Hirdetés

Becker Ready 50 - szituációs gyakorlat

Navigáció

Hardver szempontjából nem túl izgalmasak az autós navigációk, itt nem igazán terjednek a gigahertzes és többmagos megoldások. A Ready 50-ben egy szimpla 500 MHz-es proci végzi a feladatokat, 128 MB RAM társaságában. Ez alapvetően elegendő is, a kijelző sem terheli túlzottan, és többségében jól is működik vele minden. Azért megakadások előfordulnak a menüben vagy a térkép böngészésekor, de messze nem katasztrofális a helyzet. Ha hardverben nem is, szoftverben viszont újítottak a németek, mivel a Ready 50-ben már egy új, iGO Primo 2.0 alapú rendszer teljesít szolgálatot.

Becker Ready 50

A bekapcsolás után egyből szembetűnik a megújult főmenű, ami mögött egyből a térkép látható. Erre át is tudunk váltani a középső „nagyító” részre bökve. Elég egyértelműek a funkciók, nagyok a gombok is. Újdonság a görgető rész, ahol nem csak nyílakkal, hanem egy virtuális görgővel is lehet haladni. Némi testreszabás is került bele, hiszen a menü színét, illetve a nappali és éjszakai módok megjelenítését is változtathatjuk. A navigációs beállítások alatt elég sok opciót találunk, finomíthatjuk a POI-k megjelenítését, a térkép kinézetét, külön kapcsolhatjuk a sávinfót, útjelző táblákat, a kijelzett adatokat és még sok mást.

Becker Ready 50

Na persze a hardver és a szoftver semmit se érne térképek nélkül. A Becker ezúttal is a NavteQ mellett döntött, a Ready 50-ben egy 44 országot tartalmazó Európa térképcsomag van. A NavteQ lefedettsége mifelénk ugyan nem éri el a TopMap szintjét, de általános használatban nem lesznek gondjaink. Ráadásul vásárolható hozzá külön TopMap Magyarország kártya, amely nem csak a pontosságot javítja, hanem ezzel válik elérhetővé az itthoni TMC (mivel az a NavteQ magyar térképével nem megy).

Becker Ready 50

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

Hirdetés