Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
tzimash
őstag
Én is attól félek, hogy fennakadok, ill bizonyos testrészeim fennakadnak
Írtam a srácnak, hogy mérje már le legyen olyan szíves az átlépő magasságot.
Erről van szó
Ja, egyenes kormányost keresgéltem, Pesten találtam is, de nem válaszolt a hirdető... Pedig még nem is alkudoztam...
Meg ebben a Kellysben az a jó, hogy közel van
Ára szerinted rendben van a felszereltségéhez képest?
Másik jelölt[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Most mér kellett mások napját elrontani azzal, hogy kiemelted?
Látod mit tettél.Voltam tekerni és gyönyörű idő volt kint!
Ajánlom mindenkinek aki teheti, még belefér egy rövid kör a mai napba.(#102) Xantomas:
Mielőtt szétrobbantanád egy meghökkentő képed ha kérhetünk![ Szerkesztve ]
undefined
-
venember83
nagyúr
Nem is az. De ez nem panasz topik, szóval erről ennyit.
Xantomas: Igen, ez nem is volt kérdés, hogy a kocka szebb volt. Sokkal. Ez olyan... inkább nem írok semmit, mert most nem tudok objektívan írni se. Remélhetőleg jó lesz, aztán a kinézet másodlagos. A következő lépés meg valószínűleg vagy szénszálas merevfarú (ha teljesen elegem lesz a tagokból és forgáspontokból) vagy 12-14 centit mozgó AM gép lesz. 29er valószínűtlen, kicsi és gyenge vagyok én ahhoz, ilyen korban meg már nem dédelgetek álmokat arról, hogy lényegesen megerősödök.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
Csepel, központi út 18 asszem.
Onnan van a Superior váza XDEgy ilyen Merida S-presso villát kértem még Memééket, hogy hozzák el a Bikefuntól, csak közben öcsém meggondolta magát, hogy nem kell neki a bicaj, ne rakjam össze.
Az nagyon alacsonynak, és keskenynek tűnt, de így képről a v fékes kicsit szélesebbnek látszik, meg nem egyenes, hanem van benne egy kis hajlás.Ha lesz időm, kimegyek, megnézem.
Már kész a látványterv a cross újáépítéséhez, de vérbeli fitness bicaj lesz, és ha minden jól megy, a Balatont is azzal fogok körbetekerni, csak a következő fázishoz várom a fizetésemet.
(#220) venember83
Ennek a P2-nek a 29er változatát ismerem, és az egész szépen kb 2 cm-t mozog, de annak a beépítési magassága is sztem nagyobb, így maga a villaszár is hosszabb.A merida az alu, ami rideg, de ez esetben hajlított, nem tudom hogy viselkedik ilyen esetben az alu villa.
A Kona az CrMo, ami viszont anyagában rugalmas.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Hasaggymeg
veterán
Jó,hogy most szólsz! miközben azt néztem,hogy a láncvonal ne térjen nagyon el az 5cm-től,nem is figyeltem erre,de ...itt a maximális eltérés a mért és valós között 1,5-2mm lehet,az 2 fele osztva 0,7-1mm míg a hajtókar vége (legközelebbi pontja) és a láncvilla közé befér a mutatóujjam.Ami persze több mm vastag!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Xantomas
őstag
Neeem, csak előny, ha belemegy
A lényeg az lenne, hogy bele tudjak tenni egy 28mm-es gumit, + sárhányót, és szükség esetén fel tudjam rá dobni a Smart Sam-eket, és lehessen vele menni kisebb földutas túrákra. Ha már a váz elbírja, az első villa se legyen cingárabb, már csak a szimmetria miatt."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
fpeter07
veterán
-
rii
nagyúr
-
rii
nagyúr
" ... bár ebben a táblázatban mondjuk pont nincs outi .... " jogos .... én is a postlásom után kezdtem el ezen filózni (-:
Nyugdíjas: mutac'lécci nekem is táblát mi te nészté'? pls .... google 10-12 linkjét mennézve', de csak mtb meg trekking .... (-:
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
CUskater
tag
Nem azt mondtam, hogy nem fog, hanem hogy nem blokkol le, ami nem feltétlen baj. Nem hülye vagyok, csak laikus tárcsafék témában, és ezért érdeklődtem volna valaki hozzáértő emberkétől. Tehát fog az első fékem is, de úgy lett belőve hogy ne álljak fejre ha nem muszáj. A fizikával is tisztában vagyok, visszatérve a súlypont eloszlásról fékezés esetén. Gondolom, hogy az autókban sem poénból van elöl a tárcsa, még fater 120-as skodájában is.
"Az élet szar, mondta Jézus, és bedobta a tömegbe a keresztet!"
-
SOAD19
addikt
Köszi szépen! A számítógépből indultam ki, mikor felvetettem, hogy alkatrészekből nem lehetne jobban kijönni, de akkor maradok a komplettnél. Amúgy miben különbözik az általad javasolt két típus a mtb-től,nem nagyon értek hozzá. Főleg aszfaltra lenne igen, de azért kisebb túrákat is bírjon ki. Amúgy amiket linkeltem, azok megérik az árukat?! Meg a teleszkópok, ennél az árfekvésnél kukák vagy van értelmük is, nem csak dísznek vannak?!
Köszi még1*!
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
Nem, annyira nem volt publikus.
Az itthon levő, gyakorlatilag felesleges, de tökéletes, felújított alkatrészekből, ill újakból rakok össze egy cross/fitness hibrid (nevezzük ahogy akarjuk) biciklit. Lényegében eladásra, az alkotás öröméért, de pár napig azért én is szeretném élvezni használatátA maradék alkatrészt meg viszem a legközelebbi kerékpár zsibvásárra, ami lesz. Kidobni nem lesz szívem, viszont jelképes összegekért, aki akarja viheti a cuccokat. (apámat már zavarja a több 10 kilónyi "lom" amit felhalmoztam )
(#696) venember83 Ez egy design bicikli, lényegében olyan, mint a Land Rover, vagy a Hummer montijai, amit a tulaj lényegében csak azért vesz, hogy felcsapja néha a tetőcsomagtartóra, és nyaraláskor egy hét alatt 40-50 km-t letekerjen.
Aztán a fene tudja, lehet hogy nem olyan gyenge az a kialakítás. A Cube is meglépett egy hasonlót a double flex stayjel, csak az nem ilyen látványos.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Enyhe túlzás a több 10 kiló, de tény, hogy tömegben sok van.
kb:
2 pár (e+h) v-fék + kar (Alongha, de bike+ felirattal)
1 pár shimano alu Canti + noname alu, de mégis elég hajlékony fékkarok
1 pár kopott FR5 fékkar
3 pár régi egy forgáspontos, hosszú, és közepes benyúlású patkófék
1 joytech alu első agy
1 pár X3B agy (acél agy, olyan alu kazettás dobbal, amire nem kapni lánckereket)
1 favorit hajtómű, tengely, első+hátsó váltó, és váltókarok, bowdenház vezetők
3 hátsó váltó ( 1 sunrace, csúszópapucshoz, 1 XB3 hátsó váltó, 1 Sachs)
4 első váltó ( 2 shimano TY, és alivio, 2 falcon, mindegyik 1,2"-os csöátmérőhöz, és felül húzósak)
2 pár 3* 6 sebességes váltókar
1 pár 3*6 sebességes sachs marokváltó + hozzá passzoló Ritchey markolat
1 pár 3*7 sebességes shimano marokváltó
1 Sachs Torpedo 3 váltókar, hozzá való bowdennel, és házzal.
3 pár műanyag pedál (eből az a kedvenc, amiben még a csapágycsésze is műanyag, de csak az elrettentés miatt tartottam meg)
4-5 szettnyi 1"-os menetes kormánycsapágy (shimano 600, meg noname is van), ebből 2 withworth menetes
2 szettnyi angol, és olasz menetes középcsapágy csésze + tengelyek, golyóskosarak
egy 559-es szimplafalú alufelni
egy 622-es szimplafalú alufelni
1 pár 559-es, krómozott acél felni (ezeket megtartom, hátha egyszer a jövőben építek egy dobfékes retro városi bringát)
1 pár 622-es X3B alufelni (elég puha anyagú, és nincs benne acél drót)
1 régi olasz menetes, kb 15"-os monti crmo váz, 2 merev, menetes villa, abból az egyik crmo, a másik hi-ten, mindkettő v fékes.
1 622-es XB3 villa, 1 Csepel apollo villa, mindkettő whitworth menettel, és 57mm-es középbenyúlású fékekhez, de van ismerős szaki, aki kiforrasztja a nyakat, és betesz helyette ahead-es, vagy ISO menetes nyakat
559 montis, és városi külsők, 622-es városi külsők, agyon foltozott belsők, végszükség esetéreplusz egy cipős doboznyi első+hátsó kónusz, tengelyek, csavarok, alátétek, kormányok, markolatok, váltógörgők, imbuszos csavarok, acél montis pipastucni, küllők.
(pedig 2 éve, egy szatyornyi jó cuccot vittem a Millire, amik be is lettek építve, az első Bike kitchenen, az adománybringákba, de sajna időhiány miatt szereléskor nem tudtam ott lenni)
Valsz, ha egy lomis etnikum banda beszabadulna, maga alá csinálnának örömükben a sok álámínium láttán.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Oda kell írni, más elérhetőséget. Akár email, akár telefonszámot. Mondjuk én hiába írom mellé, hogy "napközben SMS, laboron, vagy előadáson vagyok" rendületlenül hívogatnak. Mondjuk az után, hogy "csá"-val köszön, már nem firtatom, hogy miért olyan rossz a szövegértése.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Nyugdíjas
nagyúr
Na a jóidőbringásokról ne is beszéljünk... Eddig próbáltam (szúúszáá) toleráns lenni,de ma elmentem egy kicsit hosszabbat tekerni, és miattuk nem tudtam a saját tempómat menni rendesen. Egy idő után felbosszant, hogy nem tudok picit erősödni, mert az ő tempójukat kell mennem. A kedvencem a hátranéz, de azért sem megy be a másik mögé, aztán csodálkozik, hogy mikor melléértem akkor "picit" rákiabáltam.
Mondjuk ettől ugy megijedt a leány, hogy megállt. Picit elszégyelltem magam[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
dqdb
nagyúr
ezért gondoltam arra, hogy bizony veszek csengőt még az outira is (persze a legkisebb, leggrammániásabbat, még ha ki is gyógyultam )
Az a humán verzió lesz: folyamatosan berregsz Ha nem egy másik hátizsákomban lenne a 2 éve vásárolt, és azóta fel nem szerelt csengő, akkor most megálltam volna, hogy feldobjam. Nekem Dunakeszi területén, már a normál úton volt egy majdnem balesetem, amikor egy középkorú nő kikacsázott (= fél méteres oldalirányú amplitúdó egyenes haladás mellett) elém a macisajtja ellenére, hogy első-hátsó satufékkel alig kerültem el az ütközést. Neki fel sem tűnt, én pedig nem voltam verbálisan sem agresszív kedvemben, inkább élveztem a jó időt.Btw: a Felsőkert utcánál már üzemel a "piac", már elég meleg volt többeknek is a tangához
Nyugdíjas: szerencsére csak 2-3 hét, és a jó idő varázsa elmúlik, akkor ismét lehet tempósabban tekerni (két akadály között 22-27 km/h-s sebességgel haladtam, szóval outi tempóval nézve még lassú is voltam). El sem merem képzelni, hogy Normafa-János-hegy felé mekkora tömegnyomor lehet, pedig kellene menni terepre.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Nyugdíjas
nagyúr
Nekem is megvolt a cél amit kitűztam a hétvégére (min. 100km két délután alatt), ugyhogy most asszem megyek is kinyitni a megérdemelt sörömet.
Mondjuk ahogy nézem te másztál rendesen...
[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Nyugdíjas
nagyúr
Az biztosis. Én ma Budakalász-Szentendrét nyomtam,de a kettő közt egy minimális emelkedő vam,de a szembeszéllel kifejezetten emberes volt tartani a korábbi tempómat. Főleg, hogy nekem nincsen úri váltóm mint neked
(Kéne már nekem is vennem valami kütyüt, mert én csak ugy belebringázok a semmibe Fogalmam nincsen mitörténik, mennyivel megyek, a távokat is utólag googlemapsen méricskélem. Hát szabad ilyet a 21.században?! )
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Nyugdíjas
nagyúr
Ettől nem tartok. Egyrészt már elkezdődött a folyamat, másrészt meg ismerem magamat. Biztosan! ilyen "csúnya" vége lesz Tekintve hogy éppen a minap vételeztem egy darab szépen megmunkált acélt 20k pénzért a messzi japánból.
[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Nyugdíjas
nagyúr
Nem szabad,de én viszont a karbon dolgokat nem szeretem. A klasszikus style híve vagyok. Najó, hazudok, egy ilyen villát elfogadnék, nem is kicsit. De vázban például számomra elképzelhetetlen a karbon. Alu vázam meg volt, merevnek éreztem (természetesen nem többszázezres váz volt, igy simán elképzelhető, hogy a hiba oka itt keresendő).
A szóban forgó csődarab pedig ez volt egyébként. Szerintem gyönyörű.
Xantomas: Persze, a jó öreg hattorihanzó küldte nekem
Egyébként kollégám ebéd közbeni reakciója se volt semmi mikor elkezdtem kibelezni a dobozt, és japán újsággal volt kitömve: "Viddaztinnen, lehet hogy sugárzik!"
[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!