Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Zoli1222 #5191 üzenetére

    Köszönöm,

    Két dolog, a 240.000km az kereken 30e/év, ami gyanúsan beállított érték.
    Viszont ha igaz is, akkor ha nem volt váltó olaj cserélve, már rángathat hidegen elindulásnál, nagy gázra visszaváltásnál, vagy ha R-be húzod.

    Ennek ellenére ha megnézed, és közlöd vele hogy jég hideg legyen a motor mire odaérsz, akkor ezt ki tudod próbálni, ha csak kicsit is langyos lesz bárhol, akkor megjáratta.

    Személy szerint én kiszedtem a két első lámpát, csak 2 sín pár tartja, nagyon egyszerű. Átnéztem az egész motorteret körbe a szélén, sérüléseket keresve, csavarokat ellenőrizve, sérült e a csavarfejen a gyári festék. A csomagtartóba megnézem a pótkerék helyét, van e rozsda, sérülés nyoma, ezt a két küszöbnél is, illetve a csomagtérben leszedek pár kárpit panelt, pl ami a lámpa hátulját takarja, és ott is megnézem, hogy minden fém gyári érintetlen e. Alá pillantasz több oldalról, így körbe nézve elég kicsi az esélye, hogy törve volt.

    Kipróbálni, ezek után szerviz könyvet összehasonlítani a km állással, nincs e nagy ugrás, eltérés valahol, szerviz számlákat kérni, elvégzett javításokat stb...

    Ha pedig nem vagy biztos a dolgodban, vinni valakit, aki az.

    A visszatekert óra esetében, az lesz a baj, hogy 400e környékén, cserés lesz lassan a katalizátor, illetve ott már egy motor megbontás, ha csak porlasztó csúcsok miatt benézhet. Ha nagyon profin akarsz vásárolni, el kéne vinni egy porlasztócsúcsot beméretni, mégis mennyire van az élettartama vége felé, bár ebbe nyilván egy tulaj sem menne bele :DDD

    Vezérlés mikor volt cserélve, most így hirtelen ennyi...

Új hozzászólás Aktív témák