- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
Jelenleg mid van? Nem egy új fék ez a Hope, nem tudom, mire kellene neked, de lehasznált darabot én nem vennék, túl sokszor jártam rosszul, vagy legalábbis nem igazán jól használt cuccokkal. Amikről nagyon jókat olvasok mostanság, azok az új SLX (666-os) és XT (785-ös) tárcsafékek. Az SLX határozottan best buy kategória, és hetven euró alatt van tárcsa nélkül egy fék. Erre rájön még az adapter plusz a szállítási költség az esetedben, amivel még mindig kilencven euró alatt vagy. Persze ha a Hope megvan egy tízesből, nagyon max 15k forintból, akkor talán megéri megpróbálni, a Hope cuccok legendásan jók, megbízhatók.
-
Ariadne
őstag
Milyen célra használod a bringát? DH, terepes túrázás, aszfaltos túrázás, városi bringázás? Fékválasztásnál ez is számít.
mod.: Plusz kérdés, hogy Hope-ot lehet-e egyáltalán normálisan szervizelni itthon meg betétet mennyire bonyolult szerezni hozzá. Használtat én sem vennék...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
runner 125
nagyúr
Nagyon szakmai hsz.-t tőlem ne várj még.
..pár km-t én is tekertem vele aszfalton, abszolút merevnek tűnt.
Nem tudom az általad linkelt milyen évjárat, de ez egy tavalyi geometria. - Még a gyakorlatilag teljes szögletes vázú. (Trapéz metszet szinte mindenhol) Igazán férfias, a fullym is ilyen. Tömegben szerintem hozza az árkategóriában elvártat.
Ami számomra még feltűnt, h hátul, az alsó villaszárakban van egy nagyon vaskos rész, - szal', az sem tűnik gyengének.
Illetve, alul - pont a kerék előtt - a sárvédőnek vannak a vázon furatai, amiket le sem dugóztak. Tudom, h ezek alu vázak, és nem hajlamos korrodálódásra, nah de akkor is.
Festése pontos és minőséginek, erősnek tűnik.
A modell amúgy 700D felszereltségű, neten minden infó megvan róla.Szakmai tudásom egyelőre konvergál a nullához, többet nem tudok írni róla, de ha valamire kíváncsi vagy, meg tudom nézni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
venember83
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
[link]
Kona Kula Deluxe 2008, kék/fehér, Scandium, 18": 99.800.- helyett 69.800.-Ft
Kona Kula Primo 2007, piros/fehér, Easton, 18": 89.900.- helyett 62.900.-Ft
Giant XTC 2010, szürke, M-es: 99.800.- helyett 69.800.-FtEgy Merida váz körülbelül annyira törékeny, mint egy Giant vagy egy Specialized, vagyis a rendeltetésének megfelelő felhasználás esetén semennyire (olyan gondolok például, hogy egy XC vázzal nem ugrálgatsz méteres letöréseket, mert arra egy FR/DH váz való).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
Anno én is kaptam tippet bringaboltos sráctól (2 éve kb.), aki szerint a Meridák nem a legjobbak, mivel könnyen törnek a vázak, persze nem normális használat mellett gurulásnál, hanem esésnél, pl. Nem gondoltam, hogy túl sok igazság lenne a dologban, vagyis azt hittem, hogy csak peches szériát fogtak ki a srácok, de ezek szerint ez abszolút nem biztos.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
Manitou
addikt
Vénembereknek már nem való fapados gép , nem gondolkoztál fully vázban inkább?
Bár látom, merevváz párti vagy.
Én mindig meglepődök, hogy milyen kényelmetlen egy fapad érzés menni a merevvázassal a fully után. Egy kis idő kell aztán visszaszokik rá az ember, de alapvetően nagyon meg lehet szokni a fully nyújtotta kényelmet.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Kinek mi....Ez kb csak DH-ra használható, elég specifikus.
rugós nyeregcsövet még nem próbáltam gyárit, egyszer házilag csináltam egyet Kicsit darabosan mozgott, de végülis működött, de ez csak poénból készült
rugós nyeregcsőben is vannak profibb cuccok, csak azoknak az ára már nem emberi és akkor már jobban megéri egy fully vázat venni.ha meg egy raklap lóvét beleölök, akkor olyat rakok össze, ami tetszik.
Én is így tettem mikor megépítettem a fullytJaj, hát azok miatt én sem hagyom ott egyik bringámat sem sehol, még 7 lakattal sem.
-
rétisün
veterán
endomondo-ról puskázva, szki éppen most futja a félmaratont.
ha innen egyből továbbmegy kallósdra (mintha azt írta volna a héten, hogy tervez odamenni) nem kizárt, hogy délután összfutunk valahol...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
"Mi az érdekes egy lukas kulacson?"
Biztos meglátott egy női outist és elejtette!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
ez az a kulacs, amit zánkára nem vittem, mert itthon felejtettem, illetve a csütörtöki tekerést is megúszta ilyen okból
ma (is) leejtettem, és úgy látszik most már elege lett, hogy dobálom, és kilyukadtközben sikeresen bezártam a mai bicajozásos bejegyzést mentés nélkül írhatom újra majd....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
amargo
addikt
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
dqdb
nagyúr
De, tökéletesen mindegy
Csak arra akartam rávilágítani a válaszommal, hogy a kérdésére nem fog választ kapni, mert nem igazán lehet a sok ismeretlen paraméter miatt megválaszolni. Ha pontosan ugyanazon az útszakaszon megy (azaz az aszfalt gördülési ellenállása megegyezik, a sík ugyanannyira sík), megegyeznek a légköri viszonyok (pontosan ugyanakkora szél/ellenszél/szélcsend van), akkor is az a legpontosabb válasz, hogy vagy gyorsul, vagy nem változik a végsebessége, vagy egyenesen lassul.
Ha lenne a saját lábáról a pedálfordulatszám függvényében felrajzolt nyomatékgörbéje, akkor már lehetne számolgatni, de így felesleges. Ha trekking hajtóműre vált, akkor - ahogyan szki is írta - az ugyanakkora pedálfordulatszám melletti végsebessége megnő természetesen a nagyobb áttétel miatt (körülbelül ez az egyetlen konkrétum, amit ki lehet jelenteni), csak semmi sem garantálja, hogy tudja nagyobb áttételen is tartani ugyanazt a fordulatszámot. Sőt, azt sem garantálja semmi, hogy nagyobb áttételen egyáltalán tud olyan pedálfordulatszámot tartani, amivel gyorsabb lesz.
Ha a kérdés úgy szólt volna, hogy a hajtómű cseréjével aszfalton, sík terepen javul-e az átlagos tempója, akkor arra határozott igennel feleltem volna. Ha a kérdés úgy szól, hogy vékonyabb slick külsőre cserélve javul-e a maximális sebessége, arra szintén határozott igennel feleltem volna.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
amargo
addikt
De az, ellenben én évek óta használok ilyeneket - ahogy itt többen is - és viszonylag elégedettek vagyunk - tudni kell kezelni a helyzetet, kifizetsz 3< árat vagy egy ilyet veszel és lehet barkácsolni kell. Nyilván lehetnek/vannak konstrukciós hibásak is.
Xantomas: Mostanában nálam is ilyen.. van ami még mindig nem érkezett meg, pedig tavasszal adtam fel - $10, miatt már nem pattogok
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
veterán
Különösebb kifogásom nincs ellene, csak pl. elég jól behatárolja a gép korát, és ezáltal egy átlagtolvaj szemében képviselt értékét. De ha úgy jobban tetszik, akkor a Quadra 21est emelem ki erre a célra és akkor majd más köthet bele.
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
fpeter07
veterán
-
MPowerPH
félisten
Nah, addig eljutottam, hogy szétkaptam a teljes nyerget. Ketté szedve azt tapasztaltam, hogy van olyan dugattyú ami szépen bement, van ami majdnem bent van, és egy kint ragadt. A dugattyút mivel bírjam rá, hogy megmozduljon? Mert kézzel nyomva sem akar beljebb csúszni.
Don't Tread On Me
-
venember83
nagyúr
Igen, sokkal jobb, mint a Manitou R7. Mozgásban és merevségben egyaránt, valamint szervizelhetőségben is. Nehezebb kb. százötven-kétszáz grammal, de én nem cserélném vissza a jelenlegi Rebát az egykori R7-emre.
feka007: Környékbeli erdő, kb. 5-6 kilométerre van innen és dombos, bár van benne 1-2 érdekesebb mászás/ereszkedés. De kicsi.
-
Ariadne
őstag
Az attól is függ, hogy mekkora tárcsáról van szó. De a Reba egy igen jó XC teló, erősebbet (pl. egy átütős Talas) csak akkor érdemes, ha durvulni akarsz és nem zavar a kicsivel nagyobb súly.
Az én kis Sidemnek pl. 180-as tárcsa a max., sőt elvileg azt sem feltétlenül szereti annyira, viszont iszonyúan jól mozog (RS telóknál a Black Box egy csodálatos dolog) és pihekönnyű, bár ez utóbbi nem volt szempont. Viszont nem akarok tudomást venni arról, hogy a teló lábainak az alja gyakorlatilag két üres fémcső...
mod: Jééé, meme nem is híresztelte, hogy megújultak klikk, csini lett a honlap.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ja és hozzáteszem az előttem szóló által írottakhoz: még azelőtt vidd el szervizbe, hogy megvetted volna... Nekem sikerült lúzerként egy hibás telót vennem (a gazdája sem tudott a hibáról, de ez felém nem számít), így legalább 10k-t buktam az árán felül... Tipikusan a hóhért akasztják esete...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
Szerintem nem kell a komplett hajtás cserélned, elég egy új első váltót feldobni a vázra (ha esetleg változott - nem tudom biztosra, csak úgy sejtem, hogy nem - az STX-RC sorozat óta a bovdenhúzás mértéke, akkor még egy új bal váltókarra lesz szükséged).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
Mondjuk a testbike mint tudjuk nem igazán alkalmas döntési alapnak, de ettől még valszeg nem jársz vele rosszul. A rizikó viszont benne van, hogy hibás lehet, és pláne távolból azt nehéz leboltolni, erre számíts. Ha nem szervizelték évente, esetleg egyáltalán nem szervizelték még, simán bejátszhat neked is a plusz 10k a kevés olaj miatti becsúszó megkarcolódás miatt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!