Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz rbalint88 #4010 üzenetére

    156-nal a GTA-ét vagy a V6-ét neznem meg, hogy az nem rajabb-e gyarilag

    amugy a hatsot is erdemes cserelni, ha van mire
    Bravo-nal azt szoktak csinalni, hogy tavtartokkal a gyaribol tesznek fel egymas fole kettot

    egy ismi mondta, hogy Bravo HGT-nel neki a 9J szeles ET25-s felnivel beleert a kanyarban a hatso gumi a sarvedobe, amiota ketto stabrud van fent hatul mar nem er bele, mert annyival csokkenti a bode billegesi hajlamat ez
    egy masik Marea-nal is megcsinaltak ugyanezt a hatsoval, akikkel en rakattam fel, mondtak is, hogy szezzek egy hatsot is, mert ugy lesz igazan fasza
    akkor neztem csak utana jobban, hogy az Eibach-nak van is hozza cucca

    a kaszni billegeset lehet csokkenteni a rugokkal meg a lengescsillapitokkal, de akkor ugy a rugozasi komfort is csokken tole, egy ido mulva mar az arnyekokon is doccen a kaszni
    viszont ha a stabrud az erosebb, akkor ehhez nem kell betonkemenysegu lengescsillapito, mert a stabrud elvegzi ezt a dolgot, es a rugozas maradhat komfortos

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák