákkal patkány-külsőt, dobok rá rozsdás sárvédőket, ilyesmit.
dqdb: úgy van, Yeti megvan még, csak nem igazán városi ugye. A készülőben levő gépen nem lesz semmi ilyesmi. A fent említett vázba épkézláb, de nem hivalkodó kerekek jönnek, a hátsó agy flip-flop lesz, az áttételt még kitalálom, 175-ös hajtókar, Eggbeater, egyenes, rövid kormány, a fék típusa még kérdéses, nyereg a jól bevált WTB-m.
A linkelt Canyon 2012-es verziója felszereltségtől függően 1.200-1.500 font körül kapható. A villa és a tag típusából ki lehetne sakkozni, hogy melyik évjárat, mindenesetre ennyiért elég olcsó, valóban...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz hoffman_ #26397 üzenetére
Közben persze böngészem a apróhirdetéseket mindenfelé, hátha szembejön egy épp megfelelő kiépítésű és méretű bringa vagy vázszett jó áron.
Lakat tippeket köszönöm előre is, sosem volt semmiféle lezáróm.
Papucsoltatni nem szeretnék, akkor már inkább feldobok egy régi váltót feszítőnek.
rii: nagyon pöpec járgány!
Nyugdíjas: minimal fekete, valami ilyesmit el tudnék képzelni magamnak, csak persze egyenes kormánnyal.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem lesz könnyű dolgod. Eleve ritka a fehér nyeregcső, plusz 30.4-es méretben inkább csak a low-end gyártók gyártanak nyeregcsöveket, és azok jellemzően nem 400-asok. Ugyanakkor, ha a 350-es nyeregcső kicsi, akkor nem lehet, hogy inkább a váz nem a te méreted?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Teasüti #26481 üzenetére
Ha nincs bringaszállító rész, vagy vagon, akkor utolsó vagon utolsó peronján tudod szállítani azokon a vonatokon, amelyiken ez engedélyezett (IC, nemzetközi vonatokon, egyes ingázókon, helyjegyes vonalakon általában, stb. nem szállíthatsz, de ez látszik a menetrendből).
Ha van bringaszállító rész (jellemzően egy fél vagon van a bringáknak, egy másik fél az üléseknek), akkor oda szállsz fel. Ha kis állomáson szállsz fel, pláne, ha egyedül vagy, csomaggal, akkor ügyesnek kell lenni, mert nincs sok időd, és jellemzően nem alacsony padlósak a vagonok, és senki sem segít. Persze, ha szerencséd van, már vannak a bringaszállítóban, és segítenek a felpakolásban. A bringát felakasztod egy kampóra az első kerekénél fogva, vigyázva, hogy ne karcold össze a felnit, a hátsó kereket beilleszted a padlóra hajtható vájatba, és kész is. Ha gondolod, le is zárhatod, majd helyet foglalsz a vagon másik felében, az üléseken.
Ha van bringavagon, akkor nagyjából ugyanez a szitu, azzal az eltéréssel, hogy ott nincs ülőhelyes rész. Szal vagy bekempelsz a bringaszállítóba, vagy megkockáztatod, hogy vki más száll le a bringáddal. Mi elég sokat mentünk még tavaly is vonattal, és sosem hagytuk magára a bringákat a bringaszállítóban, vagy a peronon.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Teasüti #26484 üzenetére
A vagon utastéren kívüli részét is peronnal hívják. "első vagy utolsó másodosztályú kocsi peronján 2-2 kerékpár szállítható" Forrás: MÁV.
A villának nem lesz semmi baja a lógástól, kisebb ugrásoknál is sokkal nagyobb erőhatásoknak van kitéve. Hátsó keréknél nem célszerű felakasztani, egyrészt, mert macerásabb, másrészt, meg úgy alul fog becsuklani a bringa, és nem áll egyenesen a helyén. Ha van hely bőven, akkor persze nem feltétlenül kell felakasztani.
Ez egy tipikus kép az utolsó vagon utolsó peronjáról (vmi versenyre utaztunk).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Newyorker #26488 üzenetére
Kiindulásnak ez jó lesz: kerékpár méretek. De a megfelelő méret igazából csak próba után határozható meg, mivel a teljes geometriát kell nézni, nem csupán a nyeregvázcső hosszát, plusz ezek a méretek az átlagos testfelépítéssel rendelkező emberekre épülnek. Én például 183 centi vagyok, de viszonylag hosszú a lábam, így a 188-190 cm-es arcoknak megfelelő nyeregvácszővel rendelkező vázak felelnek meg a lábaimnak, de a felsőcső esetében egy kicsit rövidebb kell, amit sokszor csak a stucni cseréjével tudok megoldani. Szal nekem 19" lenne megfelelő, ha átlagos méretű lennék, de valójában minimum 21"-es a méretem. Plusz ahány felhasználási terület, és azokon belül ahány váz, annyi geometria, szal mindenképpen javasolt kipróbálni az adott gépet vásárlás előtt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Cathfaern #26500 üzenetére
Mivel a MÁV is használja ezt a terminust, ezért én is bátorkodom alkalmazni. #26492-ben be is linkeltem a hivatkozott oldalt, ahonnan idéztem. Egyébként érdekes, hogy eddig még nem sokan tiltakoztak a peron szó alkalmazása ellen, amikor a vagon előteréről van szó, ellenben itt, gyorsan kettőtöknek is szemet szúrt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #26502 üzenetére
Hát nem. Itt még fiatalok voltunk és optimisták.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz DonThomasino #26588 üzenetére
Ha elöl egy tányér van és nincs láncvezető, vagy rosszul van beállítva a hátsó váltó és/vagy az átdobó, akkor igen. Egyébként nem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz DonThomasino #26597 üzenetére
A hátsó váltó beállításánál mindig az legyen az első, hogy hátulról belenézel a váltó síkjába, és megnézed, hogy teljesen függőlegesen áll-e. Ugyanis, ha a papucs el van ferdülve kicsit, és ezért a váltó nem áll függőlegesen, akkor sehogy sem fogod tudni rendesen beállítani. Ha ez a probléma, akkor szervizben vissza tudják egyengetni egy célszerszámmal, ne próbáld meg a váltónál fogva egyenesbe hozni.
A problémát az is okozhatja, ha el van koszolódva a lánc, vagy épp már kopott, stb., át kell nézni a hajtásláncot. Nekem volt, hogy a nagytányéron elgörbült egy fog minimálisan, amikor odavertem valamibe, és ezért néha felkapta a láncot, de csak hátrafelé tekerésnél.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Cyberpunk #26633 üzenetére
Ezeket fusd át ebben a kategóriában:
- Cannondale Jekyll 1000 (én tutira ezt venném, klásszikus )
- Cannondale Rush Carbon (ez kicsit több, de jobb, mint a többi)
- Giant NRS
- Scott Genius 60
- Merida Trans Mission TFS 500D
- KONA Kikapu Deluxe 2006
- Specialized XC Pro''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz belaazallat #26643 üzenetére
Az adott áttétel nem éppen jó választás, ez tény, de azért nem nevezném keresztbe váltásnak. Természetesen minden használt bringát alaposan át kell nézni, illetve az árra rá kell számolni még pár darab ezrest mondjuk lánc és fogsor cserére, stb.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!