Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Elektrosokk #5199 üzenetére

    Első generációs S80 váltó árat nem tudok, még csak hozzávetőlegesen sem, nekem a 2007 S80 D5 MK II 6 sebességes geartronic lett volna 280e, viszont keveset futott, garantáltan hibamentes kocsiból jött volna.

    Van munka díj is rendesen, lehet hogy konvertert is kellett volna felújítani, ha már szerelik érdemes kipucolni a mágneses törmelék csapdát, új olaj, esetleg tömítések stb...

    Bele néztem volna egy 400e körüli összegbe mindennel együtt, úgy hogy van autó alkatrészes és szerelő ismerősöm is. Hozzá teszem hogy bár úgy tűnik, de nem vagyok 100% tisztában a pontos váltó csere folyamatával, mi mást kell még felújítani, cserélni, de az összegek és az elvégzendő karbantartások konkrétak.

    A T6 4 sebesség váltója nyilván olcsóbb, viszont a kora/futása miatt lehet hogy ott több minden cserés.

    Szerk:

    Ha tökéletesen működik, vidd el egy hiba kód olvasásra egy hozzá értő szakihoz, és kiderül hogy mi a hibajelzés oka.

    [ Szerkesztve ]

  • zsid

    senior tag

    válasz Elektrosokk #5199 üzenetére

    1gen S80 T6-hoz nekem nemrég kínáltak bontott, de már felújított Geartronicot 200 000-ért. De ez is olyan, hogy mondták, hogy fel volt újítva.. Egy felújítás az probléma mértékétől függően 250-500 000 között ( attól függ milyen probléma alakul ki, egy konverter felújítás megvan egy 100-asból általában, ha a váltót kell rendbe rakni az 300 körül mozog).Az összes automata igényli az olajcserét, nyugodtan lehet 50-60 000 után cserélni, meghálálja.
    Az olajszintet ellenőrzéséhez asszem két ember kell: meleg motornál D-be rakva mutatja a helyes szintet a nívópálcán ( szemből nézve a motortér jobb oldalán találod az ABS modul környékén ).

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák