- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalos az új Apple AirPods
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
Hirdetés
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #6192 üzenetére
Kiugrottam Vácra és vissza, eléggé kényelmesre vettem a tempót, hogy ne izzadjam szét magam, és elég legyen a betárazott 1 liter víz. Ahol lehetett, ott 22-25 km/h között haladtam, ahol nem, azzal rontottam le az átlagot
táv: 75,02 km
átlagsebesség: 19,5 km/h
maximális sebesség: 33,0 km/h
szintkülönbség: 233 m
átlag pulzus: 144
maximális pulzus: 168Komolyan mondom, hogy a Nobby Nic jobb aszfaltra (is, mert terepen imádom), mint a kimondottam erre a célra vásárolt semi-slick TravelContact
Véget ért a hurrá, végre jó idő időszak, simán lehetett haladni, ami egy hónappal ezelőtt nem volt igaz. A DT 240-es hátsó agy jobb, mint egy csengő. Amint utolértem egy lassabb csoportot, abbahagytam a tekerést, hogy felvegyem a tempójukat az alkalmas előzési pontra várva, erre megszólalt a hátsó agyban a jól ismert DT racsnihang, és mindenki szó szerint ugrált el előlem. Pedig nem ez volt a célom, én ráértem volna beragadni egy-egy látványosabb hátsórész mögé
Az elkövetkező 2-3 alkalommal kesztyű nélkül megyek bringázni, mert az alkarom barna, de a kézfejem rikít messziről (kivéve egy 1 cm átmérőjű kört a tépőzár felett, ahol a kesztyű lyukas)
Meme: kollégádnak üzenem, hogy több tracklogot megnézve 119 méter magasan van a bolt, ehhez nyugodtan kalibrálhatja az óráját.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Manitou
addikt
válasz Manitou #6192 üzenetére
UPDATE
Edzés day 2
50/50 offroad/onroadTáv: 38,30km
avg speed: 22,68km/h
max speed: 38,76km/h
szintkülönbség: 124m
avg pulse: 149
max pulse: 177Ez jó kis edzés volt, kár hogy az utolsó 2-3km -en lerontottam az átlagomat egy technikai probléma miatt
Most egy spéci edzéstervet próbáltam ki.Ja ss az ösztelóssal voltam
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #6535 üzenetére
Nem véletlenül volt ott az a dőlt betűs rész az olcsó szó előtt
Már úton van az új nyeregcsövem, egy Ritchey Logic típusú OEM darabot vált le. A mostani a bringával jött (csak a Ritchey felirat szerepel rajta, semmi Comp, Pro, stb. nincsen mellette), és erőteljesen kerülendő, mert egyszerűen olyan rossz a rögzítési megoldása, hogy a nyerget nem lehet nem billegősre beállítani, egy-egy döccenő után hirtelen dirtös pozíciót vesz fel a nyereg, 30-40 kilométerenként utána kell igazítani.
Ha valakinek a fenti reklám felkeltette az érdeklődését, akkor hamarosan lesz egy 3 hónapot használt 27,2 mm átmérőjű, 350 mm hosszú, 320 grammos alumínium Ritchey Logic nyeregcső jó áron eladó
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #6546 üzenetére
Nekem valami ezerhétszáz lehet XT hátsó aggyal, Hope Pro2 elől, 2-1,8-2 DT Comp küllők, Mavic 717-es felnik. Felniből sokkal könnyebb nem lehetne, max karbon, ami lényegesen könnyebb, küllők is már elég drágák a könnyebbek, agyon lehetne talán a legjobban könnyíteni, de az meg drága, és fene tudja, mennyire megbízhatók, könnyű agyakról sok rosszat is lehet olvasni. Főleg azokról, amiknek az ára nem egyenként százötven-kétszáz euró...
-
Fasten
tag
válasz Manitou #6620 üzenetére
köszönöm a gyors választ.
Igen, sajnos én is úgy látom, ez a bringa gazdasági TK Nem éri meg már felújítani sajnos... Szóval akkor vásárolnom kell egy másikat... Nézelődöm.
@Mewryck: Köszönöm a hozzászólásod, mindenképpen mérlegelem ezt az alternativát is!
üdv mindenkinek!
Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.
-
Manitou
addikt
válasz Manitou #6380 üzenetére
UPDATE
Edzés day 3
35/65 offroad/onroadTáv: 50,38km
avg speed: 21,63km/h
max speed: 34,03km/h
szintkülönbség: 424m
avg pulse: 139
max pulse: 167Ennek a távnak a felén olyan szembeszelem volt Délről fújt a szél, ez is ritka errefele.
Volt egy szakasz amit nagyon vártam, hogy ott majd megyek egy jót, aztán közben rájöttem hogy ott is pont szembeszél lesz végig[ Szerkesztve ]
-
zabcs80
tag
válasz Manitou #6724 üzenetére
Ez az: [Merida One-Forty 3000D]
-
zabcs80
tag
válasz Manitou #6727 üzenetére
Azóta már jól belőttem a telókat.
Enyémmel is brutál jól lehet felfelé mászni, de utána lefelé menni igazán élvezetes. 140-es elől-hátul, a légyfingot is kimozogja. A karbon hajtómű helyett az XTR nekem jobban tetszett volna. Árban az XTR sok helyen olcsóbb, már 100K-ért láttam. Az Avid Elixir R fékek helyett dobhattak volna rá XT-t. Régebben szereltek full szettes bringákat, mostanság már nem divat.
-
nagyúr
-
veterán
válasz Manitou #6764 üzenetére
Úgy marha egyszerű lenne a választás - 100k az pont egy Epik 50.*
(Egyébként tavaly próbáltam azt is röviden, de az a váz - nekem - valahogy nagyon összedobottnak tűnt. Ahoz képest a 4300as ami lett végül maga a masszívitás, és a linkelté is csak egy fokkal gyengébb annál, ezért mertem ajánlani... )
*hopp, látom a sok multitaszkolás alatt ezt már lelőtték
[ Szerkesztve ]
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
veterán
válasz Manitou #6777 üzenetére
Nem vagyok hegesztőmester, szóval simán elképzelhető az is hogy felültem az igényesebb eldolgozásnak, bár valamire csak adhatják azt a garit... fenetuggya. Egyébként itt látszik pár olyan megoldás, ami kevésbé bizalomkeltőnek tűnik, de én is aláírom hogy ezeknek vagy van tényleges jelentősége vagy nincs.
(Tavaly voltam egy nyomdában tolmácsolni pár napot, na az üzem melletti biciklitárolónál elgondolkoztam hogy nem tévesztettem-e pályát - mindig akadt persze egy-két szakadtabb bringa is, de általában ilyen Kelly's Magic, Cube Attention, meg hasonlók sorakoztak. Na, ott láttam először élőben 8000-t, hát nem egy csúf jószág...
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
nagyúr
-
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #6929 üzenetére
A váznak mind a geója, mind a festése szép, de a piros alkatrészek az én szememnek nem jönnek be ezen a bringán. A hátul rajta lévő hidraulikus V-fék mit tud a mai középkategóriás hidrós tárcsafékekhez (Elixir, LX, hasonlókra gondolok) képest fékerőben és adagolhatóságban?
Ja, és hány gramm?
-------------------
Ma láttam egy teljesen fehér bringát (váz, felni, küllő, agy, kormány, nyeregcső, markolat), nem tetszett, pedig a fehér bringákat szeretem alapvetően, de ez már túl fehér volt. Mellette beleborzongtam, mert ránézve egyből a ghostbike-ok jutottak eszembe
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #6929 üzenetére
Kicsit fura, hogy hátra került az erősebb fék. Mondjuk érthető, ha a kar nem flip-flop kialakítású. Szép bringa. Kis retro, ami most nagy divat, ahogy elnézem a bikemag fórumot.
Ezt a hidraulikus V-féket honnan szeditek? Nem látok én ott semmilyen V betűt, még fékpillangók sincsenek tulajdonképpen.
-
dqdb
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #6960 üzenetére
Nem is csoda, hogy a Shimano már nem gyárt ilyen agyakat, eléggé keveset adnának el évente, ha minden 15 éveket tartana...
DX-es lámpákkal amúgy mi a helyzet? Érdemes még próbálkozni velük vagy van más alternatíva, ami nem sokkal drágább, kicsit gyengébb, de legalább megbízható és garanciás? Kellene valami lámpát szerezni Csillebércre. Vagyis Zánkára. Bár idén nagyon rövid lesz az éjszaka, szerencsére.
-
Manitou
addikt
-
Teasüti
nagyúr
válasz Manitou #7232 üzenetére
A mechanikában a geometriákkal való varázslás még egy érdekes tudomány.
Emlegetnek még vmi fékfüggetlenséget is az FSR kapcsán, gondolom ez azt akarja jelenteni, h nem nyomódik össze a felfüggesztés fékezéskor.(#7233) amargo
Mutatok én ennél viccesebbet majd, csak járjak arra felé!
De igen, kb ilyesmi van itt is, h 20 m bicikli út, 20 méter járda. De hát EKF követelmény lehetett gondolom, h beleerőszakolták a városba ezeket az utakat.(#7234) ludsimon
A szánalmast még értem, de mitől veszélyes?[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #7341 üzenetére
[link]
9 forintért, 9000 forintért párban, de még 9000 forintért darabonként is ez lenne a nyerő kerék, csak attól félek, hogy 90000 forintra gondolt, annyiért pedig ez már túlárazott. Mennyire utálom azokat a hirdetéseket, ahol az eladó nem képes normálisan kitölteni az árat ...Tegnap összesen 93,33 km és 1188 méternyi szint jött össze (ebből 54,47/971 volt az érdemleges táv, a többi a közlekedésről szólt). Az első fele magamhoz képest jól ment, aztán eltörött bennem valami, és onnantól kezdve az addig anaerob zónában mozgó pulzusom az aerob zónába is alig akart felmászni, cserébe nagyon nem haladtam. Szóval, ha lehet, ne égessetek az időeredményem ismertetésével
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
DemonDani
addikt
válasz Manitou #7341 üzenetére
Esetleg konkrétabb ajánlásnak biztos nagyon tudna örülni Teasüti, azt én is könnyen kijelentem hogy nem jó. ebikeon (innen keresett) 8900ig minden gagyi kerék "piroskosaras".
8900ért meg Disces van, szal még drágább kellAmúgy meg egy 40ezer Ft-os bicajra úgy szoktak költeni, hogy "a legolcsóbbat ami van", én tisztában vagyok vele, hogy 1 forintot nem kéne költeni ilyesmire, de ki milyen elvetemült... magának dönt.
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Manitou #7350 üzenetére
Csak tájékozódok.
Épp ma voltam lent vásártéren, be is támadtam a zsibvásárt.
Már ki is néztem magamnak egy jobbos mbt hajtókart 24-34-44-es tányérokkal, kemény 450 Ft-ért. Csak azért nem hoztam el azonnal, mert nem tudom milyen kell nekem.Amúgy biciklibolt lesz a következő lépés, én is úgy gondolom, h ott raktárról is tudnak adni komplett kereket.
Igazából jelengleg ez a hobby-m, meg kiegészítő sportom is egyben. Szóval hajlandó vagyok rá költeni. Ha kell, egy 20k-s kereket még ki tudnék nyögni per pill, de nyílván jobban örülnék, ha a bicikli értékéhez vmi arányosabbat találnék. Ehhez a rendszerhez kompatibilis kerék ráadásul nem lenne beleilleszthető egy esetleg jobb bringába, szóval nem kell túlméretezni a jövőre gondolva.
Pont egy olyan kerék kéne, ami még kibír némi XC-t amolyan túrázó stílusban, ha rám jön az 5 perc, de nagyrészt városi közlekedős bringába lesz (viszont a padkákat továbbra sem tisztelem).
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #7339 üzenetére
Mai edzőkör
85 km
Menetidő megállásokkal: 4 óra 58 perc
Max. pulzusszám: 177
Átlagos pulzusszám: 143
Min. pulzusszám: 91Volt ebben rövid bevásárlás ABC-nél, várakozás vasúti átkelőnél, rövid eszmecsere egy autóssal, pár étkezés miatti megállás. Kb. 15 százalék aszfalt, a többi erdei út, falvakon átvezető sotter, mezei utak stb. Jó volt, tetszett. Szerencsére kezdek merészebb lenni a fullyval lefelé is, ideje is lenne merészebbnek lenni ennyi év után.
-
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen