- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Fotók, videók mobillal
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sidorovich
senior tag
válasz Sidorovich #80405 üzenetére
Felhívtam az ügyfélszolgálatot. Nem egyszerű emberhez jutni, az Xbox-os menüpontokban mindig a support weboldalra irányít, hogy ott kérjek visszahívást, amit már próbáltam de nem működött.
Szóval elmentem egy tök másik számlázás menüpontra, ahol elmondtam a problémámat és továbbítottak egy Xbox-os kollégához, Annához. Neki is elmondtam a problémámat, sajnálta a történteket, nyitott egy új hibajegyet és olyan emailt kaptam tőle, amire válaszolva közvetlenül neki írhatok ha bármi probléma lenne a folyamat alatt. Cserélni fogják a gépet, viszont nem egy újra, hanem egy felújítottra, Microsoft szervizben ez így megy. A garancia ideje a csere gépnek ugyanaddig fog tartani, mint az eredetinek.
Azt mondta, ha újat szeretnék, akkor a viszonteladónál (Konzol Világ) lehet próbálkozni, akik újat szoktak adni több sikertelen garanciális javítás után. Elmesélte azt is, hogy teljesen szabálytalan a viszonteladók eljárása, hogy ők is az MS supportnak küldik vissza ahová mi, fogyasztók is fordulunk gond esetén, hiszen a boltoknak van egy retail szerviz kapcsolatuk.
Szóval most várom az újabb UPS-es címkét, küldöm vissza, elvileg Anna intézi, hogy ezúttal biztosan cseréljék a gépet. Az egyetlen gondom az, hogy nem újat fogok kapni, ezért még gondolkodom, hogy visszavigyem-e egy Konzol Világ üzletbe, de tartok tőle, hogy úgy még tovább tartana a folyamat és az Xbox-omban több km lenne a végére mint a kocsimban.
Esetleges használtan eladásnál is nem tudom probléma-e, hogy más a gép sorszáma a csere miatt, mint az eredeti számlán és garanciajegyen, erre Anna mondta, Microsoft fiókban a vevő be tudja majd aktiválni ha én leválasztottam az én fiókomról, képernyőképpel tudom esetleg bizonyítani a vevőnek, hogy valid a garancia és meddig.
Adott még pár tanácsot: UPS futárnál győződjek meg arról hogy lecsippantja és szóljak rá ha nem, mert ez az egyetlen elismervény arról, hogy átvették és ha szállítás közben a UPS-nél veszne el. A körbefotózást is javasolta ahogy itt többen is, ha szállítás közben sérülne meg a gép.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest