- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Amazfit T-Rex - óra a dínóra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic V2 - origami
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Yettel topik
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Ha gondolod meg mondom milyen hibakód keletkezik a Volvókban akku cserétől, semmilyen
Szóval az tuti kamu, ha másfél hónapja nem indították, akkor teljesen halott lenne az akksi, de ha 2-3 hétig állt, akkor valóban tarthat tovább az indítózás.Ez egy felejtős példány volt, szerintem maradj S60 vonalon, nézz meg többet, előbb utóbb ki fogsz fogni egy példányt, ami hosszú éveken át szolgálhat.
Ne ragaszkodj kizárólag az S60-hoz, nézz szét V50 fronton, nekem bevált, vagy akár V70 az igazából S60 kombi. Minél többet, annál jobb, válaszd ki a 10 legjobb hirdetést, hívd fel őket, stb...
Egy lefingott példány meg egy kamugép kereskedő ne tántorítson el, lesz még ennél sokkal rosszabb is.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Patika, venném vinném, de miért kér érte ilyen sokat
-
FeRRaR1
őstag
Decemberben 245-el suhantam haza a V70 T5-el, hidd el nem csalódnál, egy próbával nem veszítesz semmit. Tudom mit beszélek, mentem haza 2007 S80 D5-el, még is a 2000 V70 esett sokkal jobban, öröm vele minden kilométer.
Többen azt írták hogy problémásabb modell, mint az S60, plusz régebbi is a széria. Ezt csak az itt leírtakból szűrtem le, nekünk volt a családban 2 első generációs 2004-es S80 D5, mindegyik hibátlanul tette a dolgát, az első 520.000 km után is.
-
FeRRaR1
őstag
Eldőlt a nagy kérdés, megvan a V70 T5 utódja, gyorsabb, hangosabb, mosolyfakasztóbb
Mind a kettőre tettem ajánlatot, az egyik nagyon makacs volt, és kötötte az ebet a karóhoz, még a másik hihetetlen jót engedett, nagyon jó áron beszámolta a V70 T5-öt.
Íme a győztes:
Így végül eldőlt, hogy melyiket veszem meg másodszorra is. Időm most sajnos nincs, letakartam, várja a hétvégét, 6:30-tól meló volt 4-ig, majd gyors haza, kaja, begyűjtés..... Nemrég értem vissza, holnap megint reggeli meló + vizsgák, szóval még tanulnom is kéne pár órát, majd hétvégén neki esek kicsit, addig is annyit elárulhatok, hogy olyan mint az álom, úgy gyorsul, úgy kanyarodik, végig fülig ért a szám a haza vezető úton. Hihetetlen mit össze nem hoztak ezzel a modellel.
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #5155 üzenetére
Pasztmek, most először érzem, h szarul élünk itthon.
Nah jó, vicc volt, nem panaszkodom, de egy ilyenért én is bedobnám a közösbe a motort és az S60-at is, de itt már sokkal komolyabb fenntartással kellene számolni, még kis futás mellett is.Nagy gratula, jó döntés volt és tényleg gyönyörű.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #5156 üzenetére
Ezen én is elgondolkoztam, hogy erre közel sem lett volna lehetőségem Magyarban, hogy mind a két kocsimat leváltsam újabbra, fél év alatt. sőt valószínűleg két kocsim sem lenne.... Én is 3 gépet dobtam be érte a közösbe, legalább is az árát, plusz kis kiegészítés.
Annyira szép ez a pezsgő szín, szebbet el sem tudok képzelni, rengeteg autós kereste a szemkontaktust a forgalomba, és csak néztek, mosolyogtak, gratuláltak. még BMW-sek is
Nem ide tartozik, de bizony 800 fonttal jöttem ki, és haveromnál a földön aludtam. Mosogattam, tejet pakoltam, bumm 3-4 év és itt van az ember, két kisbaba két autó, és sokkal de sokkal kisebb problémák mint kijövetelem előtt. Mikor vissza megyek Pécsre, barátnőm szülei ott laknak a hegyoldalba, hihetetlen szép, de olyan jutalékra kihegyezett állás ajánlatokat kaptam anno, hogy vicc kategória volt. Rossz látni, hogy szenvednek a szüleink, jó érzés néha segíteni őket, ruhával, valami technikai eszközzel, amit nem engedhetne meg....Na de messzire kalandoztunk, lényeg hogy szuper a verda
aneda
Ezek mért értékek elvileg, 0-100-on egy hajszálnyival gyorsabb a V70R mondjuk gondolom a manuális váltó adja ezt a pár tizedet. De a 0-200 már jobban fekszik a V8-nak
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm, így van, ez teljesen más mint a turbós motorok, nincs meg az a gátszakadás, mint mikor a T5 átlépi a 3000Rpm-et, ez egyből tol, mint a mozdony
Alólam fog kirohadni, az is biztos, vagy én kerülök előbb sírba, de nincs az az isten, hogy én 4 hengeres 2-3-4 turbós Volvót vegyek ez helyett.
echterion
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
AMDFan
addikt
Elég szánalmas az itthoni használt Volvo felhozatal... Ma is megnéztem egyet 1,5M-ért. Szóltam előre hogy szeretnék próbakört menni. Odaérve a gumik laposak voltak (nem mertem volna autópályatempót menni vele) az akksi nullára merülve, be kellett volna bikázni a gépet. A 141e km szerintem valótlan amit írtak rá. Nem hiszem el, hogy 141e km alatt a váltógomb ennyire elkopik plusz a könyöklő meg a vezetőülés ennyire kikopik. Első/hátsó gumik más típus... Reálisan azt mondom, hogy egy nagyon gondos tulajé volt aki 250 ezret ment vele és most visszatekerték 141re mert talán hihető a sztori. Lehet, hogy paranoiás vagyok, de árulkodó jel az utólagosan felszerelt telefontartó a műszerfalon. Ilyet nem az tesz az autójába aki évi 10 ezret megy
Azt hiszem maradok a jobbkormányosoknál és kimegyek angliába jövő héten egy szép állapotúért. -
FeRRaR1
őstag
Itt sok a beteg állat Volvo fanatikus, sok Volvo club van, rengeteg találkozó, Hahun van 1500 eladó Volvo, Autotraderen 7500 ebay 4000, még ha van is pár átfedés, ez akkor is rengeteg, és ván még sok más használt autó oldal is, úgy gondolom, hogy kb 10.000 eladó példány közül lehet válogatni, itt is sok a lefingott, de sok a fanatikusan karban tartott is. Amit most vettem, az kapott olajcserét: 840 Mi, 2-3-11-22-30-39e mérföldnél, most vettem 40.000-el. Többször állt hosszabb időt, csak átjáratták, mielőtt használták megint, olajcsere.
Én is ezt fogom tenni, ha M.o.-ra keveredek végre jövő év eleje fele, akkor fog kapni egy teljes olaj, szíj, vezérlés cserét, összes szűrőt, váltó olaj cserét, és alvázvédelmet, gyertya cserét, klíma takarítást, és feltöltést. (nem mintha ezekre azonnali szükség lenne, de így lesz nyugodt a lelki világom) Illetve egy enyhe polírt is.
Ha ezek után bármi baja lesz, alá fekszek, és megkérek valakit hogy hajtson át rajtam
-
FeRRaR1
őstag
Fordulókört aláírom, meg is lepődtem egy minikörforgalomba a minap, mikor vittem eladni a V70-et. Viszont a holttér kérdést vitatnám, remekül kilátni a nagy hátsó üvegeken, gondom nem volt vele, még a legkisebb sem soha.
A jobb kormányt valaki 1-2 nap alatt megszokja, valaki meg soha az életbe, évek alatt sem. Embere válogatja, mind a kettőre van példa a családomban. Ő kipróbálta, nem okozott neki gondot, minden ember különböző, asszony faterja már volt kint a 90-es évek végén is, azóta sem tud jobb kormányossal közlekedni
-
TonTomika
aktív tag
FeRRaR1: Gratula ehhez a csodához, nagy vágyam nekem is egy ilyen, csak feketében.
Srácok, ismertek Budapesten és környékén NORMÁLIS Volvo bontóst? Hihetetlen, hogy milyen tróger és linkek ezek a vállalkozók, pénzt akarna náluk költeni az ember és nincsen alkatrész, vagy nem ismeri a saját kínálatát. Hiteget egy hétig, majd közli, hogy ja, ez nem ehhez a típushoz van.
Egy 2011-es S60-hoz keresünk az elejére elég sok alkatrészt, viszonylag nagy kárt tett benne egy őz.
Ha tudtok olyat, aki ilyet bontana, annak örülnénk, előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #5158 üzenetére
Nah és az sem utolsó szempont, h ki tudod használni a P rendszámot kint is. Gyanítom brit rendszámmal átgtondoltad volna.
Tényleg gyönyörű, mondjuk én eleve rajongok a világos autószínekért, ez az arany is nagy kedvencem az ezüst mellett.
Megcsináltad, volt kitartásod. Sok ismerősöm nekivágott már Angliának, több mint fele újra itthon kötött ki, minimálbérért... megérdemled.
TonTomika
Index-en keress rá az S60 topikban, volt egy post ahol össze lett gyűjtve az összes bontó elérhetősége, de nem fűzok hozzá nagy reményt. Nagyon új és szerintem nincs még nagyon bontva, vagy ami igen, annak tuti offos az eleje.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AMDFan
addikt
S60/80-at akarok venni. Vezettem már itthon jobbkormányos autót, nem gáz, főleg nem gáz városban, vagy autópályán. Egy vidéki forgalmas úton kamion előzése már problémásabb lehet, de rutinnal ezt is meg lehet oldani. Adott esetben még az is elő tud fordulni, hogy jobbról jobban belátni az útszakaszt mint balról. Meg kell szokni, és egy kis rutin kell hozzá.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #5168 üzenetére
Az egész szín összeállítása pazar az autónak, majd a hétvégén teszek fel még pár képet a belsejéről, mese szép.
Átgondoltam, csak azért van rajta P-s rendszám, mert azzal hoztam el, ahogy a V50, úgy ez is rendes Angol lesz, befejeztem a P rendszámozást, van rendes állásom, itt élek, itt akarok maradni. Nem volt vele semmi gondom soha, de elég, 2-3 éve azt mondtam, csak a P rendszám, ameddig csak lehetséges, mert az a legolcsóbb, de ez mára megváltozott. Csak jövő év elején jár le, de amint megjönnek a papírjai az új gépnek, kötöm rá a biztosítást, fizetem a Road taxot, MOT van rajta egy év, friss. Ha mindent kifizetek rá, az kb fél havi fizum, egy évre. Miért ne tegyem meg, amennyivel itt normálisabban élhetek, annyival én is normálisabban állok az országhoz, ilyen egyszerű. Szerencsére már nem kell kiskapukat keresnem minden áron, és bizony évekbe telik, mire átáll az ember agya, viszont nagyon jó érzés
Az hogy sokszor előre rakják a hosszabb szavatosságú termékeket a boltok polcain, az hogy a munkahelyeden olyan erős a szakszervezet, mint sehol Európában, azért dolgoznak keményen, hogy több pénzt vigyek haza kevesebb munka órával. Rengeteg jogod, és szavad van, mások is kiállnak érte, az az alap, hogy neked van igazad, és esetleg kiderül hogy mégsem, nem az, hogy te egy hazug csaló vagy. Küldtek egy kimutatást, a tavalyi évről, hogy mire költötték az adómat, fontra pontosan kimutatva, diagramokkal, magyarázatokkal, 17 fő tétellel... Pont mint MagyarországonTonTomika
Köszönöm
-
zeon.hu
nagyúr
válasz echterion #5178 üzenetére
nem friss találmány sajnos.
Egy ismerős nemrég vett jobbkormányost, megkérdezem majd, hogy megy ez a valóságban.#?*@&!
-
-
oroborus
újonc
Udv! Ugy alakult, hogy en is csatlakozom a "tarsasaghoz" egy 2007-es, fekete S60 (kinetic, 125le) tarsasagaban. "Urom az oromben", hogy meg nincs nalam, mert en balga ugy dontottem, hogy intezzek a kereskedesben az eredetvizsgat es az atirast... nos az igerettel ellentetben 1-2 nap nem volt nekik eleg es ugye itt a hosszu hetvege... humm, no mind1, feltetelezzuk a legjobbakat es levontam a tanulagot is. Elvileg hetfon meg lesz minden es elhozom a paripat. Sajnos viszont sokat nem fogok tuni foglalkozni a geppel most, mert 1 het mulva 2 het nyaralas, addig parkol meg kicsit. :/ Persze biztos lesz majd kerdesem, tovabbra is szamitok majd a segitsegetekre.
-
-
zeon.hu
nagyúr
Turbó felújításhoz tudtok ajánlani valakit?
Esetleg nem túl drágát#?*@&!
-
Zoli1222
őstag
válasz FeRRaR1 #5155 üzenetére
Gyönyörű autó! Az az igazság, h most én is nagyon rácuppantam az s80-akra. Ki is néztem magamnak egyet itt magyarba. Mobile-n is néztem, de nem lenne sokkal olcsóbb. Nem akarlak utánozni, de ezt néztem ki: S80
Mire kell odafigyelni ezeknél, amiből rögtön kibukik, h vmi nem oké?
A válaszokat előre is köszi! -
runner 125
nagyúr
válasz proci985 #5187 üzenetére
S60-ból nem volt 1.8-as benzines, 2.0 turbo volt a legkisebb, 125 le-vel az egy fojtot 2.4 D lesz.
oroborus
Gratula.
Zoli1222
Gyanúsan olcsó, pontosabban a piac legalját képviseli. Ne legyél meglepve ha a vétel után még igényel legalább 1m ft-ot.
(Váltó, motor, futómű..)[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Zoli1222
őstag
válasz runner 125 #5192 üzenetére
Gyanúsan olcsó? Milyen összeg az, amire nem mondanád, h vmi nem stimmel? 2007-től felfele.
Azért kérdem, mert ez az összeg, amit még kifizetnék. A lényeg, h ez a plafon, amiért a lehető legjobbat keresem, legyen az s80 vagy v70 és d5 persze.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Zoli1222 #5193 üzenetére
Használtautónál ezt nem lehet meghatározni, biztosan meg lehet csinálni a tuti vételt a piac aljáról is, csak szimplán sokkal kisebb az esélye.
Kezdetek óta azt az elvet követem, h a vásárolni kívánt típust a piac tetejéről választom ki, de semmiképp az aljáról. Ha nem fér bele a keretbe, akkor egyszerűen lentebb kell adni az igényet, nézni egy kisebb kategóriát.S80-ból ezen évjáratból szerintem valahol 3,5m környékén van itthon az a határ, amitől tényleg megkímélt darabokat lehet találni, pl.: 01.
A 2009-10-es évjáratból pedig 4,5-5m környékében illik gondolkodni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
oroborus
újonc
echterion, proci985, runner 125 - koszonom, ugy legyen!
Valoban 2.4D -
Elektrosokk
addikt
Sziasztok.
A Volvo Geartronic váltójával kapcsolatban szívesen fogadnék Minden tapasztalatot.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zoli1222 #5191 üzenetére
Köszönöm,
Két dolog, a 240.000km az kereken 30e/év, ami gyanúsan beállított érték.
Viszont ha igaz is, akkor ha nem volt váltó olaj cserélve, már rángathat hidegen elindulásnál, nagy gázra visszaváltásnál, vagy ha R-be húzod.Ennek ellenére ha megnézed, és közlöd vele hogy jég hideg legyen a motor mire odaérsz, akkor ezt ki tudod próbálni, ha csak kicsit is langyos lesz bárhol, akkor megjáratta.
Személy szerint én kiszedtem a két első lámpát, csak 2 sín pár tartja, nagyon egyszerű. Átnéztem az egész motorteret körbe a szélén, sérüléseket keresve, csavarokat ellenőrizve, sérült e a csavarfejen a gyári festék. A csomagtartóba megnézem a pótkerék helyét, van e rozsda, sérülés nyoma, ezt a két küszöbnél is, illetve a csomagtérben leszedek pár kárpit panelt, pl ami a lámpa hátulját takarja, és ott is megnézem, hogy minden fém gyári érintetlen e. Alá pillantasz több oldalról, így körbe nézve elég kicsi az esélye, hogy törve volt.
Kipróbálni, ezek után szerviz könyvet összehasonlítani a km állással, nincs e nagy ugrás, eltérés valahol, szerviz számlákat kérni, elvégzett javításokat stb...
Ha pedig nem vagy biztos a dolgodban, vinni valakit, aki az.
A visszatekert óra esetében, az lesz a baj, hogy 400e környékén, cserés lesz lassan a katalizátor, illetve ott már egy motor megbontás, ha csak porlasztó csúcsok miatt benézhet. Ha nagyon profin akarsz vásárolni, el kéne vinni egy porlasztócsúcsot beméretni, mégis mennyire van az élettartama vége felé, bár ebbe nyilván egy tulaj sem menne bele
Vezérlés mikor volt cserélve, most így hirtelen ennyi...
-
FeRRaR1
őstag
válasz Elektrosokk #5196 üzenetére
Kéne tudni a motort és hogy 5 vagy 6 sebességes.
Általánosságban elmondható, hogy élettartam olajat mondanak rá de ez egyszerűen nem igaz, 80-100e kilométerenként nyugodtan lehet cserélni, de az első csere lehet 50-60e között. Amennyiben ez megvan, nagyon sokáig nem lesz vele gondod. Ha elmulasztják, használat függvényében, valahol 200-300e között elkezd széthullani, akadozni, rángatni, és akkor már késő.
Amennyiben használtat veszel, és tökéletesen működik a váltó, de nem cseréltek, vagy nem tudják igazolni, akkor a szokásos vezérlés, olaj szíjak szűrök cseréje mellé beiktatnám az első váltó olaj cserét is.
Az 5 sebességes sokkal sérülékenyebb, mint a 6.
Amit szeretnek:
-Olajcsere
-Normális gyorsításokAmit nem:
-Olajcsere elmulasztása
-Sok padlógázas gyorsítás (ez hatványozottan igaz az erősebb motorokra, D5 T5 T6 V8)
-Hidegen taposás, de ez a motornak sem szerencsés -
Elektrosokk
addikt
válasz FeRRaR1 #5198 üzenetére
Ez egy S80 T6 4sebességes , rángatni nem rángat, . De gyakran villog pirossal a visszajelző. Gondolom akkor s.o.s olaj kell neki.
Köszi a választ. Mennyibe kerül egy ilyen váltó a legrosszabb esetben ? hozzávetőleges összeg is jó.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
FeRRaR1
őstag
válasz Elektrosokk #5199 üzenetére
Első generációs S80 váltó árat nem tudok, még csak hozzávetőlegesen sem, nekem a 2007 S80 D5 MK II 6 sebességes geartronic lett volna 280e, viszont keveset futott, garantáltan hibamentes kocsiból jött volna.
Van munka díj is rendesen, lehet hogy konvertert is kellett volna felújítani, ha már szerelik érdemes kipucolni a mágneses törmelék csapdát, új olaj, esetleg tömítések stb...
Bele néztem volna egy 400e körüli összegbe mindennel együtt, úgy hogy van autó alkatrészes és szerelő ismerősöm is. Hozzá teszem hogy bár úgy tűnik, de nem vagyok 100% tisztában a pontos váltó csere folyamatával, mi mást kell még felújítani, cserélni, de az összegek és az elvégzendő karbantartások konkrétak.
A T6 4 sebesség váltója nyilván olcsóbb, viszont a kora/futása miatt lehet hogy ott több minden cserés.
Szerk:
Ha tökéletesen működik, vidd el egy hiba kód olvasásra egy hozzá értő szakihoz, és kiderül hogy mi a hibajelzés oka.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Horgász topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Eredeti játékok OFF topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen