Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AMDFan

    addikt

    válasz FeRRaR1 #5111 üzenetére

    Sziasztok!
    Közben kipróbáltam egy 2,4 benzines S60-at, röviden leírom a tapasztalataimat.
    Ránézésre rendben volt a kocsi, bár úgy volt meghirdetve, hogy érvényes magyar papírokkal adják a kocsit, kiderült, hogy olaszoktól behozott és még nincs bepapírozva sem. No mindegy, a hirdetett 121.000 km-nek szerintem nem felelt meg az autó ránézésre. Bár alapvetően a beltérben nem volt hiba, sőt kifejezetten szép volt, de az Avensisem 16 évesen 180e km-el is kinéz így, tehát beltér alapján lehetett ebben 250 is simán. Egyedül a váltógomb volt picit kopottas. Azt mondta a kereskedő, hogy 1,5 hónapja áll, teljesen simán beindult, bár kicsit tovább kellett indítózni, de ha jól tudom ez az 5 hengeresnek sajátossága. A motorja szépen simán járt, klíma tolta a hideget, eddig rendben volt. Elindulás sima, váltó pontos, kuplung kemény de korrekt. Aztán jött a feketeleves. 2-ben alig akart megindulni, enyhe rángatás is volt talán, vagy inkább megtorpanásnak nevezném. 120ig tudtam feltornázni a km órát nagy szenvedve padlógázzal, és egy olasz nyelvű hibakód volt a műszerfalon. Megforduláskor kormány teljesen kitekert állapotában "karistoló" hangot hallottam, visszafelé már megvolt neki a 140 is, de küszködve. Kormány picit rázott. A kereskedő szerint azért tolja a hibakódot, mert akkut cseréltek benne tegnap, és simán ki kell üttetni a kódot. 2005ös amúgy, 1,9M az ára. Kicsit félek, hogy ha 1,9-ért ez ilyen volt, akkor milyen lehet az amit 1,5-ért adnak. Szóval elsőre csalódás volt, remélem, hogy a többi amit megnézek nem lesz ilyen romos állapotban.

    Közben elgondolkoztam, hogy szét kéne nézni az S80asok között is. Egy S80-nak mennyivel komolyabbak a szervízköltségei mint a 60-asnak? Vegyük ugyanazt a 2,4 szívón benzines konstrukciót.

Új hozzászólás Aktív témák