- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Manitou #2390 üzenetére
Bizony, így lesz. Még nem tudom pontosan, mi lesz vele, de valóban rugós, 351-es, ha jól emlékszem.
Vacsek: Hát azért iszonyú különbségek tudnak lenni telók között, az én rugós Reconomhoz képest egy Reba vagy pláne egy Fox ég és föld, de még a többéves Sid is, amire cserélni fogom.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Xantomas
őstag
válasz Manitou #2374 üzenetére
Én is, de akkoriban eléggé gyerekcipőben volt a karbon használata pláne első villánál. Hátsó támvillába már pakoltak ragasztott, muffolt alu vázakba, de azok nem a tartósságukról voltak híresek.
(#2310) tekeyagd:
Most így hirtelen nem mond sokat a neve, a CPE-hez raktak, de én csak diák vagyok, általában berohanok, mint a mérgezett egér, köszönök, elvégzem amit kell, és rohanok vissza suliba, vagy másik helyre. Nem sok időm marad bratyizni, meg kedvem sincs, mint diákot, elég semmibe vesznek.Háát, vannak részek, amik számomra lehetetlenek, de ott inkább tudásbeli, és erőnléti hiányosságok vannak. Sok az olyan rész, amihez rövid tengelytáv kell. Amargonak menne a nagy része, azok alapján, amit láttam tőle.
Annyi a lényeg, hogy ahol vörös mészkövet látsz, oda ne menj, mert málik, de arrafele kint is vannak a természetvédelmi területre figyelmeztető táblák.
Tavaly kb 10 m-t csúsztam lefele, hátrafele, mert megindult alattam a talaj, annyira nem volt vicces, mert hiába húztam a féket, maga a kerék alatt volt egy 20-30 centi átmérőjű mészkő lemez darab, ami elcsúszott a többin.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ludsimon
veterán
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #2975 üzenetére
Fogalmam sincs, nem is igazán érdekel annyira pontosan, ezerötszáz alatt lehet valamivel. Ilyen áron normális SID-et se kapni, szóval ez tuti ár, arról meg nem beszélve, hogy nem egy alap Reba vagy SID. Amúgy Rebát vagy SID-et akarnék újonnan, vagy legalábbis garival, de vonz a sötét oldal.
Nyeregcső: Jó lenne megúszni tízezer körül, max tizenkettő, főleg ha már eleve nem új.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #2977 üzenetére
A sötét oldal egy használt teló vásárlása. Ismét. De a BlackBox Motion Control is lehetne az, igen. Köszönöm, R7 szóba se jöhet, itt nem lehet hozzá semmilyen alkatrészt venni, még egy nyomorult O-gyűrűt se, míg RS-hez van kb. minden, és a youtube videók segítségével meg pár szerszámmal a szervizelése is megoldható itthon. Az R7-em (Platinum SPV, kétezerhetes tán) amúgy eladó, ha érdekel. Most volt a Chiliben, bal oldalt dugattyúcsere volt (nem kétforintos tétel), jobb oldalt meg kapott új O-gyűrűt, plusz a szezon végén volt teljes szimeringcsere, O-gyűrű csere és olajcsere, plusz pucolás, most jónak tűnik, nem ereszti sehol a levegőt, olajat meg soha nem is eresztette, csak nekem a fentebb említett okok miatt nem éri meg Manitou vonalon maradni, nem buli nekem minden apróbb szervizelésért oda-vissza száznegyven kilométert utazni kétszer.
Ja, SID. Merevebbek hála a 32-es becsúszóknak, hasonló a kialakításuk, mint a Rebáknak, de persze itt-ott azért spóroltak a mérnökök a tömeggel, pl. kevesebb olaj kell bele. A tíz kilós merev XC bringa meg igen jó tömeg. Nekem is közel annyi volt a kocka még V-fékekkel.
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #2984 üzenetére
A számolgatást megkönnyítendő itt már a legtöbb felső kategóriás komponenst lemérték, az összeadást is elvégzik helyetted, neked csak a dollárban kifejezett szám miatt kell a vizes borogatást cserélni sűrűn
rétisün: nem olvastál eléggé figyelmesen, itt végig kilókról és tíz dekákról volt szó, nem grammokról. Azt meghagyjuk neked és a pszichomókusodnak
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
-
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Manitou #3006 üzenetére
Na ez megfordult az én fejemben is. Nem csodálkoznék rajta, amit tegnap is kapott... Nem láttam repedve, de majd még tüzetesebben átvizsgálom.
(#3007) Xantomas: Húh rajta voltál a témán. Nekem truva van. Következő biztos nem az lesz, úh már nem akarom megvenni a szerszámokat hozzá. Feltéve ha ugye másfajta kell mint a shimanohoz. Márpedig ha jól tudom másfajta kell. De egyébként én is szétkapnám.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Manitou #3928 üzenetére
Nekem egyáltalán nem tűnik 10 évesnek, de majd holnap csinálok jó minőségű képeket. Szerintem gyönyörű ez a bicaj, tény hogy ez a váz kialakítás kicsit tesco feeling mivel ezt koppintotta rengeteg gagyi bringa gyártó. Viszont ha élőben megnézi az ember, akkor egyből látja, hogy ez egy minőségi darab. Kategóriához képest eléggé vaskos hátsó lengőkarja van. Nem sokat mentem vele, épp csak kipróbáltam vétel előtt. Ami egyből feltűnt, hogy remek a geometria, nekem nagyon kényelmes volt. Olyan érzés mintha már régóta meglenne. Elvileg 8 centit mozog (pontosan nem tudom, javíts ki ha tévednék) de kb olyan érzés volt mint a haverom haro-ja, ami 12 centit mozog. Majd holnap megyek vele Normafára egy kis tekerésre, és akkor tudok mondani többet. Én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy viselkedik majd az erdőben. Finoman mozognak a telók, de mást még nem tudok róla mondani. Súlyban olyan 12-13kg lehet, de a stinky után kb 9 nek érzem.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Manitou #3928 üzenetére
Na most már bővebb infot tudok adni a Cannondale super V600-ról. Ez azért nem egy Stinky, ezt sikerült megállapítani. Nem lehet vele ész nélkül lefelé csapatni a gyökereken és köveken. Viszont cserébe, nagyon kényelmes a geometria. 8cm rugóúthoz képest meglepő stabilitás és kényelem jellemzi! A hátulja egész jól mozog, A Fatty villától nem vagyok elájulva, de azért nem szólom le, mivel 8cm rugóúthoz képest az is elég szépen csillapít. Ez egy igazi világjáró, megbízható, túrakerékpár!
Pár jobb minőségű kép a bicajról.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Manitou #4031 üzenetére
Nos igen, rosszul fogalmaztam ez egy XC bike. Igazából felőlem lehetne 15 éves is, szeretem a retro bringákat, meg az állapota a lényeg, és ez makulátlan állapotban van.
Hát igen, 94-ben ez még DH bringának számított!
Missy Giove 94-ben egy majdnem ugyan ilyen Super V-vel nyert DH világkupát.
De ha ez a hír igaz, akkor most sitten lesz egy jó ideig. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Manitou #4044 üzenetére
Szép kis gyűjtemény. Nekem most 2 bringám van. Az egyik ez a Cannondale super V600, a másik meg a Kona Stinky Primo. Bár a Kona az most szét van szedve mert eladtam a villát belőle. Úgy volt, hogy egy 66 ata rc3 lesz benne, de sajnos nem jött össze mert a srác aki intézte volna, eltűnt. Egyenlőre nem tudom mikor jön össze a lóvé a drágább villára mert egy Fox 36 Float 180mm, vagy Rock Shox Totem villát szeretnék bele. A Cannondale fatty villáját pedig egy lefty-re fogom cserélni. Volt még egy 94-es GT karakoram is, teljes deore lx szettel, de azt én barom eladtam még régebben. Már nagyon bánom.
-
rétisün
veterán
válasz Manitou #4060 üzenetére
viszont a rotornak most is van hasonló elven működő, nem kör alakú lánckerekes hajtóműve. beszéltem a sráccal, aki ilyent hajt (egyénileg méretezett cervelo váz, meg egyéb nyalánkságok ) ő nagyon dícsérte.
persze az is igaz, hogy hülye lenne leszólni saját bicaját
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Xantomas
őstag
válasz Manitou #4060 üzenetére
Én egyszer próbáltam, egyik ismerősöm is esküszik rá. Nekem se jött be, leginkább azért, mert iszonyat fura érzés volt körkörösen, de legalább is 3/4-ben tekerni, mert egész egyszerűen "megugrott" mikor elkezdtem húzni. A fene tudja, biztos meg lehet szokni...
Valamint, a folyamatosan előre hátra imbolygó, és ettől nem egyenletes láncfeszességű váltó kanálnak köszönhetően a hátsó váltás iszonyatosan döcögős volt.
zizoka73, ne trollkodj....
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Thulcandra
senior tag
válasz Manitou #4049 üzenetére
A súly nem nagyon számít, a technika meg olyan, hogy menjen azt jó. Szóval maradok az olcsóbb darabok bedarálásánál.
(#4052) dqdb : tavaly vettem új bringát igen, de nekem ez a 3x7 is sok. Elől elég lenne két tányér meg hátul 3 azt hiszem, igaz fingom sincs ez megoldható-e egyáltalán.
(#4056) belaazallat: tengelyt is cserélek, de ezt a biopacet nem fogom elvinni előled
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Manitou #4182 üzenetére
Tudom, hogy nekem kell eldönteni, de Ti szakértők vagytok ebben.
A mostani 18-asat kicsit kicsinek érzem, a Merida meg kényelmes volt. Valóban, mikor ráültem, alig akartam visszaszállni a Cápára...
venember83: Az a helyzet, hogy már városban is kijött az előnye ennek a lágy rugózásnak. Nagyon jó érzés volt menni úgy, hogy nem huppan a hátsód ha mész egy kátyúba vagy egy dombon, hanem csak átgurulsz rajta, mintha észre sem vennéd. Hát nehéz döntés minden esetre. Mondom, ha bármi terepre kell mennem, akkor minimum 5-10 km bicikli út, szóval beton rész biztos maradna.
-
Ariadne
őstag
válasz Manitou #4596 üzenetére
És a beleékelődött dzsuvával mit kezdesz? Próbáltam én is nem mosni, de a szem belsejében lévő koszt nem nagyon tudtam másképp kiszedni, mint brigéciol, kis áztatás, aztán dörzsölés...
mod. venember: Tipp: ne szabd el a pálcákat.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #4726 üzenetére
Tudom, de a 2009-es Kona Kulába és Cinder Cone-ba biztosan 27,2 mm-es kell, ezért valószínűleg ebbe is.
KaraDani: ja-ja, amikor körülnéztem a platformpedálok között, sok FR/DH célra szánt keretes SPD pedállal találkoztam
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
raczger
őstag
válasz Manitou #5024 üzenetére
Pedig komoly teljesítmény lenne egy full merev bike-al lenyomni.
Oh hát a 2009-es szívásnál csak jobb lehet (én már csak tudom, középtávon szívtam végig).
KaraDani: magyarul pereceltél egyet? jobbulást, ha nagyon gázul érzed magad menj el azért orvoshoz, tesóm is nemrég törte el a kulccsontját, elég nagyot esett, első két nap nem is akart elmenni az orvoshoz
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Manitou #5760 üzenetére
Jó darab. Én is összefogok rakni egyet, egy hét múlva hozzá is kezdek, ha minden dolgom lement.
Egy ilyen lesz az alap, merev villával, a váz bika erős Cro-Mo acél, 3 háromszöges felépítésű, 19"-os. Nekem van kitalálva, nagyon kényelmes. Van rajta megarange kerék is, már csak össze kéne rakni, mert nincs bowdenezés és lánc sem rajta és a többi. De faluba, vagy ha hirtelen el kell menni boltba akárhova nincs jobb megoldás rá. Ezt meg ha ellopják nem megy a Dunának, persze nem lenne nagy öröm.
-
MZsoltee
veterán
válasz Manitou #5760 üzenetére
És mi lett az ára a végén?
Bon3ss #5748#: Kitaláltam egy alternatív útvonalat. Mivel a keleti városrészből jövünk (Budai vám), így ez lesz: kenyérgyár Hársfa utca Marx utca, majd fel a Tettyére szépen köbe onnan állatkert Lapisi út és ott is vagyunk Remete-réten. Majd hazafelé legurulunk Teca mamához.
Ma bemelegítésnek megcsináltuk egy részét felmentünk a Tettyéig, majd ahavihegyiút le barbakán Séta tér Mária utca Felsőmalom utca Diósi út. Kényelmesen lenyomtuk, mondjuk hátizsák nélkül, de sztem menni fog.
Fit boysban kértem időpontot, csütörtökön viszem a gépet, de sztem a kormánycsapágyat is megnézetem, ha már ott van.A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Linux - haladóknak
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Filmvilág
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Ukrajnai háború
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Metal topik
- Programozás topic
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -40% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
- -100e Ft Dell Latitude 5440:i5 1345U,16GB,512GB,Iris Xe,vil.MAGYAR bill,Win11, 3 év Dell NBD gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen