- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Aktív témák
-
S80_f_index
csendes tag
válasz csaba54 #1659 üzenetére
Szia.
Próbálok nem cinikus és nem elfogult lenni, de eléggé nehéz.
Nem vagyok brokernetes, se uniqás.Ellenben a brokernetes panaszkezelők közül hivatalból ismerek jó néhányat, és tudom, hogy korrektek és ügyfélközpontúak. (nem irigylem őket egyénként, nem lehet könnyű dolguk).
Én egy másik, szintén Brokernet partner biztosítónál gyakran találkozom Hozzád hasonló ügyfelekkel. Bár megértem és valamilyen szinten méltányolom a felháborodásod - ettől függetlenül az unott hangú uniqás ügyfélszolgálatoshoz, illetve a lekezelő stílusú brokernetes kolléganőhöz hasonlóan nekem is nehezemre esik teljes megértést tanúsítani egy olyan ügyfél iránt, aki nem vette a fáradtságot arra, hogy áttanulmányozza és megértse a szerődés feltételeit, illetve annak a pénzügyi terméknek a működési elvét, amit az elkövetkező 15-20 (!!!) évre választott.
Pénzről van szó, könyörgöm, sokról! Ha autót akarsz venni, szó nélkül, látatlanban megveszed az elsőt, amit az autónepper rádsóz?
Nem akarom védeni sem az ügyfélszolgálatost, sem a brokernetest, mert el tudom képzelni, hogy lekezelőnek hatottak - van, hogy nekem is nagyon nehéz úgy kommunikálnom az ügyféllel, hogy egyenlő félnek érezze magát; de nem érzem jogosnak azt, ha a tájékozatlanságából eredő frusztrációját rám vetíti.
Tudom, hogy nem vigasztal, de sokkal-sokkal cifrább eseteket is láttam már, mint a Tiéd.
(pl. anyuka jött kicsi fiacskájával, fiacska kötötte be anyut, 3M éves díjjal, 2 év után díjnemfizetés miatt visszavásárlás, orbitálisat buktak rajta...)
Mehetsz PSZÁF-hoz, GVH-hoz (átirányít a PSZÁF-hoz, éppúgy mint a fogyasztóvédelem), megpróbálhatod a békéltető testületet, és ha Juszt Laci komolyan foglalkozna a témával, akkor már lett volna néhány műsora, ami ezt a témát tárgyalja....
szóval ha a Brokernettől nem tudtad kicsikarni azt, hogy az értékesítés során nem kaptál megfelelő tájékoztatást (volt már rá precedens, amikor elismerték), akkor a biztosító ellen semmi esélyed, mert őket védi az általad aláírt nyilatkozat, amin elismerted a szerződéskötés előtti tájékoztatás megtörténtét.Svenska80
Aktív témák
- iPad topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Linux - haladóknak
- Riasztó topik
- Raspberry Pi
- Milyen TV-t vegyek?
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 7600)
- Eladó gamer PC (i5-8500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1650 4GB)
- Eladó gamer PC (i5-9500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1660 6GB)