Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sidorovich

    senior tag

    válasz Sidorovich #80405 üzenetére

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot. Nem egyszerű emberhez jutni, az Xbox-os menüpontokban mindig a support weboldalra irányít, hogy ott kérjek visszahívást, amit már próbáltam de nem működött.

    Szóval elmentem egy tök másik számlázás menüpontra, ahol elmondtam a problémámat és továbbítottak egy Xbox-os kollégához, Annához. Neki is elmondtam a problémámat, sajnálta a történteket, nyitott egy új hibajegyet és olyan emailt kaptam tőle, amire válaszolva közvetlenül neki írhatok ha bármi probléma lenne a folyamat alatt. Cserélni fogják a gépet, viszont nem egy újra, hanem egy felújítottra, Microsoft szervizben ez így megy. A garancia ideje a csere gépnek ugyanaddig fog tartani, mint az eredetinek.

    Azt mondta, ha újat szeretnék, akkor a viszonteladónál (Konzol Világ) lehet próbálkozni, akik újat szoktak adni több sikertelen garanciális javítás után. Elmesélte azt is, hogy teljesen szabálytalan a viszonteladók eljárása, hogy ők is az MS supportnak küldik vissza ahová mi, fogyasztók is fordulunk gond esetén, hiszen a boltoknak van egy retail szerviz kapcsolatuk.

    Szóval most várom az újabb UPS-es címkét, küldöm vissza, elvileg Anna intézi, hogy ezúttal biztosan cseréljék a gépet. Az egyetlen gondom az, hogy nem újat fogok kapni, ezért még gondolkodom, hogy visszavigyem-e egy Konzol Világ üzletbe, de tartok tőle, hogy úgy még tovább tartana a folyamat és az Xbox-omban több km lenne a végére mint a kocsimban.

    Esetleges használtan eladásnál is nem tudom probléma-e, hogy más a gép sorszáma a csere miatt, mint az eredeti számlán és garanciajegyen, erre Anna mondta, Microsoft fiókban a vevő be tudja majd aktiválni ha én leválasztottam az én fiókomról, képernyőképpel tudom esetleg bizonyítani a vevőnek, hogy valid a garancia és meddig.

    Adott még pár tanácsot: UPS futárnál győződjek meg arról hogy lecsippantja és szóljak rá ha nem, mert ez az egyetlen elismervény arról, hogy átvették és ha szállítás közben a UPS-nél veszne el. A körbefotózást is javasolta ahogy itt többen is, ha szállítás közben sérülne meg a gép.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák