- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Aktív témák
-
#32577792
törölt tag
mélyen tisztelt és tanult fórumtársam
hol akartam én itt bármilyen cégem ( bár megjegyzem, hogy nem is tudok róla, egyéni vállalkozó igen, de nem cég) nagyságát bizonyítani?
pontoson hol is volt ez a ''lesza...zol'' kifejezés?
ismerem a bróker által közvetített termékek sorsát, dolgoztam elég sokáig biztosítónál, ezt mondtam és most is mondom. megkötik és ha probléma van, mehet az ügyfél a számára ismeretlen biztosítóhoz. lehet, hogy nyugaton másképp működik, de ez még nem garancia arra, hogy nálunk is. én tudom, hogy világ - talán az Univerzum? - leg-leg-leg cége a bnet
hol olvastál olyat a hozzászólásaimban, hogy Isten óvjon bárkit a Bnet-től?
tudod, vannak tapasztalataim a brókerekről - és itt soha nem tettem utalást konkrét cégre - akik kihasználva az ügyfelek bizalmát, az alapján mondatták fel a biztosításokat, hogy melyik cégtől kapnak több, esetlegesen, hamarább jutalékot!
sőt még újságban is - szándékosan -hamis tarifákat adtak meg. persze amikor már kötelezték a pontosítás közzétételére, akkor már az ügyfelek felmondták a biztosításaikat. ezek tények, minden cég -persze a bnet kivételével - igyekszik minél nagyobb profitra szert tenni, tisztességes és kevésbé tisztességes módszerekkel. nekem sajnos 3 évbe telt mire rájöttem arra, hogy az ügyfél csak ritkán jár jól!
emberek menjetek és lépjetek be a bnet-be, dolgozzatok neki, kössetek vele szerződéseket, ajánjátok ismerősöknek, de tényleg!
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest