Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Roachy

    senior tag

    válasz crok #1968 üzenetére

    Köszi a tesztet!
    Sajna tuti rossz, mert ma egy másik régebbi (4 éves) telóval a kezemben mászkáltam én is a környéken és szembeötlő volt a különbség.
    Futottam azért délelőtt egy kört a TMX-el és elkezdte beleverni a 2. szöget a telefon koporsójába.
    Ugyanis írtam nekik levelet, leírtam, hogy most járt náluk a készülék, leírtam pontosan mi a baj, elküldtem a videókat.
    Konkrétan kértem őket, hogy véleményezzék a látottakat és írják le szerintük ez így normális e. Rákérdeztem, hogy vihetem e közvetlenül hozzájuk, megírtam, hogy a vodánál azt mondták vihetem stb.
    Végig higadt voltam nem kötekedtem, hogy elsőre nem csináltak semmit. Erre ez a válasz jött:
    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ebben az esetben javasoljuk lépjen kapcsolatba a szolgáltatóval, az Ön készüléke esetében nekik van jogosultságuk segítséget adni az Ön részére.

    Megértését köszönjük!

    Ennyivel elintézték, még csak nem is válaszoltak egyetlen konkrét kérdésemre sem.
    Úgyhogy ezt válaszoltam nekik, amire semmi nem jött még és van egy érzésem, hogy nem is fog:
    Őszintén mondom nem értem ezt a választ.
    Maguk szerint normális a videókon is látható működés? Erre a kérdésre kérnék elsősorban választ, ez volt a lényeg.
    A Vodafone nem szervizel, ha megint vissza viszem oda, ők úgy is tovább küldik maguknak. És akkor még a pontatlan működést bizonyító videókat sem tudom mellékelni, megint nem lesz egy hétig telefonom, amit feltételezhetően megint javítatlanul kapok vissza.Tehát mindenképpen maguk foglalkoznak vele, a szolgáltatóm mit tudna még tenni?

    Köszönöm!

    Szerintem meg sem nézték a videókat, egyszerű lerázásnak tűnik.
    Szóval lehet az lesz, hogy megpróbálok a Vodafone-ra hatni, hogy a hiba miatt és mert a TMX leszar, csináljuk vissza ezt a bizniszt és legyen inkább valami másik teló. Csak azzal meg az a baj, hogy már minden márka ehhez a fos TMX-hez tartozik, szóval a support nem lesz jobb.
    De ezt így használni nem tudom.
    Megfordult még az is a fejemben, hogy földhöz vágom, hogy teljesen tönkre menjen és lebiztosítózom. Befizetem az önrészt aztán kapok egy újat. De úgy meg az önrész miatt 10 ropival többe lesz a teló, amit meg sajnálok rá.
    Annak nem tudom van e bármi értelme, hogy megint végig vinni a garancia procedúrát a vodán keresztül... :F
    Most csináltam megint teljes fr-t, manual frissítést. Aztán holnap tesztelek még egy kört, hátha csoda történik. Mert egyébként furi, de azután, hogy most újrahúztam megint, lett app drawer a poco nélkül is. Lett egy ilyen kapcsoló. Érthetetlen ez is, mert a MIUI verzió ugyanaz. A 11.0.4-re telepítettem újra ugyanezt. Lehet még párszor újrahúzom és MI 10 pro lesz belőle. :))

Új hozzászólás Aktív témák