- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung A55 vagy Samsung S24 plus kijelző jobb a szemnek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz proci985 #2338 üzenetére
nem tudom segítek-e vele, nekem a grand cherokeemon volt iylen piros gomb, azon ez volt a pánikgomb rablás esetére, kb 1-2 percig dudált a kocsi és nem lehetett indítani meg ugy általában semmi funkciója nem működött
a jelenlegi kocsimon (s60) nincs iylen gombcryptot minden termékemért elfogadom
-
haxxika
senior tag
válasz proci985 #4989 üzenetére
Nem szoktam indexelés közben refit használni Legalábbis még nem próbáltam.
Szóval:
-Középső állásban ha kicsit is húzom be egyből beáll nagyfényre
-Ha lenyomom, hogy balra indexeljek, akkor rendetlenkedik, és csak úgy tudok rajta segíteni, ha picit magam felé húzom a kapcsolót. Játszadozni kell vele
-Illetve ami még van, hogy a fedélzeti számítógépen ha váltanék sort, akkor tekerek és előre 2, vissza 1-2, vagy valamilyen kombinációban lehet tekergetni bármely iránybanOnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
őstag
-
őstag
-
Xmodule
őstag
válasz proci985 #5059 üzenetére
Enyembe is van 2007 V70 2.4D. Imádom. Nincs is annál jobb mikor reggel hidegbe nem hogy ablakot nem kell kaparni de még meleg is van az utasterbe. Nem beszélve az alacsonyabb fogyasztásrol és kevesebb motor kopasrol. 10fok alatt már bekapcsolom.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
válasz proci985 #5063 üzenetére
Nekem soha nem volt ilyen bajom. Teszem hozzá hogy a Lengyel -26 körüli reggelekben próbáltam csak. Az ülés remekül helytállt, ha meg a fűtést nem felejtettem el este beállítani, akkor jöttek a szállodába ébreszteni hogy füstöl a kocsi és mingyá leég
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #5091 üzenetére
Személyes vélemény következik:
Szerintem egy Volvohoz hozzá tartozik az erő, nem elmebeteg 4-500 ló, de egy D5 vagy T5 ereje igen is legyen ott, tudd, hogy ott van ha szükséges, ez számomra hozzá tartozik a "Volvo életérzéshez".
Nagy, kényelmes, biztonságos, és ha kell, akkor kifújja egy 320, 330D orrát. Félre ne érts, egyáltalán nem használom boyracerkedésre, de igen is jól esik néha lepadlózni a V70 260 lóerejét, átfűzni egykét kanyaron nagyobb tempóval, aki ezt kipróbálta vele, kivétel nélkül mosollyal az arcán szált ki belőle. Ez jár hozzá, mint pizzához a feltét, éghez a bárányfelhő, Angliához a Királynő és a tejes tea... Annak ellenére hogy az ideje 99%-át nem így tölti.[link]
Nem erre való, de tudja. Ha kell 14 óra alatt érsz Franciából Sopronba, ha sietned kell 8 órán belül, mert meg tudja tenni, ha a helyzet úgy kívánja. A német trióból kiábrándultam, no meg amilyen imidzs jár hozzájuk abból én köszönöm nem kérek. Nekem a Volvo a legmegfelelőbb, ezért is járok ezzel. Letisztult, egyszerű, nem hivalkodó, mégis a legbiztonságosabb és legkényelmesebb. Nekem a rekordom 6000+ kilométer 1,5 hét alatt, S80 D5, és bizony soha nem fájdult meg a hátam, nem úgy mint a "nagyszerű" Mazda 6, Renault Megane, Renault Scenic, Renault Laguna, Opel Astra, Mitsubishi L200, Mercedes Viano, Ford Transit, meg amiket kihagytam... Hosszú táv futásban verhetetlen a Volvo. Mindegy hogy S80, V70, V50 mindig úgy szálltam ki, még én is csodálkoztam mennyire nem vagyok fáradt.
Inkább kifizetem a £100 helyett a £260 évi adót, de ne legyen hiány érzetem. Ne járjon a teljesítménye maximumán egy motor, mert annak sem tesz jót hosszú távon, ráköltheted amit az adón és tankoláson spóroltál.
Személyes vélemény, mindenkinek joga van olyat venni ami az igényeinek megfelel
-
g4bb3r
tag
válasz proci985 #5099 üzenetére
Kicsit piszkálja még a csőrömet az a 2.0D V50 szereztem egy Volvo szaki számot is Zuglóban (haver oda hordja az XC70-et) lehet elviszem átnézetni. Ki kell deríteni mennyibe kerül, nyilván az átvizsgálás nincs ingyen, a kereskedő is azt mondta h ael akarom vinni az pénzbe fáj mert ő nem hagyja ott a piacot szóval embert kell szereznie. (mondjuk nem hinném nem tudna 1 órára elszabadulni..)
[ Szerkesztve ]
-
oroborus
újonc
válasz proci985 #5099 üzenetére
Koszi a tippet proci! Igazabol nem talaltam sokkal tobb doksit, mint elotte, de adott uj otletet. speci kereses mindenfele nyelven. pl.: nemet nyelvu wiki page-t "angolositottam" chrome-mal es egyeb forumokat, igy talan mar kicsit tisztabban latok.
Egyebkent infok/manualok/brossurak (mindenfele regios - a teljesseg igenye nelkul, csak hogy meglegyen ):
https://www.volvoclub.org.uk/model_info.shtml
http://www.auto-brochures.com/volvo.html
http://personalizeyourvolvo.com/PDF_Brochures/http://katalogus.hasznaltauto.hu/ - ez is hasznos lehet, de sajnos pont a szoveges reszt nem lehet osszehasonlitani, csak "manualisan".
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz proci985 #5187 üzenetére
S60-ból nem volt 1.8-as benzines, 2.0 turbo volt a legkisebb, 125 le-vel az egy fojtot 2.4 D lesz.
oroborus
Gratula.
Zoli1222
Gyanúsan olcsó, pontosabban a piac legalját képviseli. Ne legyél meglepve ha a vétel után még igényel legalább 1m ft-ot.
(Váltó, motor, futómű..)[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #6707 üzenetére
Az ilyen esetek kivédésére vettem egy multimétert, 1500,- volt kb, de arra tökéletes, hogy feszt mérj, és elindulj a hibakeresésben.
Lehet akksi, de a lopásgátló lehet egy független hibaüzenet is. Egy mérés után okosabbak leszünk.
Nálam indítás közben lett cella zárlatos az akksi, le esett 7,4 Voltra, azonnal tudtam a hibát.
It's not 12 volts it's 12.6 because each cell is 2.1 volts.
If the battery is
12.5 = 85% charged
12.4 = 65%
12.3 = 50%
12.2 = 35%
12.1 = drainedA 2. autóra én is gondolkoztam csepp töltőn, de rámértem 3 hát állás után, és 12,49 Voltot mutatott a műszer, meg nem is szokott ennyit állni, úgy hogy ejtettem a témát. Bosch S5 van mind a két autómba egyébként.
Úgy mérd, hogy lecsatlakoztatod. Egyébként kevesebbet mutat a valósnál, mert mindig eszik valamennyit a gép.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #6709 üzenetére
Amennyiben az akksi adta meg magát szulfátosodás vagy cella zárlat miatt, akkor pöccre fog indulni egy újjal
Egy újszerű komoly akksinak akár 1-2 hónapot is ki kell bírnia, ha előtte rendesen használva/töltve volt. Az is lehet, hogy egyszerűen csere érett lett a tied, eljött az ideje, és ez az esetek 90%-ban télen jön elő. 2-3 hétig is áll néha a gép, akkor ajánlom az általam használt Bosch S5-öt, 5 év garanciával, ha ennél is többet, akkor lehet érdemes elgondolkozni egy csepp töltőn.
De ez autó függő is, ha van utólagos riasztó gps stb akkor az szívhatja az akksit = hamarabb fog lemerülni. Nálam nem szívja semmi, ismerősömnek 2-3 hét alatt lemerül teljesen ha nem használja a kocsit, ugyan az a Bosch S5, csak VAG konszernes autó...
-
Mice_007
tag
válasz proci985 #6707 üzenetére
Nekem nyár közepén (persze nyaralás alatt) produkálta ezt, cella zárlatos lett a gyári (4 éves) akku, első körben csak akkufesz alacsony üzenetet kaptam, aztán másnap reggel már karácsonyfa üzemmód volt, villogott minden, felsorolt minden modult, hogy hiba. Új akku, azóta minden megint frankó. Csak egyszerűbb lett volna, ha egy sima hétköznap csinálja
AIDA64.com
-
őstag
válasz proci985 #6759 üzenetére
20k a gyári intervallum, de annyira nem jelentős tétel egy olajcsere és nekem így nyugodtabb a lelkem. Arról nem is beszélve, hogy érezhetően selymesebben jár a motor friss olajjal
Most 8000 km van a jelenlegiben de már szinte kávébarna színű (Eneos Premium Hyper S 5W-30). Ezentúl Motult fog kapni, van nekik konkrétan Ford specifikációs olajuk, ami ehhez a motorhoz kell (Ford WSS M2C 913D).Szerk.: tudom, hogy nem gond, ha sötét lesz az olaj, mert ez a dolga, a kenés mellett megkötni a szennyeződéseket.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #6826 üzenetére
Így igaz, az új V90 pl kisebb csomagtartóval rendelkezik, és sokkal kevésbé pakolható mint a régebbi V70, amit főként a csapott hátsó ajtónak, és a felfelé szűkülő kasztninak köszönhet. Hiába hosszabb, nagyobb az autó maga. Ez egyébként elég szomorú, hogy a dizájn miatt hoznak ilyen lépéseket, mint ahogy nemrég egyik ismerőssel megfogalmaztuk, az autó gyárak már nem jó kocsikat akarnak csinálni, ha nem pénzt, nuku alváz védelem, napestig lehetne sorolni, feláras még a sárvédő is a Volvónál siccc....
Vagy a rulett kerék Audi, gyárilag állófűtés, alváz védelem, más modelleket galvanizáltak is, régen az összes quattróba rendes mechanikus torsen volt.... Mind ez meg volt 10-20 éve ott is, ma már mért nincs?
Régen mindenbe több anyag vót'
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs