Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz Beniii06 #210682 üzenetére

    Igazad lehet, valóban sokféle értelmezésre ad módot az a mondat, hogy a csomagot x napon 9:00 és 19:00 óra között kézbesítjük.

    Sok csomagot rendelek, rendszeresen jön DHL, GLS, DPD, TOF, néha Sprinter meg 24H futár is, egyik céggel sem szívtam még, akkor viszont rendesen megemelkedik a vérnyomásom, ha látom, hogy valaki UPS-szel küld valamit; rögtön tudom, hogy nem fogom elsőre és gond nélkül megkapni. Elsőre mindig sikertelen kézbesítést hazudnak, probléma esetén soha nem hívnak fel – egyszer az egyik Amazonos csomagnál rákérdeztem, hogy miért nem csörög rám a futár ilyenkor, kb. 1 perc lenne megoldani ha gondja van, erre közölte az ügyfélszolgálatos, hogy "a telefonálás nincs benne a szolgáltatásban". Amikor DHL-lel jöttek az Amazonos csomagok, azokkal soha nem volt semmi baj.

    Náluk volt már kreatív irányítószám kezelés (a helyesen felcímkézett csomagot valamilyen rejtélyes okból a Budagyöngye postára próbálták kézbesíteni, egy postafiókos irányítószámra [köze nem volt a csomagon megadott irányítószámhoz], és ezt a híres "címnyomozók" sem szúrták ki), utaztattak már csomagot egy hétig a futárkocsin (minden reggel a csomag a tracking szerint kikerült, este visszakerült, nem karácsonyi időszak ill.az az előtti őrületről beszélünk), vitték a Budapestre címzett csomagot Bukarestbe (nem, nem urban legend). Ja, és nem telefonálnak, ugyanis az "nincs benne a szolgáltatásban" (szintén Amazon-os csomag). Legalábbis eddig én mindig így jártam velük, lehet, hogy csak az én körzetemet lefedők ilyen idióták, de ez engem kevéssé vigasztal. :N

    De ez már tök off.

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

Új hozzászólás Aktív témák