Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- 10x-es Holdfotót villantott a Vivo X200
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Szivárvány
lo ...
-
Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp A kalóz jakuzák jövő év februárjában érkeznek meg hozzánk.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Mobilarena
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
Azért azt vedd figyelembe, hogy a WoW lényege akárhogy is nézzük, az endgame content. Tehát ha valaki a játék nagy részét/lényegét szeretné látni, akkor kell egy maximum szintű karakter. Persze a fejlődés is fontos, már csak azért is, mert részben akkor tanulja meg használni a karaktert és az egész játékot, de alapvetően egy idő után szeretné túltenni magát ezen. Na most, vanilla WoW-ban ez kb. pár hónap volt, ahogy írod is, egy kezdő playernek. Ha ezt az ütemet tartanák, beleszámítva, hogy 50-60 hamarabb megvan mint 60-70, akkor gyakorlatilag olyan 6-7 hónapnál járnánk most, mire elérsz egy maxos karaktert. Tehát gyakorlatilag azt mondod egy kezdő playernek, hogy játsz több mint fél évig a játékkal úgy, hogy a játék jó részéhez semmi hozzáférésed sincs. Ez így nem igazán működőképes, ezért kellett segíteni a kis szintű fejlődést, hogy minél nagyobb súly essen az endgame tartalomra, illetve a jelenlegi kiegészítőben végzett fejlődésre. Gyakorlatilag egy új játékos manapság is pár hónap alatt éri el a maxlvl-t, igaz az már lvl80, s nem lvl60. Az ilyen 4-6 /played* azoknak van csak meg, akik tudják pénzzel és felszereléssel támogatni az altjukat, illetve ismernek minden questet, ismerik a kasztot is, tudják mi az ideális talentezés, a questeket az XP-ért csinálják (ha csinálják és nem csak farmolnak), s emlékezetből, nem foglalkozva a történettel, stb.
*azért had tegyem hozzá, hogy ez IRL időben, napi 6 óra játékot feltételezve is 2-4 hét. S azért aki minden nap napi 6 órát játszik, az már kockának tekinthető.
Szóval én a kis szinten történő változtatásokkal egyetértek, Duskwoodon vagy Darkshoreon átfutkosni nem volt soha se egy felemelő élmény gyalog, márpedig kénytelen vagy, mielőtt még 30-at elérnéd (igen, tudom, régen pl. Desolace-ben is futkoshatott az ember gyalog).
Viszont a lvl60-ra flying mountot dolognak azért nem örülök. Szerintem Outland alapvetően úgy lett kitalálva, hogy földön rohangálj, legalábbis az első 4 mapon mindenképp (Blade's Edgeig).
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen