Hirdetés

Aktív témák

  • azigazforest

    csendes tag

    válasz S80_f_index #1586 üzenetére

    naiv vagyok, az is akarok maradni :))

    a fórum egy idő után sok-sok-sok hozzászólás után a valósághoz egyre jobban közelít? ezen a fórumon ezzel kapcsolatban kissé szkeptikus vagyok. De hajrá, szépen alakul ez is. fair play, az hát. Lehet hogy én vagyok tényleg túl naív, de én teljesen mást tapasztalok Bnetesként a Bnetben és minig csodálkozom ezeken a történeteken.

    Relax Islandot fejtsd ki, nem ismerem, talán mások sem

    A Brokernet cégcsoporton belül csak egyikbe lehetek egy időben regisztrálva, így mindig csak annak a tevékenységét közvetíthetem. Ezért tényleg csak UL-t köthetek, illetve egy kivétel van már, egy UNIQA-s egészségbiztosítás. DDDe! Bármelyik tagcéghez (Palladium, Platea, Bankbroker) ügyfelet viszek, különböző módokon kapok ajánlási vagy teljes jutalékot az ottani szerződésből.

    Ezt 1ébként jó hogy felvetetted, mert itt sokan azt hiszik hogy UL cápák vagyunk. Ezt a tévhitet akkor most annyiban eloszlathatom, hogy az ügyfél összes pénzügye vizsgálat alá kerül a pénzügyi légyotton az ingatlantól a nyugdíjpénztáron át a balesetbiztosításáig. Igazából portfólió alatt és pénzügyi tanácsadás alatt csakis ezt lehet érteni és nem kizárólag az UL-t, meg az abban lévő befalapok összeállítását. Aki nem így közelít valakinek a pénzügyeihez, fontos részleteket hagy ki, fontos szempontokat hagy figyelmen kívül a pénzügyi tervezéskor és fontos jutalékoktól esik el + fontos bizalmi kapcsokat hagy el.

    "miért nincs velük több probléma."
    Ha ez most nem ez a fórum lenne, akkor hosszasan érdemesnek tartanám fejtegetni, hogy egy biztosító saját közvetítője hogyan próbálta korrigálni nyilvánvaló tévedését egy szerződéssel kapcsolatban. Visszaírást elkerülendő, fizetni akart az ügyfélnek. :F
    De persze értem, van probléma saját ügynökkel is, csak nem annyi. Mit értesz munkakörülmények alatt?
    "Evvel lehet, hogy egy kicsit vitatkoznék. "
    nem vitatkoztál, egyetértettél és kiegészítetted :D

    A linknek adtam egy "látogatást" :D
    korrekt. Ezt a témát mindig egyszerűbben szoktam megfogalmazni egy jogi passzussal: "a közvetítőnek bármilyen ügyletben kizárólag eljárási felelőssége van, eredményfelelőssége nincs". Ha belegondolsz, jogi értelemben ezért mindegy is hogy kinek a megbízásából jár el. Az ügyfél szempontjából azonban tényleg nem mindegy. Erre a cikk sem ad választ, illetve megemlíti hogy ez "túlzott elvárás" lenne ha jól értelmeztem.

    A megoldás szerintem mindenképen a vagyonkezelő cégekhez hasonló eredményérdekeltség. Arra azért ott is kell figyelni, hogy a privát vagyonkezelő cégek legtöbbje sem kér fix díjat a vagyonkezelésért, csak a hozam X%-át. A veszteségben Ők sem szeretnének osztozni. A kockázatviselést mindenkinek saját magának kell felmérnie. Banki kamatnál magasabb hozamra nem lehet senkitől garanciát kérni, néhány ügyfél mégis úgy gondolja hogy ez életszerű lenne, mivel legtöbbjük nincsen tisztában azzal, hogy a bankbetétek kamatát egy bank miért tudja olyan vagányan garantálni.

    Eredményérdekeltségre egy név nélküli példa (jujj de nem szeretnék ott dolgozni). Nem biztosítás és nem pénzügyi cég, csupán ügynöki hálózat: A céghez felvett üzletkötők megkapják a tavalyi ügyfelek listáját, és az éves szerződéseket meg kell hosszabbítaniuk. Ha nem megy, mert az ügyfél lemondja ezer okból, nem csak hogy nem kapnak jutalékot, hanem a lemondott szerződés összegével (nem jutalék, hanem szerződésösszeg!!) tartoznak a cégnek. Ott így ösztönzik az üzletkötőt, hogy újabb szerződéseket hozzon be ugyanolyan értékben. Most kérdés mindenkihez 1. ez igazságos? 2. itt megoldást hozna?

    "Nem egy ilyen ügyem volt."
    Én ezt az indulatosdit ezen a fórumon történő kommunikációra értettem. :) Megjelenéseddel máris behoztál egy kis kultúrát és szakmaiságot ide is. :B elpirultam?
    (Amit említettél az persze, van ilyen ügyfél.)

Aktív témák