- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
Üdv.
Bringa csere előtt állok és szeretnék érdeklődni pár dologban. A vásárlás menete valami olyasmi hogy felmegyek aprókba és megnézem, ami tetszik, jó felszerelésű, jó árú azt megveszem (elég nehéz behatárolni ha van 30-ért akkor azt, ha 50-ért de az nekem csúcsszupermegakirály akkor adok érte annyit, de ha itt is tök alap akkor jó nekem a 30 ezres is). Munkába járok vele illetve utána hajtom egy kicsit. Napi 5 Km, 99% terep, hegy. Normális bicóval valószínű több is lesz.
Jelenleg valami őskövületet használok biztos van vagy 10 éves, nem telkós, 15 sebis, cantilever fékes izé.Ami érdekelne a fék, mert azzal rengeteget szenvedek. Érdemes tárcsába gondolkozni vagy inkább valami jobb V fék és az tutira megfog mindenhol? Sok a por, ha esik akkor persze sár is.
A másik a teleszkóp. Most nincs, nekem ez teljesen fekszik, próbáltam már 5 percet telkós bringával valahogy az nekem nem jött be furcsa is volt, nem tudtam úgy kezelni ahogy akartam. Ez valami egyéni sajátosság, kerüljem a telkós bicókat? Vagy nagyon keményre kell tekerni, vagy mi a titka?
-
#90933760
törölt tag
Csak hogy érzékeltessem mivel járok most, kb ilyen. Csak fekete, de felszereltségben felépítésben ugyan ez. Hátul kopott terep, elől utcai gumival.
Pont ma szedtem szét a féket és újítottam fel, még mindig rettenet szar. Izomból kell tépni hogy satuljon, de még akkor is csak inkább ABSezik ha megakad valamibe simán továbbpörög. A havi bovdentépkedést lassítottam egy 3x vastagabbal ami a traktoré volt tartalékba, alig tudtam benyomorgatni.
Ezek szerint egy normális V fék még sárosan is erősebben fog, mint ez?
Gondolom van ebből is valami speciális ami hosszabb meg szélesebb pofájú a nagyobb fékerőért, de ehhez olyan felni is kell, meg biztos árba se aktuális.A váltóval sok kérdésem nincs, a 15 fokozat nekem kevés (vagyis az 5 hátul). Túl nagyok az ugrások közötte, gondolom a hátsó 7 az már megfelelő lesz erre a gondra. Bár sose volt még másik biciklim szóval nem tudom. Az is jól esne ha legfelsőn kicsit még könnyebb lenne tekerni mikor tényleg bika hegyet kell mászni. De ez meg elég sok mindentől függ, hogy a jelenlegihez képest azt könnyebb lesz-e vagy nem (lánckerék? méreteitől meg a kerék méretétől), fogalmam sincs a jelenleginek mik ezek. Mert megeshet hogy egy 7 sebességest még nehezebb tekerni, bár ez elég valószínűtlen.
A gumi is érdekes téma még, gondoltam ilyen frankó magas széles ballonosra, de árban az se lehet olcsó elég lesz nekem a megszokott is csak jó fogai legyenek, kapaszkodjon rendesen.
De hát én ehhez annyira nem értek, legalábbis nem vágom 100%-osan, ezért is vagyok itt fejlődni. -
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #38620 üzenetére
Nem sértődöm meg, én is akartam mondani, hogy ez olyan boltba járós rettenet. Pedig kap néha rendesen és nem törött ketté még sehol. Valószínű azért, mert régi darab ahol még minimális minőség fellelhető.
-
#90933760
törölt tag
Megcsináltam a kantifékem, már amennyit ebből ki lehetett hozni. Elsőnek a fékpofákat reszeltem be, hogy a teljes felülete hozzáérjen a felnihez, csúnyán félre voltak kopva. Ezzel együtt lejött róla az a fényes kemény szar felület is ami belecsiszolódott. Újra belevágtam fűrésszel a mintákat. Lepucoltam és lezsíroztam azt az izét amibe a pofát kell befogni és mozog a vázon, a rugóit is. A felnit lepucoltam denaturált szesszel. A két pofát összekötő drótot is beállítottam, hogy a szöge minél jobb legyen, a fékkart is stb. A hátsó féken a traktorbovden amit levágtam belőle azzal pedig megcsináltam a két fékpofa összekötést is, hogy bírja. Az elsőn hagytam a gyárit.
Az elsőfék egész jó lett ha olyan a talaj satulni is tud, de nem szokása ez így elég is, nem is használom sokat amúgy. A hátsó jobb lett ha megtépem akkor satul mindenhol, bár egy-két helyen most is továbbpörög. Adagolni iszonyat szar, lejtőn lefele lassú tempót nem lehet tartani mintha nem is húznám, ha erősebben húzom akkor elég gyorsan fárad a kéz és még mindig nem kielégítő, ha betépem akkor meg fog.
Végül is satul mind a kettő, úgyhogy megállni meg lehet ha valami gáz van, csak rettenetesen kényelmetlen és lehetetlen a használata. A kezeim meg leszakadnak. Boltba járni elég lenne, csak nem arra van használva.
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #38644 üzenetére
Kénytelen voltam, mert a hátsó alig fogott az elsőt meg ha behúztam akkor becsúszott a küllők közé a pofa. Egyedül járok, úgyhogy nem másra voltam vele veszélyes hanem saját magamra. Ha meg már szenvedek a megcsinálásával akkor +20% szenvedéssel megcsinálom a lehető legjobbra is.
-
#90933760
törölt tag
Nekem eddig tartott a jóság a fékekkel, mert ahogy kopott a pofa, felni, gumi nem tudom mi ilyen fekete por trutymó az két nap alatt szívbaj nélkül eltömte a mintákat és újra keni a felnit. Végül is nem gáz, mert fog, de most megint ott vagyunk, hogy izomból kell tépni és akkor satul, de sokszor továbbpörög inkább. Még mindig sokkal jobb, mint előtte volt csak hát a frissen összerakott állapotához képest vagy 30%-ot romlott a két napban. Tovább szerintem nem fog, legalábbis csak lassan. Hóba meg amúgy se kell nagy fékerő, hogy csússzon.
-
#90933760
törölt tag
Kaptam pár bicóalkatrészt így elkezdtem a bringámat feljavítgatni. Sajnos az újra félretett pénz másra kellett, olcsó biciklit meg minek vegyek ha van már egy, ez meg legalább masszívabb a Teszkós társainál.
Hátra egy agresszívebb ballonosabb terepgumó került, kicsit régi öregedett repedezett, de felfújva egész tűrhető. Előre meg a meglévő kicsit kopott terepgumim ment. Három helyen volt lyukas a belső, belehajtottam egy vadrózsabokorba a múltkor. Meglátom reggelre lelapul-e. A váltó Shimano, én is meglepődtem. Váltókart cserélni kell, mert elég fos, nem kattan és fogalmam sincs hova váltok épp. A kormánycsapágy van kicsit oda meg a hátsó keréké. Meg a nyomorék cantifék, hátul a nagyobb gumi miatt feljebb kellett tolnom a bovden rögzítőt szóval még jobban romlott a remek hatásfoka.
Első kérdésem, hogy a cantifék helyére lehet rakni V féket? És a hátsó 5 sebis fogaskerékizét ki lehet cserélni 7 sebisre, vagy az semmiképp se megoldható?
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Nem eresztett le.
Nézegetem a V fékeket és szerintem fel lehet tenni, kapni 1600-ért párba fékpofával. Egy fos, de ha nem törik el, nem hajlik el és rendesen a helyére megy akkor ezerszer jobban fog, mint a jelenlegi. Max a fékpofát cserélem, de a többi, szerintem sokat nem oszt vagy szoroz a megállásban, hogy 1600 vagy 16000-be kerül. Tévedek?
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #39365 üzenetére
Hol van abba rugó?
Ezt néztem amúgy. -
#90933760
törölt tag
[link]
Ezt már érdemes megvenni a roncsomra, hogy megálljon? Remélem rámegy a canti helyére. A lyuk mérete meg a fékpofa magassága, remélem jó. Bár az állítható, de hát. Ki tudja. -
#90933760
törölt tag
Ha ennyire problémás a V fék rátétele akkor még egy mukucs megoldás létezhet. Mivel ez lapos, mármint amibe a fékpofa van, nem mai modern alu. Két lemez, közötte van a bovden. Megfúrom két helyen és megtoldom egy lemezdarabbal. Akkor egyrészt nagyobb lesz az "erőkar" másrészt a bovden vége ahol rögzítve van a gumi fölé kerül így teljesen vízszintes lehet vele, ahogy ajánlják is. Bele egy rendes fékpofa, aztán ha ez a módszer jó akkor a kezemmel kiadott erő sokkal jobban fogja szorítani a pofákat, ergo elérhetem egy olcsó V fék szintjét?
-
#90933760
törölt tag
Mérjem le mi meddig van és meglátjuk mi a helyzet vagy erre semmiképp nem megy rá V fék? Akkor esetleg másik canti ami több erőt tud átadni meg egy normálisabb pofa.
-
#90933760
törölt tag
Jó tudni, hogy ilyen király biciklim van. Nem is lopta el senki.
A retek gumi azért van fent, mert az előző utcai annyira csúszott sárba 2x annyit kellett tekerni dombnak, ez legalább nem csúszik, csak olyan nehéz tekerni mintha kettővel lejjebb lenne váltva. A hátsó kerék csapágyas, talán egy centit is kimozdul oldalra. Meg a kormány is, az a teleszkóp ahogy összecsuklik buckán.
Akkor nem költök rá egy fillért se, elvinni még elviszi a hátsómat aztán valami jobbat nézek. Gondolom a Teszkós is jobb nála, ha egy évet kibír akkor megérte.
-
#90933760
törölt tag
Körbenézek. Amúgy azt hiszem nekem a vázméret is kicsi, mármint maxon van az ülés mégse egyenesedik ki a lábam, ha sokat tekerek lassan és folyamatosan támaszkodnom kell a kormányra (gondolom alacsonyan van) akkor megfájdul a vállam. Ha gyorsan megyek nem, mert folyamatosan mozgok a bicón. Ez csak akkor van ha tök lassan kell mennem mondjuk sárba, mert felverné. Ültem más ilyen kacaton az tuti, hogy még kisebb volt, olyan érzés mintha előre akarnék esni vele olyan tömzsi.
Szóval itt nem csak a kacatság, a méret se megfelelő és nem járok sokat vele, de akkor se jó ez így.A nekem megfelelő vázméretet hogyan válasszam ki és honnan tudjam azt hol kell mérni és mekkora legyen? Pedál, vagyis hajtókar méret, kerék méret meg ilyenek? Csak mert nem tudok elmenni ráülni mielőtt megveszem.
Amúgy a bicómhoz még hozzátenném, hogy elől a 3 tányér az olyan ellipszist ír le, hogy valami hihetetlen. Vagy nem középen van, vagy maga a tányérba van ekkora laposság, de nem kerek a mozgása.
-
#90933760
törölt tag
Durvák ezek a kardánosok, már csak olyan kéne ami előre is megy. Terepre mekkora állat. Ha bicóból nem is a nehéz tekerés miatt, de motorból simán. Zárható diffivel.
-
#90933760
törölt tag
válasz csabi94 #39640 üzenetére
Ha jól tudom legalább az első keréken sárga és hátranézve egy piros prizma kötelező, közúti forgalomban való részvételkor.
Nekem sincs rajta semmi az ég világon, de én nem is megyek közúti forgalomba, de még emberközelbe se. Amúgy nekem nem szoktak beakadni a faágak, de a gaz az néma feltekeredik, de ki is kopik egy idő után.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Hoztak nekem egy biciklit, hogy nézzem meg rajta a féket. Kicsit fiatalabb lehet az enyémnél, persze canti. Hátsó fékpofa egyik oldalt oda se ér a felnihez, mondom ok megnézem mit tehetek. Első fékkel kezdtem akkora egy szemét a bovdentartó izé ami a két bovden találkozásánál van, hogy megtéptem, elkezdtek pattogni a szálak már és akkor is kicsúszott. Mondom ilyen nincs. Feljebb toltam aztán tekertem egy kört rá és úgy húztam meg, hogy ne csússzon ki belőle. Persze ettől rosszabb lett a szöge is, eleve nem fog olyan erősen.
Megyek hátra beállítom megpörgetem a kereket, befog. Ja akkora nyolcas van a kerékben mint az állat. Itt ezért nem tudtam a szöget rendesen beállítani. Visszaadtam, mondtam hogy én ebből többet nem tudok kihozni, jobb lett, meg tudsz vele állni de ez katasztrófa. Műanyag fékkar, műanyag tartószar amibe a fékpofa van, nincs is perselyezve, semmi simán műanyag lyuk. Nyeklik össze vissza, a rugó nem húzza vissza a pofát mert kiugrik a műanyag lyukból annyira eldeformálódik. A pofák úgy lötyögnek a tengelyükön, hogy behúzod és elfordul, rá a gumira azon fog. Ehhez képest az én fékem valami versenycucc. -
#90933760
törölt tag
Töröm a fejem ezen a fék dolgon. Arra gondoltam, hogy a felnibe (csak hátra) vágok kicsi vájatokat. Csak ez zabálni fogja a pofát, mint az állat valami kemény gumira kell azt cserélnem. Vagy ha nem vájat akkor valamivel érdesre csiszolni a felületét a felninek bár nem tudom az egy idő után lehet elsimul. Fékpofába meg traktorgumit szabni. Vagy van régi gyárból futószalag gumi is. Csaknem szívesen darálom a felnit főleg mert visszacsinálhatatlan. Arról nem is beszélve, hogy ezek után lassításra gondolom alkalmatlan lesz a hátsó fék, azt meghúzom megakad és satul.
-
#90933760
törölt tag
Indulnék haza, szakad a havas eső. Ezt nem fogom megúszni, úgyhogy szabadjára engedtem a poklot. UuuhuhuuhhHHÚÚÚÚÚÚÚÚ, vadállat tempóval végig a sáron, pocsolyán, mindenen átgázolni, a taknyos földúton végig csúszkált jobbra-balra, a szememet alig tudtam nyitva tartani úgy verte bele a havat a szél. A fék semmit se fogott, ahogy rákerült a cucc csak karcoló hangot adott, szóval száguldottam le a hegyről. Ahh, ennyi adrenalin, basszus. Ember, a kloakám majdnem elernyedt. Ez kegyetlen volt. Nadrágomból ömlik a víz, pulóver hátán egy egyenes sárcsapa, de még a sapkán meg a nadrág ülepén is. A nagyjából vízálló bakancs szarrá ázva. Ahhh...
-
#90933760
törölt tag
Áh, ezt ki kell próbálnotok. Traktor keréknyom, de jó mély recés, kőkeményre fagyva tekerjetek végig benne gyorsan. Öcsém az mekkora! Kegyetlen hangja van, a vibráció meg valami hihetetlen masszázst okoz seggen.
Nők biztos jobban élveznék. -
#90933760
törölt tag
válasz Aprósólyom #39867 üzenetére
Aranyból készültet és akkor nem a biciklit fogják ellopni. Amúgy nem tudom, mert szerintem mindet el lehet vágni, vagy esetleg olyan vastagot ami csak a küllők között átfér, de az meg milyen már. Esetleg villanypásztort építeni a vázba és ha el akarják vinni akkor had rázza. De ez se az igazi, tuti tipp nincs az a baj.
-
#90933760
törölt tag
Tegnap rámentem a jégre és kicsit meglepődtem, mert nem szakadt be. Arra számítottam beszakad, ezért mentem lassan hogy ne verje fel a vizet. Annyira lassan mentem hogy nem értem a végére, tekerni kellett finoman csináltam de kipörgött, persze sikerült továbbmenni de rohadt könnyen elpörög. Pedig széles ballonos bütykös terepguma, még előzőnapi sár is benne volt a jobb karcoló kapaszkodás végett. Semmit se ér jégen az se mint ahogy semmilyen gumi se, oda tüsis kéne.
Ma mentem egyet a friss 5 centis hóba, ott viszont semmi probléma, erőből kell tekerni a kaparáshoz és a féket is tépni kell hogy csússzon, mondjuk ezt mindig, de teljesen frankó az a gumi. Az első egy hulladék, eleve csak 60 vagy 80% terep lehet és csak normál méretű, de pár hónapja használom és már fele lekopott és nincs elfékezve se. Lassan teljesen sima lesz.
Délután megyek még egy kört, ha még esik hó.
-
#90933760
törölt tag
Egysebis montim lett. Elől leszereltem, mert a sártól meg a fagytól állandóan elakadt csak benne a lánc, ráadásul nem is használtam soha a másodikat, nagyon ritka eset volt, a harmadik még láncot nem látott. Most hátul meg letörött a bovdentartó kis pöcök, sikerült befeszegetnem középső fogaskerékre azzal járok. Valahogy nincs kedvem szenvedni vele, egy darabig így megyek. Egyenesbe kicsit lassú, emelkedőn kicsit nehézkes de elmegy.
-
#90933760
törölt tag
válasz rétisün #39991 üzenetére
Én is csak aszfalton használtam elől a másodikat, de már ott is a légellenállás meg a gumi ellenállás miatt rohadt nehéz tekerni, inkább visszadobtam és tekertem többet ugyanakkora tempónál, tovább gyorsulni szinte nem is tudtam. A harmadik meg felejtős. Ez is inkább marketing, ezeknél a boltbajárósoknál tuti. Ha meg kicsi a méretkülönbség közöttük, akkor van egy rahedli sebességed ugyanarra. Kb mint a 48 sebességes kínai kistrakik.
Nekem őszintén szólva nem is kéne előre. Hátra egy rendes hetes és azzal elmegyek mindenhol, legfeljebb aszfalton kicsit lassabb leszek, mert elfogy. Az meg belefér, amúgy se tudnám már sokkal tovább tekerni.
-
#90933760
törölt tag
-
#90933760
törölt tag
-
#90933760
törölt tag
Michelin, de a méreteit nem tudom csak azt hogy nagyobb a normálisnál. Régi már, nagyon be van töredezve, de megy és érdekes hogy alig kopik. Elől egy normál méretű noname fos, az szinte teljesen lekopott már. És nem megyek sokat, napi 4-5 Km. Kicsit van lapultatva a jobb tapadásért, ennyi. De hogy ilyen gyorsan kopjon az valami vicc, pár hónap. Csak nem akarok rá venni mást, mert annyit nem ér az egész, mint két olcsó gumi. De egy 30 ezres bicót már sajnálnék ilyenre használni.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Eltömődött az első kerék és megakadt pár métert még csúszott, de csak nem akart újra pörögni, kénytelen voltam megállni kipucolni.
Lőttem egy fotográfiát, hogy el lehessen képzelni az útviszonyt. [link]
Kegyetlenül el lehet fáradni, ez valami gyilkos. -
#90933760
törölt tag
Ilyen bicó után köthető kordéban én is gondolkoztam, de nem lesz belőle semmi, azért kicsit felvilágosíthatnátok. Mennyi súlyt lehet vinni ezekben? Van ezeknek ráfutóféke?
-
#90933760
törölt tag
Pedig lehetne rá csinálni féket. Azt hittem vannak gyárilag ilyenek.
Amit elképzeltem, hogy hurcolnék vele az olyan 50 Kilóból kijönne simán, de ennyi terhet a jelenlegi bicóm fékei soha nem bírnának el (90+50, a bicóm biztos van több mint 10 meg még ez a kordé, 150 Kg körül számolhatunk). A két kerekűek bejönnek. De gondolom árat is megkérnek a gyári megoldásért, abból meg inkább bicajt vennék. Ezért is életképtelen a dolog, meg annyira nem is fontos hurcolásznom vele, csak ha már szóba került felvilágosodtam. Régi banyatank van azt utána tudom kötni esetleg, de na ne már. -
#90933760
törölt tag
De mi a komplett cucc súlyát vettük (én+szállítandó szar+bicó+futó ami nálam 150 Kg körüli összesen), ami annyi amennyi elvégre ezt kell a bringaféknek megállítania.
Nekem a futón nincs fék és bizony nagy súlynál kis lejtőn is óvatosan kell bánni a fékkel, mert emelkedik a traktor és keresztbe is dobja magát. Gondolom bringánál is meg lehet oldani a manővert.
A ráfutóféknél a vonórúd összenyomható, amit a tehetetlenség nyom össze, mikor a jármű előtte lassul. Belül vagy akár kívül általában hidraulikus fék van meg egy munkahenger, ezt nyomogatja. Minél erősebben fékez a jármű annál erősebben nyomódik be és erősebben fog a fék a futón is. Nem a legpontosabb és legjobb, de fog és nagy súlynál az a lényeg, és több mint a semmi. Tolatni súllyal dombon felfele nem épp megnyerő, mert akkor is befékez. Illetve dombnak felfele ha megállsz nem fog képes visszarántani a vontatógépet is. Egy rugó is van rajta ami próbálja visszahúzni alap fékezetlen állásba (ha fékezés után gyorsulni kezdesz és nem lenne elég a gyorsulási erő akkor a rugó is segít visszahúzni), de nem mindig van ilyen ez már mukucs kérdés.Egy ilyen hidraulikus ráfutófékes két tárcsás kordé nem tudom van-e, de gyanítom 100 rongy alatt nem lesz bicóra.
-
#90933760
törölt tag
Montiknak van amúgy tipikus elterjedt mérete? Én úgy gondolom ha valaha lesz is új bicóm akkor kisebb kerekűt kéne venni, mert azt még könnyebb tekerni, nem? Tényleg csak terepen megyek, országút elvakítja a szemem. Vagy azzal meg könnyebb fejre állni ha belehuppanok orral egy gödörbe?
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #40232 üzenetére
Úgy értem kisebb kereket könnyebb eltekerni egy emelkedőn. De könnyebb is pofára esni vele, mert megakadhat olyan gödrökben ahol egy nagy simán átgurulna.
-
#90933760
törölt tag
Olvasgattam a gumiméretekről, hogy miként hogyan van, megpróbálom leolvasni majd a Michelin gumimról, bár még nem öntisztult le róla a sár. Legalább megtudom azt is mekkora a kerék amin most gurulok. Bár ez szinte 100% ha esetleg új bringa lesz az 26-os, abban az ársávban amit kiadnék érte. Engem inkább a szélessége érdekel. Kell a ballonos gumi, a sár meg a hó miatt. Dög nehéz tekerni, de kell. Meg ez legalább rugózik is valamennyire. Nyáron a poros útra elég lenne egy vékony is, de az már nálam luxus inkább, a cseregumi.
-
#90933760
törölt tag
Na igen ez nálam is probléma, hogy kanyarban lábujjal kell pedáloznom, mert a kerékhez ér, a másik meg hogy nem tudom a térdem kiegyenesíteni teljesen. Sőt, ha domboldalon megyek oldalazva akkor a pedál hajlamos leérni a földre, vagy keréknyomba megyek akkor is. Ez nem az én méretem az biztos. Nem tudom olyan 180-185 centis vagyok, nekem biztos hogy terepre mindenképp 29-es kerék kéne? Én szeretek közelebb lenni a földhöz, nagy tempónál biztonságosabbnak érzem. Viszont a terepet elnézve tényleg a 29-es mellett szól minden.
Bár felteszem a megfelelő kérdés, melyik legolcsóbb bicó amin 29-es kerék van? Mert ha ilyen 100 ezer akkor kár is gondolkodnom ilyesmin.
-
#90933760
törölt tag
Rövidebb hajtókar, nagyobb kerék. Dögöljek meg tekerés közbe vagy mi? Ehhez normális áttételek fognak kelleni, ha nem akarok befosni.
-
#90933760
törölt tag
Csakazértisbelinkelemújraáháháháhhááh
-
#90933760
törölt tag
Megnéztem a gumit, 26x2.0 van ráírva, meg előtte a szabvány méretezés is fent van, de nem jegyeztem meg. Tehát akkor 26 colos a kerék és 2 colos a gumi, tehát 50 mili széles és magas. Van ennél agresszívebb is, vagy ez már annak mondható?
-
#90933760
törölt tag
válasz #90933760 #40393 üzenetére
Megnéztem, elől 1.9-es van. Pedig az kinézetre is, ha nem is keskenyebb sokkal, de rohadtul nem olyan ballonos. Ekkora különbség van 1.9 és 2.0 között, vagy ez itt megint valami agyhalál variálás?
2.4-est láttam legnagyobbat eddig, de 2.2, 2.35 amiből sok van és használhatóbb mintával. 26 colon.
-
#90933760
törölt tag
[link]
Esetleg ilyesmi? Az a baj nekem merev vázas kéne. Nem sok kedvem van telkókkal baszkolódni, vagy ha már van akkor legyen full (csak az drága is). Mondjuk alu vázat nem lávolom annyira.Terepre kéne, hegyre, földútra, sárba, hóba, kattyosba, rétre. Nem tudom ennek mi az egyszavas szakkifejezése meg pontosan milyen bicó kell rá az MTBn belül.
[link]
Vagy ez.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
[link]
Ugye az az elsőfék csak vicc? Legalább akkor hátra is ilyen lenne.Igen, a Magellán nekem is bejön. Kérdés az első telkója ér is valamit, vagy csak szopatni van ott. Ugyanez vonatkozik a tárcsafékekre is. Remélem 8 ezer bele egy betét és kéthetente elkopik.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Egyébként nekem valamiért a full merev váz az ami bejön. V fékkel. Persze fasza az össztelós tárcsás bringa, de úgy érzem 50k alatt ezek nem extrák, hanem nyűgök. A Magellán ezért is van kilőve. Full merev, full acél váz kéne. 26-os kerékkel, arra van rohadt széles gumiválaszték és ebben az árban ekkora kereket kapni amúgy is. Hátul legalább hét sebi oszt legyen normális anyagból az egész, ne fakadjon sírva ha sarat lát. Ennyi lenne a kívánságom. De úgy látom egy ilyen bicót is éppen olyan nehéz megtalálni, mint egy komolyat.
-
#90933760
törölt tag
[link]
Ezt már szeretem mikor nem kell tekerni. Mostani bicómmal kéne kipróbálni, meg ráfékezni egyet.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...