- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Mobilarena
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #35784 üzenetére
Azért mindenképp nehezebb, mint annó wotlk volt. Wotlk-s HC-kban nem volt olyan mechanizmus, ahol 1-2 (dps) hibájából szinte garantált wipe lenne (stonecore első bossa, grim batol utolsó bossa pl.), vagy ahol a tank minimális inkompetenciája wipe-ot jelentene (ozruk pl.). Nyilván ha túlgeareljük majd az instákat, akkor ezek se jelentenek majd gondot, de a lich kinges hc-kban alapból nem volt ilyen, csak ha mindenki hülye volt a csapatból, akkor voltak wipeok, kezdetekben is.
Amúgy szerintem pont, hogy azután volt lehetetlen icc-s pugot szervezni, miután JP-ből t10-et ki lehetett venni, mert onnantól lehetetlen volt megmondani ki aki fullnoob, csak kiseggelte, és ki az aki valamit tett is a karakteréért (achik abban az időben már semmit se jelentettek).Illetve azért lássuk be, hogy a cata-s raidek is jelentősen nehezebbek, mint akármelyik tier volt wotlk során (az adott raidhez tartozó belépőszintű gearben).
"Így végülis a Blizz elérte, hogy több időt tölts a játékkal"
Valaki magyarázza már el nekem, miért is jó a Blizznek, ha te minél több időt töltesz a játékkal Neki csak az az érdeke, hogy fizesd be a havidíjat, az hogy napi 10 órát, vagy havi 10 órát vagy online, már oly mindegy neki."ugyanúgy végig kell járnia az insta -> hc insta -> t11 raid -> t12 raid lépcsőket"
Nem, mert amint kijön a t12, a t11-es cuccokat JP-ből ki tudod majd venni. Ráadásul addigra ha jól tudom chaos orbbal is variálnak, így a t11-es craftolt cuccok is olcsóbbak lesznek, könnyen lehet a normal insta is kihagyható lesz.[ Szerkesztve ]
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz lumpen_stex #35962 üzenetére
Lvl60-ra van teljes PVP-s set (fegyverrel együtt), 1-2 nap alatt ki lehet venni, és lényegében lvl70-ig el lehet vele lenni.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Viktor77 #36099 üzenetére
Hammer of Justice csak a megfelelő prot ági talent kirákásával szakít (talán 4.0 óta). Igaz ezt most kiveszik 4.0.6-al, szóval Hammer of Justice-al csak a stunnolható mobokat lehet szakítani majd. Viszont prot pala tud Avanger's Shieldel is szakítani (15 secenként, csak arra kell figyelni, hogy ez GCD-n van, szóval nem lehet bármikor eltolni). Igaz ehhez ki kell venni a rotából, de általában nem szokott threat gondot okozni (ahol esetleg okozhatna, hc raideken, ott úgyis van megfelelő setup a szakításra...).
Rebuka-al pedig bármilyen pala bármit fog tudni szakítani, ami szakítható cast. Megjegyzem, így a prot pala átlagban kb. 8 secenként fog tudni szakítani.
Szerk.: Utánaszámoltam, ideális esetben átlagosan 6 secenként, de ettől még a shaman Wind Shearje erősebb szakítás, mert a pala féle Rebuke - Avanger's Shield váltogatás "CD-je" hullámzik a következőképpen:
(ideális eset, szóval amint lejár a CD mindig pont van mit szakítani)
Rebuke [1.5s, GCD] AvS [8.5s] R [6.5s] AvS [3.5s] R [10] - majd előről, R [1.5s] AvS...
(vagy lehet AvS-el is kezdeni, és AvS-R-R-AvS-R rotát tartani, ugyanezek a számok jönnek ki, csak más elrendezésben)Persze ez csak az ideális eset, ha mindig van mit szakítani, ami ritka alkalom... tudtommal nincs olyan boss, ami 6 secenként gyorsabban castolna szakítható képességet (Halfus Shadow Nova-ja 6seces pl.), szóval ha kivárjuk mindig a 6s-et, akkor AvS Rebuke váltogatással lehet szakítgatni, bár akkor meg ugyanott van az ember, mert kell plusz egy ember aki segít a szakításban (minden Rebuke után, mert ott 9s marad). Bár annyi előnye lehet, hogy így csak minden 3.-at kell más embernek szakítania.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz lumpen_stex #36120 üzenetére
Az a helyzet, hogy amiket felsorolsz hibákat, azok egyszerűen az mmo zsáner tulajdonságai. Szóval kb. amiket felsorolsz az olyan, mint ha azt mondanám, hogy szar a cs mert miért nem lehet megcsinálni, hogy lássam a karakterem, miért csak a fegyverét látom.
A questek során az egyik legfontosabb dolog maga a történet. Ha ezt nem követed (vagy nem köt le), akkor tényleg nem sok értelme van az egésznek, és csak azt látod, hogy na megint meg kell ölni valamit.Persze előfordulhat, hogy neked csak a PVP része jön be a WoW-nak (sokan vannak így), de ez nem a WoW hibája, hanem az egyéni preferenciád.
Ne értsd félre, nem azt mondom, hogy nem jogos valahol amit írsz, de pl. a Hoggeres példád: ha nem így oldják meg, akkor hogyan? Aki megölte Hoggert, annak ne jelenjen meg többet, ez oks... de akkor azt látod, hogy néhányan a levegőt ölik? Vagy aki nem ölte meg még, az ne lássa azokat akik megölték? Akkor könnyen lehet, hogy nem tudsz menni valakivel instázni, mert ő még nem ölte meg (kihagyta azt a küldit) és ezért nem látod... stb, stb.
Az embereket pedig mindenképp el kell szeparálni. Pár hsz-el korábban meg lett fogalmazva egy olyan vélemény, hogy túl nagy a terep... de ha mind a 12 millió játékos (vagy akár csak a kontinensenkénti 3-4 millió) egyetlen "helyen" lenne, akkor mozdulni se lehetne az emberektől (gépigényről nem is beszélve). A mostani méretek úgy vannak kitalálva, hogy azt a 3-4-5k embert akik egyszerre online elbírja. Persze ez azt jelenti, hogy van ahol túl kevés az ember, van ahol meg túl sok, de ezzel nem nagyon tudsz mit kezdeni, nem mondhatod meg, hogy mindenki szépen egyenletesen oszoljon el a mapokonPénzéhség az hol látszik ennyire?
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz lumpen_stex #36147 üzenetére
Pedig tényleg 12 millió aktív előfizető van, akár hiszed akár nem Európában vannak a legkevesebben (amúgy a lokalizált realmeket is számoltad?), USA-ban többen, csak Kínában 6 millió előfizető van, és akkor a további ázsiai realmeket nem is számoltam még. A WoW Census adatai egyáltalán nem megbízhatóak, mivel azon alapszik, hogy játékosok futtatnak egy addont, és az alapján próbál kalkulálni.
Nagyon szép, hogy aoe3-ban el vannak választva, de wowban egyszerűen nem lehet elválasztani a kiegeket. Iszonyat többletmunkát róna a fejlesztőkre a balance, talán nem is lehetne megoldani, ha minden kiegre külön meg kéne csinálni. Teljesen értelmetlen a wowot akár rts-ekhez, akár fps-ekhez hasonlítani, mert nem az. De még egy single player RPG-hez sincs sok értelme.
Megjegyzem a raidelésben is van kihívás (nagyon más, mint egy 5 fős dungeon), de azt tényleg csak max. szinten (azaz lvl85-ön) lehet megtapasztalni.. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Arnold2 #36154 üzenetére
Azért egy dologban igaza van lumpen_stex-nek: a WoW a jelenlegi formájában nem számít teljesértékű játéknak, ha csak az alapot veszed meg. Mert lehet mondani, hogy ott vannak a raidek, meg stb, de még ha lenne is ember rájuk, akkor sincs balance, az akkori boss mechanizmusok fényévekre vannak a jelenlegiektől, stb. Tehát lényegében az alap WoW-al nem tudod elérni az egész játék legfontosabb részeit. Ez lehet, hogy egy régóta WoW-ozónak természetes, de aki sose játszott még MMO-kkal, annak nem feltétlenül az, miért lenne az? Más játékokban tényleg nincs így. És akárhogy is nézem, ezt sehol nem jelzi a Blizzard amikor megveszed a játékot. Részben logikus, hogy nem, de mint fentebb írtam, jelenleg az alap WoW-ért lényegében kevesebbet kapsz, mint mikor még nem volt semmilyen kiegészítő (persze lényegében már utánadobják az embernek, szóval az ára is csökkent).
decibel:
2008-as adatot találtam csak, de szerintem az arányok lényegében nem változtak azóta se drasztikusan. Az pedig így néz ki:
"WoW currently totals more than 2 million subscribers in Europe, more than 2.5 million in North America and approximately 5.5 million in Asia." (ekkor még csak 10 millió volt az előfizetők száma)[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz H.O.D. #36162 üzenetére
Ami megváltozott terület Cata-ban, az mindenkinek megváltozott (ugyebár már novemberben, amikor még senkinek nem is lehetett Cata-ja). Szóval neki sincs ZG. Szóval le tud menni a 85-ösökkel, csak azzal megint nem lát semmit a raidelésből: oneshotolják neki a mobokat, esetleg néha meghal, mert ami mellett a 85-ösök elmennek, azt ő lazán behúzza stb... szerintem egy friss playernek egy ilyen raid inkább elvenné a kedvét, mint meghozná.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #36432 üzenetére
Erősen függ attól, hogy milyen bevételi forrásai vannak az illetőnek. Ha az AH-s bevétele összemérhető az instázásból/questelésből/mobból kiszedett pénzből jövő bevételével, akkor nagyon nem mindegy. Viszont az utóbbi minden realmen fix. Ebből következőleg minél jobban támaszkodik valaki az utóbbira, annál inkább megérzi, ha az AH-ban magasak vagy alacsonyak az árak. És az emberek többségénél ez így van.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Wolverine #36463 üzenetére
Remélem nem fogják most elkapkodni, mint tették annó Ulduarnál. A WotLK talán legjobb raidje volt, mégis nagyon kevés időt kapott, csomó guild még normálban sem ért végig rajta, mire kijött pajta (és onnantól meg loot miatt pajta prioritást kapott, hiába volt jobb Ulduar).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Arnold2 #36582 üzenetére
Ez nem a fejlesztők hibája Én lényegében vanilla óta követem a wow fejlesztését (még ha aktívan officalon csak BC legvége óta játszok), a most cata-ba berakott tartalom minősége és mennyisége is túltesz a korábbiakén. A probléma('d) abból adódik, hogy amikor a wotlk kijött, akkor minden nagyon új volt. Nem tudtam még fejből a tipikus bosstaktikákat (állj ki a tűzből szakítsd meg, stb), a tipikus quest típusokat, és még sorolhatnám. A zsánerből és az alapprogramból adódóan vannak dolgok, amiken nem lehet változtatni, mert lényegében egy új játék megírását jelentené. Mikor a Cata kijött ezek a dolgok neked már ismertek voltak, megszokottak, ezért nem robbant akkorát, mint a LK. Nagyon sok BC-t végigtoló játékos ugyanazt mondta a LK-ra, mint te most a Cata-ra. És ez így lesz sok LK végén kezdett játékossal, akik meg majd a Cata-ra mondják, hogy az nagyon tetszett nekik, de ez az új kieg... gondolom értesz
Ha belegondolsz, nincs más olyan játék, amivel az ember éveken át játszana, és ennyi idő alatt, főleg ha belefektet egy kis energiát annyira kitanulhatja a dolgokat, hogy fejlesztő legyen a talpán aki képes annyi mennyiségű újdonságot belerakni a játékba, amennyi kielégíti azokat, akik 4 éve játszanak és mindenhol újdonságot várnak. Főleg, ha pl. az emberek a tartalom egy részére nem is kíváncsiak (pl. iszonyat mennyiségű lore és sztori került be a játékba a felújított területekkel. De nagyon sokan totál leszarják ezeket, és azt mondják, hogy alig került be újdonság wotlk-hoz képest... ).
És nem igaz az, hogy vegyenek fel kétszer annyi embert, mert ez egyszerűen nem működik úgy. Aki fejlesztett már valaha is programot 1 fősnél nagyobb csapatban, az érti, hogy miért, de aki nem, azoknak meg javaslom, hogy próbálják elképzelni, milyen lenne mondjuk néhány embert ráállítani egy festményre, megmondani nekik, hogy ők most lovat festenek. 2-3 emberrel valószínűleg működik a dolog, és gyorsabban végeznek, mint 1, és a kép egységes is marad. De ahogy növeled az emberek számát, az egységesség úgy fog szétesni, és egyre több idő el fog menni a megbeszélésekre, hogy mit hogyan csináljanak... egyszerűen egy adott mennyiség után csak romlik a tempó. És egyáltalán nem rossz példa a festést idehozni, mivel adott ki a Blizz számokat, emlékeim szerint összesen 3-4 programozó dolgozik a WoW-on (kezdetektől fogva), mindenki más "kreatív munkás" (designer, grafikus, class tervező, terep tervező, lore tervező, stb stb). -
Cathfaern
nagyúr
válasz ígyvanferi #36610 üzenetére
Olvasás? Egy könyv 3000-5000Ft alatt nem áll meg, és ha az embernek az tényleg hobbija, akkor 1 hétnél nem tart tovább... Letöltjük ingyen verziót meg ugyebár ne vegyük ide.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Khelben #36624 üzenetére
"Ott pl wintergrasp helyett hetente mehetsz a guildeddel(!) kastélyért és ha elfoglalod, 1 hétig a tiéd, kapsz vele spéci vendorokat, itemeket, stb-t."
A WoW alapvetően PvE központú. Tehát nem kényszeríthetnek senkit PvP-re. Ha egy ilyen kastély jelentős előnyt adna, akkor az (ha másoknak nem is, de) a progress guildeknek azt jelentené, hogy kötelező megszerezni. Ráadásul a progress versenyt (ami egy jelentős "látványossága" a WoW-nak) eléggé unfairré tenné."Tol Barad meg egyenesen vicc, wintergrasp más grafikával, nulla lényegi változással."
WG: gépeket használsz, falakat kell lerombolni, és egy központi helyre bejutni, és ott egy itemet useolni.
TB: A karaktereké a főszerep, a gépek max mellékszerepet töltenek be, a cél bizonyos területekre "bejutni" és elfoglalni.
A kettő közt hol a hasonlóság? Bár az tény, hogy mindkettő arról szól, hogy jó sok allist és hordást inveljünk össze egy helyre, és csapják egymást"Wowban mid van? Az itemjeiden meg az achikon kívül semmi. Végignyomsz egy bg-t, hurrá, nyertél, de a honoron kívül nem kaptál érte semmit."
Mit kéne, hogy kapj? Jó mondtad a házakat. De most őszintén, mire lenne az jó? Megveszed/szerzed, egyszer kétszer bemész, hogy húdejó, teszel bele ilyen-olyan itemet dísznek... aztán úgyis SW/OG főterén fogsz ücsörögni, mert ott van minden npc, meg onnan lehet gyorsan eljutni bárhova."És jó esély van rá, hogy a wow következő kiegje is csak arról fog szólni, hogy még egy kis hp, még 20 spellpower, meg 3 új insta. (legalábbis ahogy a neten lehet olvasni róla)."
WotLK - Cata "changelog":
1-60 lvl teljes revamp, sok új quest, új történet
5 szintnyi teljesen új sztori (80-85)
Hunter kaszt teljes revampja (mana -> focus)
paladin, lock alapvető változások
Healés, tankolás stílusának (ha nem is jelentős, de) megváltoztatása az eddigihez képest, pvp is változott.
iszonyat mennyiségű új megszerezhető item, nagyon sok fun item (utóbbi főleg archeologyval, ami ugyancsak egy újdonság)
stb stb stb., lehetne még bőven sorolni. Na most én értem, ha te azt mondod, hogy neked ezek nem megfelelő újdonságok, de akkor mik lennének azok? Komolyan kérdezem."Ami még eszembe jutott és nagyon nem tetszik: a low leveles cuccok csak trash."
Itt alapvetően két út járható:
1. Bizonyos dolgokhoz muszáj low lvles cucc, mert csak úgy érhető el. Ebben az esetben kötelező lenne visszamenni olyan contentben, ami már "lejárt", és az emberek többsége unalomra farmolta már magát ott (bár had tegyem hozzá inscriptionnel ezt valamilyen szinten megcsinálták). Skinning esetén ez különösen zavaró lenne, de minden más szakma esetén is kicseszés a kisszintűekkel.
2. Nem kötelező, csak egy plusz lehetőség. Ez esetben eléggé felesleges lenne. Nyilván a konverziót úgy kéne megoldani, hogy ne érje meg jobban visszamenni a kis szintű helyekre, mint a jelenlegiekre (hisz akkor tulajdonképpen az első pont lép életbe). Akkor pedig miért menne vissza kis szintűre, amikor az új helyeken is szedheti... Ha meg rosszabb az arány, és csak arra lenne jó, hogy a "bentragadt" cuccokkal lehessen kezdeni valamit, akkor végképp felesleges. Persze jól hangzik, de a belefektetett idő (a dolog kitalálása, és balance-olása, nyilván nem a lekódolása venne el sok időt) egyszerűen nem éri meg.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Healbacsi #36680 üzenetére
Nekem az a gyanúm, hogy a Blizz mobonként tudja állítani az aggro range-et, ha akarja. Instán kívül nem szórakoznak ezzel, ott mindenkié egységes, de instán belül nagyon változatos lehet a mobok aggro range-e, főleg a bossoké.
Illetve tegyük hozzá, hogy a stealth megborítja az aggro range kezelést. Ugyanis nem csak simán lecsökkenti, hanem attól is függővé teszi, hogy a mob feléd néz-e. Ha nem (mögötte állsz), akkor lényegében ráléphetsz a sarkára mire észrevesz, míg ha előtte vagy, akkor már nagyobb távolságból is beaggrozik.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz H.O.D. #36682 üzenetére
Ha mindketten 85-ösök vagytok, akkor alapvetően csak a lag lehet az oka. A másik playert, vagy a mobot nem ott látod ahol van valójában (ehhez elég ha a másik player lagzik, hiába tökéletes a te neted). Minimális mennyiségű spell van a játékban (mint a lentebb linkelt priest spell) amivel lehet a mobok aggro rangét csökkenteni, de ezek elég korlátozottak, illetve egyenként rá kell tolni minden mobra.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz lumpen_stex #36697 üzenetére
Macro csakis gombnyomásra vagy klikkre indulhat el (szóval biztos nem volt olyan se, ami hunter petet újrahúzná amint meghal). Illetve ez alapvetően igaz bármire: a karaktered csakis akkor csinálhat bármit is, ha a felhasználó sajátkezűleg indítja el az akciót (amennyiben pedig egy külső programmal szimulálsz gombnyomást, az botozásnak számít).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Expendable #36916 üzenetére
ESC-re a legtöbb helyen egy ablaknak kell feljönnie, hogy tényleg meg akarod-e szakítani (igen/nem). Előrdul, hogy ez feljön, de nincs kurzor, akkor nyomj egy jobb klikket és előjön a kurzor. Ha elő se jön az ablak, akkor pedig valami addon zavar be (unit frame addonok esélyesek, de lehet más is).
F-ECT$:
Jelenleg kb. használhatatlan pénzkerestre. Amit tud gyártani fegyvereket, azok kellenek a skillhúzáshoz, enchantok ugyancsak. A többi meg kis túlzással BoP.
Szerk: kivétel talán a két mini-pet. De kérdés azokra mennyire van kereslet.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz RexpecT #36933 üzenetére
Semmilyet. Nem azért, mert nincs értelme addonokat használni, hanem azért mert sokkal jobb, ha olyan addonokat raksz csak fel, amire tényleg igényed van, mint ha kipróbálsz 10 félét, mert azt mondták az jó. Szóval ha úgy érzed valami hiányzik az alap interfaceből, vagy jobb lenne máshogy, akkor arra keress addont (vagy tedd fel a kérdést itt, hogy hogy lehetne megoldani), de szerintem általánosan kár mondani.
Mondjuk magehez (meg általában casterekhez) talán pont lehet, valamilyen castbar addont érdemes feltenni, én jelenleg a Gnosis -t használom, de népszerű még a Quartz, illetve a simán csak Castbars nevű is.
-
Cathfaern
nagyúr
Aki még nem olvasta volna
4.1.11 patch notes[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz kenwood #37180 üzenetére
"Proposing Power Leveling for real life currency"
A konkrét megfogalmazás lényegtelen, ami a lényeg hogy valós életbeli fizetőeszközért csináltál volna valamit."Power Leveling"
Ez nem azt jelenti, hogy bottal húzod fel, power levelezni lehet nem megengedett segédeszköz nélkül is. A kifejezés lényege az, hogy kifejezetten azért húzod a karaktert, hogy maximum szintű legyen (azaz power levelezni lehet teljesen legálisan is), és nem a "játékélmény" miatt.Ettől függetlenül én is igazságtalannak érzem a bant, hisz nem állapodtatok meg semmiben...
De arra tudom a választ, amire kiváncsi voltál, miszerint "mikent garantalja azt,hogy aki felhuzza ,megkapja a penzet,aki pedig kiadja az accountjat ,vissza is kapja.":
Sehogy és sehogy Bizalmi alapon mehet csak a dolog. Illetve az illető mindenképp vissza tudja szerezni az accját, hisz elég a Blizznek levél személyivel meg CD kulccsal. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Dantenero72 #37186 üzenetére
Véleményt lehet normális stílusban is kifejteni
kenwood:
Gyanítom amúgy ez ilyen többé-kevésbé automatikusan történt, vagy a GM hibázott (ránézett, ja valami olyasmi aztán hajrá). Szerintem nem kellett volna a cancel acc se ahhoz, hogy hasonló válasz levél érkezzen. -
Cathfaern
nagyúr
Másnak is van lagproblémája arathoron? Home az teljesen rendben van, de a másik latency érték lazán ugrál 2-3k-ra is...
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- IPhone 13 256GB gyári független
- HP Quadro P2200 videokártya (fél év garancia)
- ERŐMŰ - Ryzen 9 7900X RTX 3090 64GB DDR5 1TB & 2TB M.2 SSD 4TB SATA3 SSD
- Xiaomi 13T Pro / Alpine Blue / 12 GB RAM / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 13 / Midnight / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen